Stim begint aan haar scriptiequote:Op woensdag 4 februari 2015 12:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen gesprek met opdrachtgever. SO IT BEGINS
Wonder vallah. Begon 6 sene once aan hboquote:
Als Adanees ben je daar natuurlijk kritischer in, true.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
İçli köfte maak ik zelf wel, dat zal ik nooit buiten de deur eten.
zonder vlees toch?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Er komt een çiğköftem in Arnhem![]()
Ik neem m'n (Nederlandse) klasgenoten mee, en dan bol acılı laten maken
Hahaquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als Adanees ben je daar natuurlijk kritischer in, true.Iç Anadolulu (ik) içli köfte'den ne anlar ki...
Ja.quote:
Nope, bij ons staat het niet op het menu.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
HahaMaakt je moeder het niet klaar?
Doen! Zorg wel dat de 'buitenkant' niet te dik wordt (niet lekker), en ook niet te dun (dan spat 'ie open).quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nope, bij ons staat het niet op het menu.Maar we hebben afgesproken om het een keer samen te leren maken.
Ik zal eraan denken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Doen! Zorg wel dat de 'buitenkant' niet te dik wordt (niet lekker), en ook niet te dun (dan spat 'ie open).
Friend-zoned 🙊😄quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef Peunage het volgende:
Vrouwen
Ik dacht dat WhatsApp bedoeld was voor beetje chitchat, korte berichten, jeweetzelf. Krijg fucking ellenlange verhalen steeds
Wat D.U.M.A.N. zei. Welkom, broertje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef Peunage het volgende:
Vrouwen
Ik dacht dat WhatsApp bedoeld was voor beetje chitchat, korte berichten, jeweetzelf. Krijg fucking ellenlange verhalen steeds
Wat een wijf ben je. Wees een vent en zeg dat haar netjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk heb ik haar gefriendzoned want ik wil niet eens dat ze tegen mij praat.
Vraag om haar nudes. Dan houdt ze vast op, of het wordt ergerquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk heb ik haar gefriendzoned want ik wil niet eens dat ze tegen mij praat.
"Praat niet tegen mij met je hoofd."quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een wijf ben je. Wees een vent en zeg dat haar netjes.
Jammer dat ik via fok hier achter moet komen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Praat niet tegen mij met je hoofd."
xxx gr gr Peun.
Het kan altijd gekker met Duitse vrouwen..quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=946807565353956
Wel een grote stap voor die vrouw om je leven in Duitsland achter te laten en in een dorp in Turkije te gaan wonen. Een van hun kinderen hebben ze Markus Kemal genoemd, hehe.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat ik via fok hier achter moet komen.
En dat, kinderen, was het laatste wat we van hem vernomen hebben...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat ik via fok hier achter moet komen.
Heb je je testament wel opgesteld?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat, kinderen, was het laatste wat we van hem vernomen hebben...
Ik heb KB's nummer, maar ze stuurt mij nooit whatsappberichtjesquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat, kinderen, was het laatste wat we van hem vernomen hebben...
Wees blij... Haar berichten zijn zo irritant dat ik haar heb geblokkeerd op WhatsApp.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb KB's nummer, maar ze stuurt mij nooit whatsappberichtjes
Huh serieus? Ik app je nooit. Wowowow.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wees blij... Haar berichten zijn zo irritant dat ik haar heb geblokkeerd op WhatsApp.
Als je maar niet een groepchat maakt met de twee turken hierbovenquote:
Iedere man hier tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb KB's nummer, maar ze stuurt mij nooit whatsappberichtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |