Friend-zoned 🙊😄quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef Peunage het volgende:
Vrouwen
Ik dacht dat WhatsApp bedoeld was voor beetje chitchat, korte berichten, jeweetzelf. Krijg fucking ellenlange verhalen steeds
Wat D.U.M.A.N. zei. Welkom, broertje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef Peunage het volgende:
Vrouwen
Ik dacht dat WhatsApp bedoeld was voor beetje chitchat, korte berichten, jeweetzelf. Krijg fucking ellenlange verhalen steeds
Wat een wijf ben je. Wees een vent en zeg dat haar netjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk heb ik haar gefriendzoned want ik wil niet eens dat ze tegen mij praat.
Vraag om haar nudes. Dan houdt ze vast op, of het wordt ergerquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk heb ik haar gefriendzoned want ik wil niet eens dat ze tegen mij praat.
"Praat niet tegen mij met je hoofd."quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een wijf ben je. Wees een vent en zeg dat haar netjes.
Jammer dat ik via fok hier achter moet komen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Praat niet tegen mij met je hoofd."
xxx gr gr Peun.
Het kan altijd gekker met Duitse vrouwen..quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=946807565353956
Wel een grote stap voor die vrouw om je leven in Duitsland achter te laten en in een dorp in Turkije te gaan wonen. Een van hun kinderen hebben ze Markus Kemal genoemd, hehe.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat ik via fok hier achter moet komen.
En dat, kinderen, was het laatste wat we van hem vernomen hebben...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat ik via fok hier achter moet komen.
Heb je je testament wel opgesteld?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat, kinderen, was het laatste wat we van hem vernomen hebben...
Ik heb KB's nummer, maar ze stuurt mij nooit whatsappberichtjesquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat, kinderen, was het laatste wat we van hem vernomen hebben...
Wees blij... Haar berichten zijn zo irritant dat ik haar heb geblokkeerd op WhatsApp.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb KB's nummer, maar ze stuurt mij nooit whatsappberichtjes
Huh serieus? Ik app je nooit. Wowowow.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wees blij... Haar berichten zijn zo irritant dat ik haar heb geblokkeerd op WhatsApp.
Als je maar niet een groepchat maakt met de twee turken hierbovenquote:
Iedere man hier tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb KB's nummer, maar ze stuurt mij nooit whatsappberichtjes
Dus ik val nog steeds onder de 'jongens' categorie?quote:
wil geen koerdquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus ik val nog steeds onder de 'jongens' categorie?
jquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus ik val nog steeds onder de 'jongens' categorie?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh serieus? Ik app je nooit. Wowowow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |