Zo ver zal het niet komen in de meeste Turkse fams maar een schande zal het zeker wel zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:46 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Zat eerder te denken aan haar familie die niets meer van haar wil weten omdat ze voor het huwelijk is ontmaagd ofzo.
Dan is hij blijkbaar niet de gene waar zij mee moet trouwen. Trouwen beginnen met zo'n leugen is al dom. Man hoort waarheid te weten(andersom ook, rustig dames. Calm your boobs (pics)).quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:45 schreef Bortecinem het volgende:
Dat doen Turken niet zo snel maar misschien is ze gewoon bang dat het haar kansen verpest? Dat ze dadelijk een jongen leuk vindt en dat hij haar afwijst omdat ze geen maagd meer is? I dunnow..
Ohzo. Ik dacht meer aan dat alleen haar verloofde het hoorde te weten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:46 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Zat eerder te denken aan haar familie die niets meer van haar wil weten omdat ze voor het huwelijk is ontmaagd ofzo.
Weggooien. Wind neemt je dan zo mee.quote:
Voortaan gewoon een checklist meenemen dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Stylo, ze liegt niet. Ze zegt dat ze maagd is wat ook klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voortaan gewoon een checklist meenemen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voortaan gewoon een checklist meenemen dus.Dus tussen de tetten mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ik door de vingers.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:58 schreef Bortecinem het volgende:
Born in the 90's playlist op Spotify.![]()
Sowieso mensen die in jaren 90 zijn geboren.
...en dan ga je tegen isis vechten?quote:
Ja die schijnheiligheid. brrrquote:Op woensdag 4 februari 2015 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ik judge dat soort meiden niet. Het is nou eenmaal een fucked up cultuur waar we in zijn opgegroeid wat betreft seks. Mannen die alles mogen, vrouwen die alles moeten verbergen. Dit zijn gewoon de vruchten van de man-dominated cultuur. Het enige waar ik mij aan erger bij dit soort chicks is dat ze gaan schreeuwen dat ze maagd zijn. Je kunt ook neuken en je bek houden.
quote:pim0l
Dat is niet echt romantisch.quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:00 schreef Unlabeled het volgende:
...en dan ga je tegen isis vechten?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is niet echt romantisch.
Wel een twofaced grap dit
Ik erger mij al aan haar terwijl ik haar niet eens ken. Heb echt een zero-tolerance policy tegen dit soort mensen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:00 schreef Unlabeled het volgende:
-
Ik hou het heel luchtig en afstandelijk.
Ben ik eindelijk romantisch bezig, krijg ik datquote:
Echt twofaced dit. Omdat jij niet een quote optijd kon verwijderen, doe je zo ietsquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik erger mij al aan haar terwijl ik haar niet eens ken. Heb echt een zero-tolerance policy tegen dit soort mensen.
Ik ben die vriendin die altijd afzegt.
Over drie liedjes Bailamos danquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:08 schreef Bortecinem het volgende:
Pretty Fly For A White Guy nu. Damn wat was ik verslaafd aan dit lied vroeger.
Ditquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:12 schreef Bortecinem het volgende:
Omg de nostalgie in mij is aan het ontploffen nu. Wil huilen. Mijn jeugd. Where did it goo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |