Nope. Nog in afwachting van nieuwe baan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat ook inderdaad
Heb je al een nieuwe woning gevonden?
WhatsApp?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook snapchat...Puur om in contact te kunnen blijven met neefjes en nichtjes.
snapchat is echt vaagquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gebruiken ze niet. Ze sturen liever een foto per bericht...
En al die foto's van mijn curves en stylo tellen niet mee?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook snapchat...Puur om in contact te kunnen blijven met neefjes en nichtjes.
Remember KB gate?quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:53 schreef Mathemaat het volgende:
Lol, al die roddels. Gelukkig ga ik niet met dat soort mensen om
I never forget KB-gatequote:
Morgen gesprek met opdrachtgever. SO IT BEGINSquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
I never forget KB-gate.
Hoe gaat het met je scriptie?
Nee joh, dan schrik je ze meteen af en komen ze niet meer terug.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Er komt een çiğköftem in Arnhem![]()
Ik neem m'n (Nederlandse) klasgenoten mee, en dan bol acılı laten maken
İçli köfte maak ik zelf wel, dat zal ik nooit buiten de deur eten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee joh, dan schrik je ze meteen af en komen ze niet meer terug.De içli köfte daar is trouwens ook best goed.
Stim begint aan haar scriptiequote:Op woensdag 4 februari 2015 12:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen gesprek met opdrachtgever. SO IT BEGINS
Wonder vallah. Begon 6 sene once aan hboquote:
Als Adanees ben je daar natuurlijk kritischer in, true.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
İçli köfte maak ik zelf wel, dat zal ik nooit buiten de deur eten.
zonder vlees toch?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Er komt een çiğköftem in Arnhem![]()
Ik neem m'n (Nederlandse) klasgenoten mee, en dan bol acılı laten maken
Hahaquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als Adanees ben je daar natuurlijk kritischer in, true.Iç Anadolulu (ik) içli köfte'den ne anlar ki...
Ja.quote:
Nope, bij ons staat het niet op het menu.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
HahaMaakt je moeder het niet klaar?
Doen! Zorg wel dat de 'buitenkant' niet te dik wordt (niet lekker), en ook niet te dun (dan spat 'ie open).quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nope, bij ons staat het niet op het menu.Maar we hebben afgesproken om het een keer samen te leren maken.
Ik zal eraan denken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Doen! Zorg wel dat de 'buitenkant' niet te dik wordt (niet lekker), en ook niet te dun (dan spat 'ie open).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |