Ah....... ja, dat dacht ik ook al.... dus ze weten wél wie je bentquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weinig keus FANN. Dat gaat automatisch van de betaalrekening af.
Helaas zijn er geen andere mogelijkheden en ben je dus verplicht om bij een bank te zitten.
ik ergerde me daar vroeger in Utrecht rot aan, moest ik pakje afgeven of ophalen, stonden al die figuren hun rekeningen aan de balie te betalen, rijen van hier tot Tokyo. Net als al die bejaarden die contant hun AOW kwamen opnemen aan de balie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo? Bij mijn ouders ging alles gewoon automatisch van de rekening geloof ik en toen
mijn vader het zelf niet meer kon deed mijn oudste broer de financiële rompslomp...
Daar ontkom je niet aan in onze huidige maatschappij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:26 schreef FANN het volgende:
Ah....... ja, dat dacht ik ook al.... dus ze weten wél wie je bent
Ja maar het is hier geen Tokyoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ergerde me daar vroeger in Utrecht rot aan, moest ik pakje afgeven of ophalen, stonden al die figuren hun rekeningen aan de balie te betalen, rijen van hier tot Tokyo. Net als al die bejaarden die contant hun AOW kwamen opnemen aan de balie.
Je krijgt zelfs al post van winkels waar je nooit iets hebt gekocht, gewoon in de brievenbusquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar ontkom je niet aan in onze huidige maatschappij.
Dat je geen keuzevrijheid hebt ergert me mateloos.
Die vin ik leukquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Als Deisyy weer langskomt, dit is een van mijn zelfgehaakte dekens
[ afbeelding ]
Het is best wel jammer dat al die crea werkjes verdwijnen in de snelheid van een SC.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ]
breien kan ik niet. Heb met soortgelijke kleurtjes ook 2 katoenen babydekentjes gehaakt als kraamkadootjes. Bij deze deken moet ik nog steeds flink wat draadjes wegwerken, maar ze storen me niet genoeg.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:36 schreef FANN het volgende:
Kan je geen trui voor me breien in die kleurtjes Doediemaar?
Dat suggereerde je Isax ook met dr glitter dingen ... Staat nu in ONZquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is best wel jammer dat al die crea werkjes verdwijnen in de snelheid van een SC.
Eigenlijk zou daar een apart topic voor moeten zijn.
er is een haaktopic in CRE, loopt al jaren heel goedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is best wel jammer dat al die crea werkjes verdwijnen in de snelheid van een SC.
Eigenlijk zou daar een apart topic voor moeten zijn.
dat komt van bestanden van bijv. je internetprovider, die verkopen je gegevens in een grote database.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs al post van winkels waar je nooit iets hebt gekocht, gewoon in de brievenbus
heh... heb je zitten googelen, dat is best een beetje enggewoon met naam adres en de
hele zooi, is toch idioot?
Ik heb nu wel zo'n Nee/ Nee Sticker, dat scheelt een hoop papier in mijn postbox![]()
Ik krijg al genoeg spam per mail
Ik ontdek nog steeds nieuwe subforums hier.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is een haaktopic in CRE, loopt al jaren heel goed
Mooie zeg en niet te moeilijk met die stokjes.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ]
ja, stelletje engnekken...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat komt van bestanden van bijv. je internetprovider, die verkopen je gegevens in een grote database.
Maar we hebben hier nog geen Hobby topic voor ouwe mensenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is een haaktopic in CRE, loopt al jaren heel goed
Ik heb sinds kort een ja/nee sticker, want ik wil wel graag de regionale krantjes ontvangen (al lees ik die negen van de tien keer niet). Via internet kan je je ook afmelden voor geadresseerde reclame, dat ga ik binnenkort ook nog even doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs al post van winkels waar je nooit iets hebt gekocht, gewoon in de brievenbus
heh... heb je zitten googelen, dat is best een beetje enggewoon met naam adres en de
hele zooi, is toch idioot?
Ik heb nu wel zo'n Nee/ Nee Sticker, dat scheelt een hoop papier in mijn postbox![]()
Ik krijg al genoeg spam per mail
In CRE heb ik een maand geleden nog een tl dr posting gedaan toen er imput gevraagd werd om mee te denken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ontdek nog steeds nieuwe subforums hier.
Lange halen, snel thuis, dan krijg ik niet zo'n kramp in mijn hand.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie zeg en niet te moeilijk met die stokjes.
Maar het resultaat is heel leuk, vooral door de kleurtjes.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lange halen, snel thuis, dan krijg ik niet zo'n kramp in mijn hand.
Er staat een doos beneden onder alle postboxen en daar gooien alle buren hun krantjesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een ja/nee sticker, want ik wil wel graag de regionale krantjes ontvangen (al lees ik die negen van de tien keer niet). Via internet kan je je ook afmelden voor geadresseerde reclame, dat ga ik binnenkort ook nog even doen.
oe... leuke voor op je volgende bingokaart, dit gaat King vast tegen je gebruiken....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lange halen, snel thuis, dan krijg ik niet zo'n kramp in mijn hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |