quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:24 schreef Eska het volgende:
Dan ga ik mooi voor de variant waarbij er helemaal niemand meer aanbelt die ik niet zelf heb uitgenodigd. Heerlijk lijkt me dat.
Even snel gekeken en er zijn talloze bedrijven die ondertussen dergelijke stickers verkopen en voor een eurootje of 2-2,50 ben je al klaar. Die link die FANN gaf is er 1, maar googelen op "geen verkopers sticker" levert tig hits op. Uit mijn hoofd heb ik die van mij ooit bij een bedrijf uit Tilburg gekocht dacht ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Collectes vind ik prima, de rest niet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
Alleen de Collectes lopen meestal ook voorbij. Dat is dan weer minder handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, dat regel ik liever gewoon zelf, wanneer het mij uitkomt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Collectes vind ik prima, de rest niet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Even snel gekeken en er zijn talloze bedrijven die ondertussen dergelijke stickers verkopen en voor een eurootje of 2-2,50 ben je al klaar. Die link die FANN gaf is er 1, maar googelen op "geen verkopers sticker" levert tig hits op. Uit mijn hoofd heb ik die van mij ooit bij een bedrijf uit Tilburg gekocht dacht ik.
[..]Die is ook goed, ga ik mijn dochter na laten maken. Helemaal goedkoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De telefoon vind ik nòg vervelender dan de deurbel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deurbel uitzetten en die even laten opbellen als ze er zijn.
Die past niet naast mijn deurbelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon deze ernaast hangen.
[ afbeelding ]
Dat vind ik eng om te doen, nooit gedaan ook, maar ik meng mijn stroop altijd metquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fles Grand Marnier halen en dan flamberen.
Nice. Ga ik eens regelen dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:29 schreef Kingstown het volgende:
Even snel gekeken en er zijn talloze bedrijven die ondertussen dergelijke stickers verkopen en voor een eurootje of 2-2,50 ben je al klaar. Die link die FANN gaf is er 1, maar googelen op "geen verkopers sticker" levert tig hits op. Uit mijn hoofd heb ik die van mij ooit bij een bedrijf uit Tilburg gekocht dacht ik.
Mijn vorige woningen waren wel handig, de voordeur is volgens mij nooit open geweest.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:31 schreef Eska het volgende:
[..]
De telefoon vind ik nòg vervelender dan de deurbel.
Soms, als de bel kapot is, dan tikken ze ook wel op het raam.
Bakse, als ik ze gebakken heb, heb ik meestal geen trek meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat vind ik eng om te doen, nooit gedaan ook, maar ik meng mijn stroop altijd met
een héle boel butterscotch likeur en dat is ook lekker![]()
Ik ga NU beginnen!
Succes! Kan het enorm aanbevelen.quote:
Dat lukt hier gelukkig niet, heb je een sleutel voor nodig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vorige woningen waren wel handig, de voordeur is volgens mij nooit open geweest.
Iedereen kwam achterom.
Daar was mijn oprit te breed voor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat lukt hier gelukkig niet, heb je een sleutel voor nodig.
Dat herken ik wel, ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bakse, als ik ze gebakken heb, heb ik meestal geen trek meer.
Vind ik ook. Mij dan ook bedoel ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Mensen moeten me gewoon met rust laten.
Flink schulden maken, komt er misschien wel een leuke deurwaarder langs.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Een leuke man komt toch niet aanbellen
is wel een heel radicale oplossingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Flink schulden maken, komt er misschien wel een leuke deurwaarder langs.
Je weet wel zeker dat ie een goede baan heeft.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is wel een heel radicale oplossing
Kun je je eigen regio kiezen ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet wel zeker dat ie een goede baan heeft.
Ah ja natuurlijk krijg je die er dan bijquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit met een leasebak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |