Zo waar. Om gek van te worden. Zou mij niks verbazen als dadelijk de treinen zelfs in de lente niet normaal rijden. Stuifmeel op de rails of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:09 schreef Che_ het volgende:
Morgen nog langere file dus. 1 druppel of vlok en alles staat vast hier in NL
Echt hè, teringdebielen en al die gierige mensen zonder winterbandenquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:09 schreef Che_ het volgende:
Ja, maar kb heeft sws geen rijbewijs volgens mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt hè, teringdebielen en al die gierige mensen zonder winterbanden.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef xminator het volgende:
[..]
kk opquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar kb heeft sws geen rijbewijs volgens mij.
Langste file ooit (in de spits), blijkbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:09 schreef Che_ het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar kb heeft sws geen rijbewijs volgens mij.
Trouw gewoon met elkaar. Hebben we dat ook gehadquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Bericht van 2 jaar oud.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Langste file ooit (in de spits), blijkbaar.
http://www.telegraaf.nl/a(...)te_files_ooit__.html.
Jij bent de enige die mijn posts/links leest.quote:
December 2010. Will never forget.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Langste file ooit (in de spits), blijkbaar.
http://www.telegraaf.nl/a(...)te_files_ooit__.html.
Hij wilde niet. Dus ik ben weer fok single.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Trouw gewoon met elkaar. Hebben we dat ook gehad
Dan had ik wat liefs gezegd. Bij jou denk ik alleen maar grotere labiel dan ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom praat je zo over che
Je weet toch dat jij 30 plus bent en zij pas 22/23 jaar he?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan had ik wat liefs gezegd. Bij jou denk ik alleen maar grotere labiel dan ik.
Op haar leeftijd hoor je niet zo retarded te zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij 30 plus bent en zij pas 22/23 jaar he?
Wat heeft zij gedaan dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op haar leeftijd hoor je niet zo retarded te zijn.
haha waar komt dit nou opeens vandaan. Ben best stabiel de laatste tijd juist. Je hoeft jezelf niet te projecteren op mij hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan had ik wat liefs gezegd. Bij jou denk ik alleen maar grotere labiel dan ik.
Alleen de laatste tijd hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha waar komt dit nou opeens vandaan. Ben best stabiel de laatste tijd juist. Je hoeft jezelf niet te projecteren op mij hoor.
Kurm to zor bashi la paan krdni, dazani?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij 30 plus bent en zij pas 22/23 jaar he?
Wehehhehe zo vernieuwend deze.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha waar komt dit nou opeens vandaan. Ben best stabiel de laatste tijd juist. Je hoeft jezelf niet te projecteren op mij hoor.
Wat ga je bemoeien als een wijfquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat heeft zij gedaan dan?
Mis ik weer iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |