Friend-zoned 🙊😄quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef Peunage het volgende:
Vrouwen
Ik dacht dat WhatsApp bedoeld was voor beetje chitchat, korte berichten, jeweetzelf. Krijg fucking ellenlange verhalen steeds
Wat D.U.M.A.N. zei. Welkom, broertje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef Peunage het volgende:
Vrouwen
Ik dacht dat WhatsApp bedoeld was voor beetje chitchat, korte berichten, jeweetzelf. Krijg fucking ellenlange verhalen steeds
Wat een wijf ben je. Wees een vent en zeg dat haar netjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk heb ik haar gefriendzoned want ik wil niet eens dat ze tegen mij praat.
Vraag om haar nudes. Dan houdt ze vast op, of het wordt ergerquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk heb ik haar gefriendzoned want ik wil niet eens dat ze tegen mij praat.
"Praat niet tegen mij met je hoofd."quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een wijf ben je. Wees een vent en zeg dat haar netjes.
Jammer dat ik via fok hier achter moet komen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Praat niet tegen mij met je hoofd."
xxx gr gr Peun.
Het kan altijd gekker met Duitse vrouwen..quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=946807565353956
Wel een grote stap voor die vrouw om je leven in Duitsland achter te laten en in een dorp in Turkije te gaan wonen. Een van hun kinderen hebben ze Markus Kemal genoemd, hehe.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat ik via fok hier achter moet komen.
En dat, kinderen, was het laatste wat we van hem vernomen hebben...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat ik via fok hier achter moet komen.
Heb je je testament wel opgesteld?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat, kinderen, was het laatste wat we van hem vernomen hebben...
Ik heb KB's nummer, maar ze stuurt mij nooit whatsappberichtjesquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat, kinderen, was het laatste wat we van hem vernomen hebben...
Wees blij... Haar berichten zijn zo irritant dat ik haar heb geblokkeerd op WhatsApp.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb KB's nummer, maar ze stuurt mij nooit whatsappberichtjes
Huh serieus? Ik app je nooit. Wowowow.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wees blij... Haar berichten zijn zo irritant dat ik haar heb geblokkeerd op WhatsApp.
Als je maar niet een groepchat maakt met de twee turken hierbovenquote:
Iedere man hier tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb KB's nummer, maar ze stuurt mij nooit whatsappberichtjes
Dus ik val nog steeds onder de 'jongens' categorie?quote:
wil geen koerdquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus ik val nog steeds onder de 'jongens' categorie?
jquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus ik val nog steeds onder de 'jongens' categorie?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh serieus? Ik app je nooit. Wowowow.
Onder welke categorie moet ik zitten om met jou te kunnen meeten?quote:
Is dat een hartje van 'en houden zo'?quote:
Doe maar zoquote:
Groepsgesprekken zijn leuk en aardig, tenzij sommigen zich snel aangevallen voelen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je maar niet een groepchat maakt met de twee turken hierboven
Sylvesterr mag wel. Mathemaat ook eigenlijk. Peunage niet
Unlabeled vindt het leuk om met zoutzuur te dreigen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef mrstylo het volgende:
'CHICK GOOIT ZOUTZUUR OVER DICK EX-VRIEND HEEN NADAT HUN SEKSTAPE LEKT'
http://ballinnn.com/chick(...)t-hun-sekstape-lekt/
Ik zie dat enkele vrouwelijke users het hier ook doen hoor
Chick.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onder welke categorie moet ik zitten om met jou te kunnen meeten?
[..]
Is dat een hartje van 'en houden zo'?
[..]
Doe maar zo
In Pakistan gebeurt altijd het omgekeerdequote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Wallah zou t ook doen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Het brandt kleding weg.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
In Pakistan gebeurt altijd het omgekeerde
Ik vraag me af hoe je de zuur zo precies op zijn lul hebt kunnen krijgen.
Ja, maar dat je zo precies de ballen weet te raken, maar niet de benen.quote:
Heb je de foto gezien?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, maar dat je zo precies de ballen weet te raken, maar niet de benen.
quote:Beginnersmotor: Of je nu leert neuken op een maagd van 18 of een ervaren hoer van 50, principe blijft hezelfde: 10 seconden je kop er niet bij en het is gebeurd.
zarGon kan het je vertellen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
In Pakistan gebeurt altijd het omgekeerde
Ik vraag me af hoe je de zuur zo precies op zijn lul hebt kunnen krijgen.
Zoals het heurt!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef mrstylo het volgende:
quote:
Je kent de dames te goed.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Heb mijn nikes al aan.quote:
Ben een ladies men hequote:Op woensdag 4 februari 2015 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Je kent de dames te goed.
man*quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb mijn nikes al aan.
[..]
Ben een ladies men he
Ik snap hemquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij verneukt mn leven dan ik de jouwe.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Praat niet tegen mij met je hoofd."
xxx gr gr Peun.
Echt hè.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wees blij... Haar berichten zijn zo irritant dat ik haar heb geblokkeerd op WhatsApp.
Zo waar. Om gek van te worden. Zou mij niks verbazen als dadelijk de treinen zelfs in de lente niet normaal rijden. Stuifmeel op de rails of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:09 schreef Che_ het volgende:
Morgen nog langere file dus. 1 druppel of vlok en alles staat vast hier in NL
Echt hè, teringdebielen en al die gierige mensen zonder winterbandenquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:09 schreef Che_ het volgende:
Ja, maar kb heeft sws geen rijbewijs volgens mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt hè, teringdebielen en al die gierige mensen zonder winterbanden.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef xminator het volgende:
[..]
kk opquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar kb heeft sws geen rijbewijs volgens mij.
Langste file ooit (in de spits), blijkbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:09 schreef Che_ het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar kb heeft sws geen rijbewijs volgens mij.
Trouw gewoon met elkaar. Hebben we dat ook gehadquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Bericht van 2 jaar oud.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Langste file ooit (in de spits), blijkbaar.
http://www.telegraaf.nl/a(...)te_files_ooit__.html.
Jij bent de enige die mijn posts/links leest.quote:
December 2010. Will never forget.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Langste file ooit (in de spits), blijkbaar.
http://www.telegraaf.nl/a(...)te_files_ooit__.html.
Hij wilde niet. Dus ik ben weer fok single.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Trouw gewoon met elkaar. Hebben we dat ook gehad
Dan had ik wat liefs gezegd. Bij jou denk ik alleen maar grotere labiel dan ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom praat je zo over che
Je weet toch dat jij 30 plus bent en zij pas 22/23 jaar he?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan had ik wat liefs gezegd. Bij jou denk ik alleen maar grotere labiel dan ik.
Op haar leeftijd hoor je niet zo retarded te zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij 30 plus bent en zij pas 22/23 jaar he?
Wat heeft zij gedaan dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op haar leeftijd hoor je niet zo retarded te zijn.
haha waar komt dit nou opeens vandaan. Ben best stabiel de laatste tijd juist. Je hoeft jezelf niet te projecteren op mij hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan had ik wat liefs gezegd. Bij jou denk ik alleen maar grotere labiel dan ik.
Alleen de laatste tijd hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha waar komt dit nou opeens vandaan. Ben best stabiel de laatste tijd juist. Je hoeft jezelf niet te projecteren op mij hoor.
Kurm to zor bashi la paan krdni, dazani?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij 30 plus bent en zij pas 22/23 jaar he?
Wehehhehe zo vernieuwend deze.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha waar komt dit nou opeens vandaan. Ben best stabiel de laatste tijd juist. Je hoeft jezelf niet te projecteren op mij hoor.
Wat ga je bemoeien als een wijfquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat heeft zij gedaan dan?
Mis ik weer iets?
Toze saxtaciem.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kurm to zor bashi la paan krdni, dazani?
Zodat ik met jou kan meetenquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat ga je bemoeien als een wijf
maar vertel eens, waarom hou je je zo bezig met mij dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wehehhehe zo vernieuwend deze.
Ik heb geen leven. Jij ook niet. Makes a match.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar vertel eens, waarom hou je je zo bezig met mij dan?
nee hoor, zie jij mij kritische uitspraken doen jegens jou? Sorry hoor, ik ben op fok om tijd te doden en niet om me af te reageren op random mensen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb geen leven. Jij ook niet. Makes a match.
wrm zo hypocrietquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar vertel eens, waarom hou je je zo bezig met mij dan?
echt? Quote eens hier.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
wrm zo hypocriet
Vorige week noem je mij naam 3x als in relatie met stimo.
Ze heeft volgens mij wel losse handjes hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef Peunage het volgende:
Ik wil niet bemoeien maar KB is over het algemeen gewoon keiliev.
Ik ben mobiel dus kan niet zoeken naar je psycho buien. Anders had ik dat even gedaan om te tonen dat je zelf net zo kan zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee hoor, zie jij mij kritische uitspraken doen jegens jou? Sorry hoor, ik ben op fok om tijd te doden en niet om me af te reageren op random mensen.
Ja zarGon ook. Dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef Peunage het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef Peunage het volgende:
joh. Tuurlijk iedereen heeft die buien maar merk dat jullie je altijd afreageren op mij (denk an die gierige-opmerkingen) ja dan kan k me soms ook laten gaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben mobiel dus kan niet zoeken naar je psycho buien. Anders had ik dat even gedaan om te tonen dat je zelf net zo kan zijn.
Daarnaast reageer je je hierboven wel af.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij wel losse handjes hoor
lol, hahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Buien? Afreageren?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tuurlijk iedereen heeft die buien maar merk dat jullie je altijd afreageren op mij (denk an die gierige-opmerkingen)
Wij kennen geen zoutzuur incidenten in Irakquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan komt er zoutzuur aan te pas en dan is het meer dit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |