Donequote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Post jij d'r eens eentje daaro in mijn topic
MUZ / Nederlandstalige muziektopic #3
Hollandse hits uit de 80's zijn top.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is wel een teringlekker ploatje trouwens
Probleem, want dan ? Homo? Dan zou ik het juist wel lekker moeten vinden toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Beter dan 2-zijdig anders had je een probleem
Die zijn (bijna) altijd goedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hollandse hits uit de 80's zijn top.![]()
De meeste dan.![]()
Half man/half vrouw een Homo is niet 2 zijdig, dat is gewoon een man die op mannen valtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Probleem, want dan ? Homo? Dan zou ik het juist wel lekker moeten vinden toch?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En de meeste kan ik nog gewoon meezingen ook, dat maakt ze nog leuker.
quote:
Jip, die kan ik ook redelijk meezingen maar vind ik eigenlijk rete irritant.quote:
Niet alles kan ieders smaak behagen ...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, die kan ik ook redelijk meezingen maar vind ik eigenlijk rete irritant.
Klopt. En gelukkig niet zeg. Anders wordt het zo saai.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet alles kan ieders smaak behagen ...
Gelukkig heb je de weg terug gevonden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:58 schreef FANN het volgende:
Ik zat in het muziektopic en ik dacht dat ik hiero zat![]()
maar ik had deze, die was ook heel lang niet te vinden, net als die dooie mus...
Ze hebben hem weer op YT gezet![]()
Zo mooi vind ik deze
Die van die ikken is mooi hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:59 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Wat zijn jullie toch smakeloos.![]()
![]()
In MUZ / Nederlandstalige muziektopic #3 geprobeerd wat kwaliteit te brengen: niet gelukt
Een Jacques Brel nummer
Goed zo. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:59 schreef chufi het volgende:
Maar tis 2 uur en ik had Choco beloofd dan naar bed te gaan dus bij deze Trusten lieve dames
Ik raak in de war... was niet zo slim van mij die TTquote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de weg terug gevonden.
Handjes boven de dekens ouwequote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:59 schreef chufi het volgende:
Maar tis 2 uur en ik had Choco beloofd dan naar bed te gaan dus bij deze Trusten lieve dames
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en dat was de eerste keer dat chufi welterusten zegt.Meestal worden het er meer.
Neequote:
die is mooi............quote:
Slaap lekker.quote:
Dat is er 1 waarvan je gaat huilen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:19 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een tranentrekker van het goede soort.
Dan weet ik straks niet hoe laat het is.....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nu je telefoon nog uit zetten.
Wat maakt dat nou uit. Na 4 uur ben je toch weer wakker.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan weet ik straks niet hoe laat het is.....
quote:
Vanmiddagquote:Op maandag 2 februari 2015 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt toch enorm veel strips? Ik zou even checken of je er nog 1 van Kuifje hebt. Die kan een paar centjes waard zijn.
NWS / 2,5 miljoen voor oude Kuifje omslag
nee wekker gaat nu alquote:
Naar de vroege ochtendmis?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal doe ik niet aan wekkers, maar morgen moet ik er echt aan geloven. 06.30 opstaan.
Op woensdag?quote:
als jij daar behoefte aan hebt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:37 schreef sacha het volgende:
Aap morgen trakteren op school
Zo die is sterk.. Hoe oud wordt ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psssssssssssst Eska.....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 06:55 schreef Eska het volgende:
Ah, en Klein Orkest was al lekker vertegenwoordigd in het topic, zie ik. Nice. Maar deze moet er ook nog bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou bijna wensen dat ik ook een Aap had![]()
Ach... dat doe ik wel effe voor hemquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak een topic aan voor hem!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
gaan we allemaal lieve kaartjes posten enzo,,,,,
ik maak er 30quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:47 schreef chufi het volgende:
Hoeveel moet ie uitdelen? En heeft ie ze zelf gemaakt?
Zijn dat van die lollys, knotsen noemde wij dat vroeger, van die taaie witte met een lagiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik maak er 30![]()
gisteren 30 Apen uitgeknipt, vanmorgen 30 Apen op stokjes geplakt![]()
fröbelen
Gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij jou kan ik lekker vaak strepen. Deze is echt wel episch.
mini moorkoppen (mag dat woord wel?)quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Zijn dat van die lollys, knotsen noemde wij dat vroeger, van die taaie witte met een lagie
choco eromheen
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat al in deel 1 en ook al in deel 2, zag ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]
psssssssssssst Eska.....
MUZ / Nederlandstalige muziektopic #3 post deze effe hiero ....
ah... kijk dan ze lijken er wél op!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:06 schreef sacha het volgende:
[..]
mini moorkoppen (mag dat woord wel?)
chocoladesoesjes dus
kan jou het bommenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Staat al in deel 1 en ook al in deel 2, zag ik.
Ik ben blij dat je niet zo streng bent als het om andere muziekjes gaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:08 schreef Eska het volgende:
Staat al in deel 1 en ook al in deel 2, zag ik.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:00 schreef FANN het volgende:
effe vol spammen voordat Sascha terugkomt![]()
40+ / Aap is Jarig en wordt 11 jaar!!!
Je hebt écht al héle goedkope cameraatjes hoor, vraag maar aan dat figuur die morgen bij je langsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wist ik echt niet meer, maar goed ik heb dus niet zo'n apparaat, dus heel handig dat er morgen iemand langskomt die dat wel heeft, zodat ik de pic kan uploaden waar chufi al zolang op zit te wachten.
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je niet zo streng bent als het om andere muziekjes gaat.
ik was het toch alweer vergeten dat ie daar stondquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:23 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken. Of het me kan bommen, bedoel ik.
net als al die allochtonen en bejaarden: zodra de uitkering binnen is gaan ze het op het postkantoor betalen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt écht al héle goedkope cameraatjes hoor, vraag maar aan dat figuur die morgen bij je langs
komt, stekkertje moet je geloof ik los kopen, ik had nog die ene van mijn oude camera in elk geval,
zat niet bij de nieuwe, of loop gewoon een winkel in... je moet wel cash kunnen betalen natuurlijk![]()
Hoe betaal jij eigenlijk je huur?en je gas en licht en je internet enz enz... ?
Weinig keus FANN. Dat gaat automatisch van de betaalrekening af.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:22 schreef FANN het volgende:
Hoe betaal jij eigenlijk je huur?en je gas en licht en je internet enz enz... ?
Is dat zo? Bij mijn ouders ging alles gewoon automatisch van de rekening geloof ik en toenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
net als al die allochtonen en bejaarden: zodra de uitkering binnen is gaan ze het op het postkantoor betalen.
Ah....... ja, dat dacht ik ook al.... dus ze weten wél wie je bentquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weinig keus FANN. Dat gaat automatisch van de betaalrekening af.
Helaas zijn er geen andere mogelijkheden en ben je dus verplicht om bij een bank te zitten.
ik ergerde me daar vroeger in Utrecht rot aan, moest ik pakje afgeven of ophalen, stonden al die figuren hun rekeningen aan de balie te betalen, rijen van hier tot Tokyo. Net als al die bejaarden die contant hun AOW kwamen opnemen aan de balie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo? Bij mijn ouders ging alles gewoon automatisch van de rekening geloof ik en toen
mijn vader het zelf niet meer kon deed mijn oudste broer de financiële rompslomp...
Daar ontkom je niet aan in onze huidige maatschappij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:26 schreef FANN het volgende:
Ah....... ja, dat dacht ik ook al.... dus ze weten wél wie je bent
Ja maar het is hier geen Tokyoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ergerde me daar vroeger in Utrecht rot aan, moest ik pakje afgeven of ophalen, stonden al die figuren hun rekeningen aan de balie te betalen, rijen van hier tot Tokyo. Net als al die bejaarden die contant hun AOW kwamen opnemen aan de balie.
Je krijgt zelfs al post van winkels waar je nooit iets hebt gekocht, gewoon in de brievenbusquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar ontkom je niet aan in onze huidige maatschappij.
Dat je geen keuzevrijheid hebt ergert me mateloos.
Die vin ik leukquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Als Deisyy weer langskomt, dit is een van mijn zelfgehaakte dekens
[ afbeelding ]
Het is best wel jammer dat al die crea werkjes verdwijnen in de snelheid van een SC.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ]
breien kan ik niet. Heb met soortgelijke kleurtjes ook 2 katoenen babydekentjes gehaakt als kraamkadootjes. Bij deze deken moet ik nog steeds flink wat draadjes wegwerken, maar ze storen me niet genoeg.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:36 schreef FANN het volgende:
Kan je geen trui voor me breien in die kleurtjes Doediemaar?
Dat suggereerde je Isax ook met dr glitter dingen ... Staat nu in ONZquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is best wel jammer dat al die crea werkjes verdwijnen in de snelheid van een SC.
Eigenlijk zou daar een apart topic voor moeten zijn.
er is een haaktopic in CRE, loopt al jaren heel goedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is best wel jammer dat al die crea werkjes verdwijnen in de snelheid van een SC.
Eigenlijk zou daar een apart topic voor moeten zijn.
dat komt van bestanden van bijv. je internetprovider, die verkopen je gegevens in een grote database.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs al post van winkels waar je nooit iets hebt gekocht, gewoon in de brievenbus
heh... heb je zitten googelen, dat is best een beetje enggewoon met naam adres en de
hele zooi, is toch idioot?
Ik heb nu wel zo'n Nee/ Nee Sticker, dat scheelt een hoop papier in mijn postbox![]()
Ik krijg al genoeg spam per mail
Ik ontdek nog steeds nieuwe subforums hier.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is een haaktopic in CRE, loopt al jaren heel goed
Mooie zeg en niet te moeilijk met die stokjes.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ]
ja, stelletje engnekken...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat komt van bestanden van bijv. je internetprovider, die verkopen je gegevens in een grote database.
Maar we hebben hier nog geen Hobby topic voor ouwe mensenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is een haaktopic in CRE, loopt al jaren heel goed
Ik heb sinds kort een ja/nee sticker, want ik wil wel graag de regionale krantjes ontvangen (al lees ik die negen van de tien keer niet). Via internet kan je je ook afmelden voor geadresseerde reclame, dat ga ik binnenkort ook nog even doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs al post van winkels waar je nooit iets hebt gekocht, gewoon in de brievenbus
heh... heb je zitten googelen, dat is best een beetje enggewoon met naam adres en de
hele zooi, is toch idioot?
Ik heb nu wel zo'n Nee/ Nee Sticker, dat scheelt een hoop papier in mijn postbox![]()
Ik krijg al genoeg spam per mail
In CRE heb ik een maand geleden nog een tl dr posting gedaan toen er imput gevraagd werd om mee te denken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ontdek nog steeds nieuwe subforums hier.
Lange halen, snel thuis, dan krijg ik niet zo'n kramp in mijn hand.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie zeg en niet te moeilijk met die stokjes.
Maar het resultaat is heel leuk, vooral door de kleurtjes.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lange halen, snel thuis, dan krijg ik niet zo'n kramp in mijn hand.
Er staat een doos beneden onder alle postboxen en daar gooien alle buren hun krantjesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een ja/nee sticker, want ik wil wel graag de regionale krantjes ontvangen (al lees ik die negen van de tien keer niet). Via internet kan je je ook afmelden voor geadresseerde reclame, dat ga ik binnenkort ook nog even doen.
oe... leuke voor op je volgende bingokaart, dit gaat King vast tegen je gebruiken....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lange halen, snel thuis, dan krijg ik niet zo'n kramp in mijn hand.
Geldverkwisting van de bovenste plank idd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
Pákken met folders, in dat plastic en ze liggen allemaal ongeopend in die doos, doodzonde
van al het geld en moeite eigenlijk....
Ik gebruik ze altijd opgepropt als opvulling voor de doos wanneer ik iets moet verzenden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
Pákken met folders, in dat plastic en ze liggen allemaal ongeopend in die doos, doodzonde
Waarom gebruiken ze die stickers dan niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
Mijn deurbel doet het niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geldverkwisting van de bovenste plank idd.
Overigens ben ik nog blijer met mijn nee/nee sticker naast de deurbel dan die op mijn brievenbus.
Ik zag er maar ééntje eigenlijk toen ik hem ging opplakkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom gebruiken ze die stickers dan niet?
Doe ik ook wel eens, loop ik gewoon effe naar beneden en dan haal ik een pakquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gebruik ze altijd opgepropt als opvulling voor de doos wanneer ik iets moet verzenden.
Om de week is nog te handelen. Ik had op een gegeven moment 2-3 keer per week dat soort gasten aan de deur.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier komt er om de week ook wel zo'n verkoper aanbellen, tegenwoordig gooi ik de deur na 2 secondes weer dicht.
Dat kan ik nooit, sta ik weer een half uur te lullen met zo'n figuurquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier komt er om de week ook wel zo'n verkoper aanbellen, tegenwoordig gooi ik de deur na 2 secondes weer dicht.
Reuze handig, iedereen die beneden door open deur meeloopt kan weer terug om daar bij intercom aan te bellen.quote:
Het kan hier gewoon over de reling van de galerij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Lang leve de Griek! Beetje voorzichtig blijven kan geen kwaad. Hij had van mij een boom mogen opzoeken om bij te gaan plassen.
Als ik alleen thuis was geweest had ik het niet gedaan hoor, dat dan weer niet, maar jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Lang leve de Griek! Beetje voorzichtig blijven kan geen kwaad. Hij had van mij een boom mogen opzoeken om bij te gaan plassen.
Een nee/nee sticker naast de deurbel? Dat klinkt als iets dat ik nodig heb.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geldverkwisting van de bovenste plank idd.
Overigens ben ik nog blijer met mijn nee/nee sticker naast de deurbel dan die op mijn brievenbus.
Bij je gemeente of hiero..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:12 schreef Eska het volgende:
[..]
Een nee/nee sticker naast de deurbel? Dat klinkt als iets dat ik nodig heb.(wist niet van het bestaan) Waar haal je zoiets?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:12 schreef Eska het volgende:
Een nee/nee sticker naast de deurbel? Dat klinkt als iets dat ik nodig heb.(wist niet van het bestaan) Waar haal je zoiets?
Gemeente heeft hier alleen de brievenbus-stickers.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij je gemeente of hiero..
http://www.neesticker.net(...)rpNjl2yFIaAsQN8P8HAQ
Gewoon deze ernaast hangen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft de gemeente die sticker voor bij de deurbel ook? Die voor de brievenbus heb ik idd bij het wijkbureau gehaald
Dan ga ik mooi voor de variant waarbij er helemaal niemand meer aanbelt die ik niet zelf heb uitgenodigd. Heerlijk lijkt me dat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ergens een keer via i-net gekocht voor 3,50 (incl. verzendkosten) geloof ik.
Weet niet meer waar precies, maar zal straks eens voor je googelen.
Je hebt ze in allerlei variaties als je bijvoorbeeld wel voor collectes open wilt doen, dan kun je ook een sticker kopen waar "geen collectes" dan niet op staat.
Deurbel uitzetten en die even laten opbellen als ze er zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Dan ga ik mooi voor de variant waarbij er helemaal niemand meer aanbelt die ik niet zelf heb uitgenodigd. Heerlijk lijkt me dat.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:24 schreef Eska het volgende:
Dan ga ik mooi voor de variant waarbij er helemaal niemand meer aanbelt die ik niet zelf heb uitgenodigd. Heerlijk lijkt me dat.
Even snel gekeken en er zijn talloze bedrijven die ondertussen dergelijke stickers verkopen en voor een eurootje of 2-2,50 ben je al klaar. Die link die FANN gaf is er 1, maar googelen op "geen verkopers sticker" levert tig hits op. Uit mijn hoofd heb ik die van mij ooit bij een bedrijf uit Tilburg gekocht dacht ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Collectes vind ik prima, de rest niet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
Alleen de Collectes lopen meestal ook voorbij. Dat is dan weer minder handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, dat regel ik liever gewoon zelf, wanneer het mij uitkomt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Collectes vind ik prima, de rest niet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Even snel gekeken en er zijn talloze bedrijven die ondertussen dergelijke stickers verkopen en voor een eurootje of 2-2,50 ben je al klaar. Die link die FANN gaf is er 1, maar googelen op "geen verkopers sticker" levert tig hits op. Uit mijn hoofd heb ik die van mij ooit bij een bedrijf uit Tilburg gekocht dacht ik.
[..]Die is ook goed, ga ik mijn dochter na laten maken. Helemaal goedkoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De telefoon vind ik nòg vervelender dan de deurbel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deurbel uitzetten en die even laten opbellen als ze er zijn.
Die past niet naast mijn deurbelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon deze ernaast hangen.
[ afbeelding ]
Dat vind ik eng om te doen, nooit gedaan ook, maar ik meng mijn stroop altijd metquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fles Grand Marnier halen en dan flamberen.
Nice. Ga ik eens regelen dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:29 schreef Kingstown het volgende:
Even snel gekeken en er zijn talloze bedrijven die ondertussen dergelijke stickers verkopen en voor een eurootje of 2-2,50 ben je al klaar. Die link die FANN gaf is er 1, maar googelen op "geen verkopers sticker" levert tig hits op. Uit mijn hoofd heb ik die van mij ooit bij een bedrijf uit Tilburg gekocht dacht ik.
Mijn vorige woningen waren wel handig, de voordeur is volgens mij nooit open geweest.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:31 schreef Eska het volgende:
[..]
De telefoon vind ik nòg vervelender dan de deurbel.
Soms, als de bel kapot is, dan tikken ze ook wel op het raam.
Bakse, als ik ze gebakken heb, heb ik meestal geen trek meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat vind ik eng om te doen, nooit gedaan ook, maar ik meng mijn stroop altijd met
een héle boel butterscotch likeur en dat is ook lekker![]()
Ik ga NU beginnen!
Succes! Kan het enorm aanbevelen.quote:
Dat lukt hier gelukkig niet, heb je een sleutel voor nodig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vorige woningen waren wel handig, de voordeur is volgens mij nooit open geweest.
Iedereen kwam achterom.
Daar was mijn oprit te breed voor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat lukt hier gelukkig niet, heb je een sleutel voor nodig.
Dat herken ik wel, ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bakse, als ik ze gebakken heb, heb ik meestal geen trek meer.
Vind ik ook. Mij dan ook bedoel ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Mensen moeten me gewoon met rust laten.
Flink schulden maken, komt er misschien wel een leuke deurwaarder langs.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Een leuke man komt toch niet aanbellen
is wel een heel radicale oplossingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Flink schulden maken, komt er misschien wel een leuke deurwaarder langs.
Je weet wel zeker dat ie een goede baan heeft.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is wel een heel radicale oplossing
Kun je je eigen regio kiezen ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet wel zeker dat ie een goede baan heeft.
Ah ja natuurlijk krijg je die er dan bijquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit met een leasebak?
Die komen echt niet op de fiets.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk krijg je die er dan bij
Besteld.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Succes! Kan het enorm aanbevelen.
Heel af en toe (1 keer in de 2 maanden ofzo) belt er nog eens iemand aan, omdat ze de sticker niet hebben gezien.
Dat is allemaal nog prima te handelen.
Ik heb er 2 op, de rest mag die Griek opeten anders heb ik straks weer een verstoppingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bakse, als ik ze gebakken heb, heb ik meestal geen trek meer.
In mijn ervaring zijn dat dan ook meestal nog gevallen waar ik het goed van kan hebben. Kinderen die amper bij de bel kunnen (laat staan een sticker zienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:05 schreef Eska het volgende:
Besteld.![]()
Handjevol keer per jaar is nog net te overzien, ja.
Nou die verkopers van gas en licht enzo zien er meestal wel leuk uit, volgens mij worden ze daaropquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Een leuke man komt toch niet aanbellen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:57 schreef Kingstown het volgende:
Belangrijkste is wmb dat al die gladde jongens en meisjes nu mijn deur voorbij gaan. Een verademing.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:59 schreef FANN het volgende:
maar ze zijn meestal te jong en ontzettende
gladjakkers
Hebben ze vaste openingszinnen eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:04 schreef Eska het volgende:
Ja, en dan die openingszinnen van ze....vreselijk.
Diverse varianten wel, maar allemaal even doorzichtig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben ze vaste openingszinnen eigenlijk?
Ik ga er eens op letten, hoewel ik wel van plan was om nog zo'n sticker voor op de deur tequote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Diverse varianten wel, maar allemaal even doorzichtig.![]()
Vaak zo'n ongemeend-uit-het-hoofd-geleerd random complimentje. Of zo. Met omgekeerd evenredig effect.
Moet jij niet effe Aap feliciteren in zijn speciale topic?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die komen echt niet op de fiets.
Verstandig. En ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er 2 op, de rest mag die Griek opeten anders heb ik straks weer een verstopping![]()
[ afbeelding ]
Met mijn nieuwe camera gemaakteen beetje overbelicht door het licht van de
afzuigkap, maar jaer kwamen er nog meer bij hoor, hier was ik nog bezig ...
was lekker
Die likeur door de stroop is maak het extra lekkerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verstandig. En ziet er lekker uit.![]()
Zo lullig als iets uit de verkoop gaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Die likeur door de stroop is maak het extra lekkervroeger verkochten ze stroop met
dat smaakje, maar die ging ineens uit de verkoop, dus daarom gooi ik er nu zelf maar die likeur bij...
quote:Vandaag, op 2 februari om 14.00 uur is de introductieperiode van .frl voor het brede publiek gestart. In deze periode krijgt iedereen de kans om zich aan te melden voor zijn of haar gewenste domein.
Iedereen die 'iets' heeft met Friesland (of Fryslân) kan zich nu ook gemakkelijk online verbinden met Friesland met een .frl domein: je hoeft daarvoor niet in Friesland te wonen. Wees er snel bij en mis jouw .frl niet! Ga voor jouw Friese plek op internet naar mijndomein.frl.
Ik heb al een domeinnaam met .nl, en als ik iets met .frl wil ben ik al te laat. mijn favoriet is al bezetquote:
ikdoealleszelf.frl is nog vrij...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb al een domeinnaam met .nl, en als ik iets met .frl wil ben ik al te laat. mijn favoriet is al bezet
Die wil ik nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ikdoealleszelf.frl is nog vrij...
Ik gebruik het vnl voor mn email... Heb geen webpage of zoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:47 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat mijn .nl ook voldoende is met wat ik wil bereiken
Nodig voor mijn werk, men moet me wel kunnen vinden. Maar of ik nu een .frl of een .nl als domeinnaam heb via social media en reclame moeten mensen toch eerst me tegenkomen voor ze de website gaan bekijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gebruik het vnl voor mn email... Heb geen webpage of zo
Er was toch iets met journalisten die de laatste tijd veel nieuws gewoon uit hun duim zuigen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:53 schreef Kingstown het volgende:
Alle Amsterdammers kunnen ook weer gerust gaan slapen.
http://www.arenapoort.nl/(...)e-steden-ter-wereld/
Die komen waarschijnlijk bij mij uit de buurt die duimzuigers ....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Er was toch iets met journalisten die de laatste tijd veel nieuws gewoon uit hun duim zuigen?
En zeggen dat dat geknal gewoon het zoveelste vuurwerk was, want een veilige stad hoor!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komen waarschijnlijk bij mij uit de buurt die duimzuigers ....
2.50 E voor de reservering...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:58 schreef drakin het volgende:
Hee ik heb ineens reclame voor .frl registratie, hoe zou dat toch kunnen?
2, 50? Gratis hoor. Het eerste jaar dan, daarna betalen!quote:
Dat veschilt dan per provider ... Boeien... Ik begin er niet aanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef drakin het volgende:
[..]
2, 50? Gratis hoor. Het eerste jaar dan, daarna betalen!
www.honging.frl is beschikbaarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef drakin het volgende:
[..]
2, 50? Gratis hoor. Het eerste jaar dan, daarna betalen!
wat is dat honging?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
www.honging.frl is beschikbaar![]()
http://mijndomein.frl/nl/select-webhosting
honging? Wat moet ik daar nu weer mee.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
www.honging.frl is beschikbaar![]()
http://mijndomein.frl/nl/select-webhosting
Dacht het alquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
verkeerd gespeld, vandaar dat ie vrij is
ja, ja... foutje.... maar deze ik ook beschikbaarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
honging? Wat moet ik daar nu weer mee.
DAT ZEG IK TOCH!quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja... foutje.... maar deze ik ook beschikbaar![]()
www.honing.frl is beschikbaar
Nee,als je zo begint nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:57 schreef drakin het volgende:
Toch geen belang bij, met honing verdien ik de kost niet
IK ZEG DAT OOK!!!!quote:
Iets anders waarmee ik mijn centjes verdien.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee,als je zo begint nietwat wilde je dan voor iets?
Ja maar wat is dat dan? Of is het geheim?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets anders waarmee ik mijn centjes verdien.
WAT ZITTEN WE DAN OP 1 LIJN HE FANN?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
WAT ZITTEN WE DAN OP 1 LIJN HE FANN?
Het is geen geheim, behalve op Fok dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar wat is dat dan? Of is het geheim?
quote:
oké snap ik, is misschien ook niet zo handig om dat hier te melden...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is geen geheim, behalve op Fok dan.
Ik wil geen rare telefoontjes van Fokkers.
idd je snapt hetquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
oké snap ik, is misschien ook niet zo handig om dat hier te melden...
Ik heb geen rare telefoon. Gewoon 1 met draaischijf. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
Ik wil geen rare telefoontjes van Fokkers.
Dat vrouwtje doet al het werk trouwens, dat mannetje beweegt niet eensquote:
Hij wordt al 11...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:03 schreef FANN het volgende:
MM idioot! dat arme kind
[..]
Dat vrouwtje doet al het werk trouwens, dat mannetje beweegt niet eens
ow... vertel... ik ben gek op toetjesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef drakin het volgende:
Trouwens had ik laatst ook een lekker toetje met honing, niet banaan maar met bosbessen. Echt superlekker
Ik laat al zoveel los in het leven.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, je kon toch wel ''iets'' loslaten?
Ik wist alles al met 11.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is waar, nieuwe generatie, ik was nog een kleuter op die leeftijd
Je zou in de tegeltjes business kenne gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik laat al zoveel los in het leven.
Loslaten is een kunst op zich.
Das niet mijn business, dat heb ik losgelaten en aan facebook overgelaten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zou in de tegeltjes business kenne gaan![]()
http://ingspire.nl/tag/mooie-spreuk-loslaten/
[ afbeelding ]
Ik geen moerquote:
Ik heb nog een leuk verhaal over een knikkerzakje, maar dat kan King wel vinden, heb ik al eensquote:
Mijn ma was iets te vroeg, ik wilde het toen nog niet weten(ze begon met 9 jaar al)quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geen moerligt natuurlijk aan waar je opgegroeid bent, bij ons thuis werd niet over
sex, drugs of wat dan ook gesproken. Op school ook niet, pas in de vijfde klas kregen we een béétje
sexuele voorlichting, maar dat was ook de moeite niet, dat kwam omdat jongens propjes
zaten te gooien naar elkaar, en de leraar raapte er eentje op en er stond Lesbiet op...
ja ja Lesbiet is dus geen spelfouten toen zei hij, Oké, ik denk dat het tijd wordt voor
een beetje sexuele voorlichting
We wachten op Kingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk verhaal over een knikkerzakje, maar dat kan King wel vinden, heb ik al eens
verteld, járen geledeneigenlijk heb ik alles al een keer verteld bedenk ik me nu
Toen ik voor het eerst ongesteld werd, dacht ik dat ik een dodelijke ziekte hadquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn ma was iets te vroeg, ik wilde het toen nog niet weten(ze begon met 9 jaar al)
Bij de kapper hebben ze dat ook wel eens, ik ken er eentje die heeft een héle fijne, als je haarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef chufi het volgende:
Ik was wat vroeg bij de tandarts... Die had een massagestoel staan en ik dacht eens kijken of het wat is ... De rugmassage was OK
O en van die verschrikkelijk dikke maandverbanden hadden ze toen ook nog.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst ongesteld werd, dacht ik dat ik een dodelijke ziekte had![]()
maar ik was pas twaalf, dat was best jong en ik jankend naar de keuken met ...
er komt bloed uit![]()
toen geloofde mijn moeder me niet en moest mijn zus mee
naar de plee om te checken en daarna kreeg ik een boekje in mijn handen gedrukt met
tekeningetjes van een baarmoeder en shit en dat was het danlater hoorde
ik van mijn zussen dat zij dat boekje ook hadden gekregen, zonder verdere uitleg verder
O ja, er werd ook nog aangewezen waar het maandverband lag, waren nog van die vieze dikke
proppen toendie lagen bij mijn ouders in de slaapkamer achter een héle grote stapel
handdoeken verstopt, in een huishouden met 6 meiden![]()
Maar ja, was weer de idiote opvoeding van mijn moeder denk ik, kon ze ook weinig aan doen,
als je iets vroeg kreeg ze een rood hoofd en verzon ze maar iets
Een kapper en een tandarts die ook nog masseren? Raar, maar wel fijn als ze het ook een beetje kunnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de kapper hebben ze dat ook wel eens, ik ken er eentje die heeft een héle fijne, als je haar
gewassen wordt gaat die stoel aan en je hoofd masseren ze dan ookalleen om die stoel zou
ik daar al gaan
en van die tampons met die hulzen, ken je die?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
O en van die verschrikkelijk dikke maandverbanden hadden ze toen ook nog.
The horror.![]()
Ik was iets eerder, dus voorbereid, maar toch om zoiets ineens voor het eerst te zien, brrr.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:39 schreef chufi het volgende:
En de Griek maar denken ik ben de eerste
Helaas moet ik je teleurstellen. Ik weet niets over knikkerzakverhalen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog een leuk verhaal over een knikkerzakje, maar dat kan King wel vinden, heb ik al eens
verteld, járen geledeneigenlijk heb ik alles al een keer verteld bedenk ik me nu
niks gevonden? het verhaal staat er wel, ik zal straks eens gaan zoekenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas moet ik je teleurstellen. Ik weet niets over knikkerzakverhalen.![]()
Ik weet nog wel dat ik je binnenkort ergens aan moet herinneren, alleen weet ik niet meer waaraan.
We zitten in de 2e helft van ons leven Fann, dus alles begint zig te herhalenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
niks gevonden? het verhaal staat er wel, ik zal straks eens gaan zoeken![]()
als ik het niet vergeet
Niet gezocht en mijn geheugen gaf geen herkenningssignaal af.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
niks gevonden? het verhaal staat er wel, ik zal straks eens gaan zoeken![]()
mja... net zoals ik gewoon een boek van 1993 uit de kast kan trekken en lezen alsof het de eerstequote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
We zitten in de 2e helft van ons leven Fann, dus alles begint zig te herhalen
Neh... was in de RLS dus alweer langer geleden, maar ik weet ook niet onder welk accountquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet gezocht en mijn geheugen gaf geen herkenningssignaal af.
Als het in 2012 geweest is, dan heb ik een goed excuus.
Zigzagquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
We zitten in de 2e helft van ons leven Fann, dus alles begint zig te herhalen
Jij wilt zeker ook wel een crea-topic in 40+?quote:
Dat is wel cool zeg!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Beeldje in Dallas, waar we vorig jaar waren.
Impressive, 49 stieren en 3 cowboys in brons op ware grootte, midden in de stad...
Lijkt me magisch.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook wel een crea-topic in 40+?
Dat is niet eens zo slechtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me magisch.
Gisteren nog wat crea bea meuk gemaakt voor mijn cursus:
[ afbeelding ]
Ik kan alleen na-tekenenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Qua tekenen ben ik totaal niet begaafd, de meeste cliënten kunnen het beter.
Visueel Denken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo slechtwat voor cursus?
Als ik vroeger een kleurboek kreeg, tekende ik eerst een plaatje na in mijn schetsboek en dan ging ikquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs natekenen kan ik niet, en ook kleurplaten zijn niet aan mij besteed, wat een vreselijk iets, dat kleuren voor volwassenen
twee miuten? netjes! en wat was je visueel aan het denken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Visueel Denken.
De opdracht was een item van DWDD in één beeld vast te leggen.
Dit is een krabbel gemaakt in 2 minuten...
Wat denk je?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
twee miuten? netjes! en wat was je visueel aan het denken?
ja iets met superbowlquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat denk je?![]()
Als je het niet raadt, heb ik gefaald...
Ik teken al tijden nauwelijks meer, maar heb lang geleden hele schilderijen gemaakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond tekenen echt een vreselijk vak op de middelbare school, ik heb geen enkel talent op teken- en schildergebied.
Superbowl is op zich juist, maar KT staat voor Kate Perry.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ja iets met superbowlmaar ik zie KT staan en dan denk ik aan KingsTown dus dat
is dan weer verwarrend
Ah... zie je Kate Perry zegt mij dan weer niks, dus je zou het eigenlijk aan een kenner moeten vragen,quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Superbowl is op zich juist, maar KT staat voor Kate Perry.
Zij werd beschreven als 'grootser dan de wedstrijd zelf' en dus heb ik 'haar' groter dan het stadion getekend...
Lief dat je mij gecombineerd hebt met zo'n pittige tante van 32. Uitgeprint en boven m'n bed gehangen.quote:
Ik zal je het origineel toesturen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lief dat je mij gecombineerd hebt met zo'n pittige tante van 32. Uitgeprint en boven m'n bed gehangen.
durft ie nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je het origineel toesturen.
Geef je adres even. Al dan niet per DM via Fann...
Mij dus ook niet genoeg, want het is Katy Perry...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... zie je Kate Perry zegt mij dan weer niks, dus je zou het eigenlijk aan een kenner moeten vragen,
tekening is best wel cartoon achtig leuk zeg maar....
Ah... nu snap ik die muzieknoten pasquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij dus ook niet genoeg, want het is Katy Perry...
Je kent de sport die er tijdens de Superbowl gedaan wordt?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
... die ovale bal weet ik effe zo snel niet voor welke sport die wordt gebruikt, als
je het zegt weet ik het weer, maar ik kan er niet opkomen ..
Ik krijg trouwens steeds reclame voor hoeden, ben jij een hoed aan het zoeken?
ik klikte en toen kreeg ik deze, die is wel leuk![]()
http://www.hoedshop.nl/We(...)rKxsMCFUTnwgoduFwAYA
Met rum...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu dan eindelijk de warme choco met slagroom
De abdij waar het gemaakt wordt, bij Le Havre in de buurt, vind ik fraaier dan het drankje...quote:
Op weg naar Normandië bezocht en ook het drankje geproefd.quote:
de volgende keer wil ik meequote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op weg naar Normandië bezocht en ook het drankje geproefd.
De smaak ervan daarna weggespoeld met verse oesters...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |