SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Moet je maar niet roddelen hequote:Op woensdag 4 februari 2015 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
FUCKKK. NU kan ik mijn bericht niet meer wijzigen.
Als ik moet kiezen, dan toch liever jouw huisgenoot. Nog een statusupdate?quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik erger me er dood aan ja. Heel vermoeiend is ze.
[..]
Jouw verhaal is wel een ander uiterste zeg. Is ze Turks? Turkse meiden kunnen vaak schijnheilig zijn geloof ik maar schijnheiligheid van dit niveau kan ik haast niet geloven...
Nee helaas. Sowieso zou ik er niet aan beginnen. Ze is zeker niet de leukste in huis. Knettergek is ze!quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen, dan toch liever jouw huisgenoot. Nog een statusupdate?
Wowowow. Dacht dat we vrinden waren...quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:36 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en die two-facedheid vind ik zo typisch Nederlands he. No offence, Despo. Maar ik erger mij er kapooot aan. Zelfs mannen doen er aan mee.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee helaas. Sowieso zou ik er niet aan beginnen. Ze is zeker niet de leukste in huis. Knettergek is ze!
Maar als hun toekomstige man hun niet zouden accepteren als ze geen maagd waren, dan kan je toch beter verder zoeken lijkt mij? Leven is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ik judge dat soort meiden niet. Het is nou eenmaal een fucked up cultuur waar we in zijn opgegroeid wat betreft seks. Mannen die alles mogen, vrouwen die alles moeten verbergen. Dit zijn gewoon de vruchten van de man-dominated cultuur. Het enige waar ik mij aan erger bij dit soort chicks is dat ze gaan schreeuwen dat ze maagd zijn. Je kunt ook neuken en je bek houden.
Borte has spoken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Je kunt ook neuken en je bek houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik voel alsof god mij straft nu.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja, zo makkelijk is het niet altijd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als hun toekomstige man hun niet zouden accepteren als ze niet maagd waren, dan kan je toch beter verder zoeken lijkt mij? Leven is niet zo moeilijk
Familie?quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als hun toekomstige man hun niet zouden accepteren als ze geen maagd waren, dan kan je toch beter verder zoeken lijkt mij? Leven is niet zo moeilijk
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, zo makkelijk is het niet altijd.
Ik weet dat het een hele andere scene is en daarom zo weinig erover weet, maar lijkt me kapot raar. Ik zie het al voor me. Een boze vriend die naar haar ouders gaat, omdat ze niet maagd is. Hoe open je zo'n gesprekquote:
Zat eerder te denken aan haar familie die niets meer van haar wil weten omdat ze voor het huwelijk is ontmaagd ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet dat het een hele andere scene is en daarom zo weinig erover weet, maar lijkt me kapot raar. Ik zie al voor me. Een boze vriend die naar haar ouders gaat, omdat ze niet maagd is. Hoe open je zo'n gesprek
Zo ver zal het niet komen in de meeste Turkse fams maar een schande zal het zeker wel zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:46 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Zat eerder te denken aan haar familie die niets meer van haar wil weten omdat ze voor het huwelijk is ontmaagd ofzo.
Dan is hij blijkbaar niet de gene waar zij mee moet trouwen. Trouwen beginnen met zo'n leugen is al dom. Man hoort waarheid te weten(andersom ook, rustig dames. Calm your boobs (pics)).quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:45 schreef Bortecinem het volgende:
Dat doen Turken niet zo snel maar misschien is ze gewoon bang dat het haar kansen verpest? Dat ze dadelijk een jongen leuk vindt en dat hij haar afwijst omdat ze geen maagd meer is? I dunnow..
Ohzo. Ik dacht meer aan dat alleen haar verloofde het hoorde te weten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:46 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Zat eerder te denken aan haar familie die niets meer van haar wil weten omdat ze voor het huwelijk is ontmaagd ofzo.
Weggooien. Wind neemt je dan zo mee.quote:
Voortaan gewoon een checklist meenemen dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Stylo, ze liegt niet. Ze zegt dat ze maagd is wat ook klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voortaan gewoon een checklist meenemen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voortaan gewoon een checklist meenemen dus.Dus tussen de tetten mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ik door de vingers.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:58 schreef Bortecinem het volgende:
Born in the 90's playlist op Spotify.![]()
Sowieso mensen die in jaren 90 zijn geboren.
...en dan ga je tegen isis vechten?quote:
Ja die schijnheiligheid. brrrquote:Op woensdag 4 februari 2015 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ik judge dat soort meiden niet. Het is nou eenmaal een fucked up cultuur waar we in zijn opgegroeid wat betreft seks. Mannen die alles mogen, vrouwen die alles moeten verbergen. Dit zijn gewoon de vruchten van de man-dominated cultuur. Het enige waar ik mij aan erger bij dit soort chicks is dat ze gaan schreeuwen dat ze maagd zijn. Je kunt ook neuken en je bek houden.
quote:pim0l
Dat is niet echt romantisch.quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:00 schreef Unlabeled het volgende:
...en dan ga je tegen isis vechten?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is niet echt romantisch.
Wel een twofaced grap dit
Ik erger mij al aan haar terwijl ik haar niet eens ken. Heb echt een zero-tolerance policy tegen dit soort mensen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:00 schreef Unlabeled het volgende:
-
Ik hou het heel luchtig en afstandelijk.
Ben ik eindelijk romantisch bezig, krijg ik datquote:
Echt twofaced dit. Omdat jij niet een quote optijd kon verwijderen, doe je zo ietsquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik erger mij al aan haar terwijl ik haar niet eens ken. Heb echt een zero-tolerance policy tegen dit soort mensen.
Ik ben die vriendin die altijd afzegt.
Over drie liedjes Bailamos danquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:08 schreef Bortecinem het volgende:
Pretty Fly For A White Guy nu. Damn wat was ik verslaafd aan dit lied vroeger.
Ditquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:12 schreef Bortecinem het volgende:
Omg de nostalgie in mij is aan het ontploffen nu. Wil huilen. Mijn jeugd. Where did it goo.
oh jij bedoelt 14 febquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk romantisch bezig, krijg ik dat
[..]
Jammer dat je iets anders dachtquote:
S club 7 nu.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:37 schreef Bortecinem het volgende:
Bailamos nu styloooooo kom dansen lan.
Hebben meiden vaker nadat ze...tijd om te slapenquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:45 schreef Bortecinem het volgende:
Wow ik pakte net even mijn iphone 5s. Zo mini is hij. Wat een baby omg.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben meiden vaker nadat ze...tijd om te slapen
Trusten
Niets in dat liedje is ironisch.quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:47 schreef Bortecinem het volgende:
Oh nee heb gewoon een paar gemist.
IRONIC. ALANIS MORISSETTE.
Ik hou van dit lied. < 3 < 3 < 3
'It's like meeting the man of your dreams and then meeting his beautiful wife'
Toen was jij 9 ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij staat op shuffle.
NU FIVE. MIJN JEUGDHELDEN. <3 <3 <3
Echt hequote:Op woensdag 4 februari 2015 07:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mensen die niet in de jaren '80 geboren zijn
Alles vanaf 1990 is twitter/facebookgeneratie
quote:Op woensdag 4 februari 2015 07:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mensen die niet in de jaren '80 geboren zijn
Snapchatquote:Alles vanaf 1990 is twitter/facebookgeneratie
Nope. Nog in afwachting van nieuwe baan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat ook inderdaad
Heb je al een nieuwe woning gevonden?
WhatsApp?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook snapchat...Puur om in contact te kunnen blijven met neefjes en nichtjes.
snapchat is echt vaagquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gebruiken ze niet. Ze sturen liever een foto per bericht...
En al die foto's van mijn curves en stylo tellen niet mee?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook snapchat...Puur om in contact te kunnen blijven met neefjes en nichtjes.
Remember KB gate?quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:53 schreef Mathemaat het volgende:
Lol, al die roddels. Gelukkig ga ik niet met dat soort mensen om
I never forget KB-gatequote:
Morgen gesprek met opdrachtgever. SO IT BEGINSquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
I never forget KB-gate.
Hoe gaat het met je scriptie?
Nee joh, dan schrik je ze meteen af en komen ze niet meer terug.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Er komt een çiğköftem in Arnhem![]()
Ik neem m'n (Nederlandse) klasgenoten mee, en dan bol acılı laten maken
İçli köfte maak ik zelf wel, dat zal ik nooit buiten de deur eten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee joh, dan schrik je ze meteen af en komen ze niet meer terug.De içli köfte daar is trouwens ook best goed.
Stim begint aan haar scriptiequote:Op woensdag 4 februari 2015 12:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen gesprek met opdrachtgever. SO IT BEGINS
Wonder vallah. Begon 6 sene once aan hboquote:
Als Adanees ben je daar natuurlijk kritischer in, true.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
İçli köfte maak ik zelf wel, dat zal ik nooit buiten de deur eten.
zonder vlees toch?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Er komt een çiğköftem in Arnhem![]()
Ik neem m'n (Nederlandse) klasgenoten mee, en dan bol acılı laten maken
Hahaquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als Adanees ben je daar natuurlijk kritischer in, true.Iç Anadolulu (ik) içli köfte'den ne anlar ki...
Ja.quote:
Nope, bij ons staat het niet op het menu.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
HahaMaakt je moeder het niet klaar?
Doen! Zorg wel dat de 'buitenkant' niet te dik wordt (niet lekker), en ook niet te dun (dan spat 'ie open).quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nope, bij ons staat het niet op het menu.Maar we hebben afgesproken om het een keer samen te leren maken.
Ik zal eraan denken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Doen! Zorg wel dat de 'buitenkant' niet te dik wordt (niet lekker), en ook niet te dun (dan spat 'ie open).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |