Dat is er 1 waarvan je gaat huilen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:19 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een tranentrekker van het goede soort.
Dan weet ik straks niet hoe laat het is.....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nu je telefoon nog uit zetten.
Wat maakt dat nou uit. Na 4 uur ben je toch weer wakker.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan weet ik straks niet hoe laat het is.....
quote:
Vanmiddagquote:Op maandag 2 februari 2015 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt toch enorm veel strips? Ik zou even checken of je er nog 1 van Kuifje hebt. Die kan een paar centjes waard zijn.
NWS / 2,5 miljoen voor oude Kuifje omslag
nee wekker gaat nu alquote:
Naar de vroege ochtendmis?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal doe ik niet aan wekkers, maar morgen moet ik er echt aan geloven. 06.30 opstaan.
Op woensdag?quote:
als jij daar behoefte aan hebt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:37 schreef sacha het volgende:
Aap morgen trakteren op school
Zo die is sterk.. Hoe oud wordt ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |