Geldverkwisting van de bovenste plank idd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
Pákken met folders, in dat plastic en ze liggen allemaal ongeopend in die doos, doodzonde
van al het geld en moeite eigenlijk....
Ik gebruik ze altijd opgepropt als opvulling voor de doos wanneer ik iets moet verzenden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
Pákken met folders, in dat plastic en ze liggen allemaal ongeopend in die doos, doodzonde
Waarom gebruiken ze die stickers dan niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
Mijn deurbel doet het niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geldverkwisting van de bovenste plank idd.
Overigens ben ik nog blijer met mijn nee/nee sticker naast de deurbel dan die op mijn brievenbus.
Ik zag er maar ééntje eigenlijk toen ik hem ging opplakkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom gebruiken ze die stickers dan niet?
Doe ik ook wel eens, loop ik gewoon effe naar beneden en dan haal ik een pakquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gebruik ze altijd opgepropt als opvulling voor de doos wanneer ik iets moet verzenden.
Om de week is nog te handelen. Ik had op een gegeven moment 2-3 keer per week dat soort gasten aan de deur.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier komt er om de week ook wel zo'n verkoper aanbellen, tegenwoordig gooi ik de deur na 2 secondes weer dicht.
Dat kan ik nooit, sta ik weer een half uur te lullen met zo'n figuurquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier komt er om de week ook wel zo'n verkoper aanbellen, tegenwoordig gooi ik de deur na 2 secondes weer dicht.
Reuze handig, iedereen die beneden door open deur meeloopt kan weer terug om daar bij intercom aan te bellen.quote:
Het kan hier gewoon over de reling van de galerij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Lang leve de Griek! Beetje voorzichtig blijven kan geen kwaad. Hij had van mij een boom mogen opzoeken om bij te gaan plassen.
Als ik alleen thuis was geweest had ik het niet gedaan hoor, dat dan weer niet, maar jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Lang leve de Griek! Beetje voorzichtig blijven kan geen kwaad. Hij had van mij een boom mogen opzoeken om bij te gaan plassen.
Een nee/nee sticker naast de deurbel? Dat klinkt als iets dat ik nodig heb.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geldverkwisting van de bovenste plank idd.
Overigens ben ik nog blijer met mijn nee/nee sticker naast de deurbel dan die op mijn brievenbus.
Bij je gemeente of hiero..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:12 schreef Eska het volgende:
[..]
Een nee/nee sticker naast de deurbel? Dat klinkt als iets dat ik nodig heb.(wist niet van het bestaan) Waar haal je zoiets?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:12 schreef Eska het volgende:
Een nee/nee sticker naast de deurbel? Dat klinkt als iets dat ik nodig heb.(wist niet van het bestaan) Waar haal je zoiets?
Gemeente heeft hier alleen de brievenbus-stickers.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij je gemeente of hiero..
http://www.neesticker.net(...)rpNjl2yFIaAsQN8P8HAQ
Gewoon deze ernaast hangen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft de gemeente die sticker voor bij de deurbel ook? Die voor de brievenbus heb ik idd bij het wijkbureau gehaald
Dan ga ik mooi voor de variant waarbij er helemaal niemand meer aanbelt die ik niet zelf heb uitgenodigd. Heerlijk lijkt me dat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ergens een keer via i-net gekocht voor 3,50 (incl. verzendkosten) geloof ik.
Weet niet meer waar precies, maar zal straks eens voor je googelen.
Je hebt ze in allerlei variaties als je bijvoorbeeld wel voor collectes open wilt doen, dan kun je ook een sticker kopen waar "geen collectes" dan niet op staat.
Deurbel uitzetten en die even laten opbellen als ze er zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Dan ga ik mooi voor de variant waarbij er helemaal niemand meer aanbelt die ik niet zelf heb uitgenodigd. Heerlijk lijkt me dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |