Die komen echt niet op de fiets.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk krijg je die er dan bij
Besteld.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Succes! Kan het enorm aanbevelen.
Heel af en toe (1 keer in de 2 maanden ofzo) belt er nog eens iemand aan, omdat ze de sticker niet hebben gezien.
Dat is allemaal nog prima te handelen.
Ik heb er 2 op, de rest mag die Griek opeten anders heb ik straks weer een verstoppingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bakse, als ik ze gebakken heb, heb ik meestal geen trek meer.
In mijn ervaring zijn dat dan ook meestal nog gevallen waar ik het goed van kan hebben. Kinderen die amper bij de bel kunnen (laat staan een sticker zienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:05 schreef Eska het volgende:
Besteld.![]()
Handjevol keer per jaar is nog net te overzien, ja.
Nou die verkopers van gas en licht enzo zien er meestal wel leuk uit, volgens mij worden ze daaropquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Een leuke man komt toch niet aanbellen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:57 schreef Kingstown het volgende:
Belangrijkste is wmb dat al die gladde jongens en meisjes nu mijn deur voorbij gaan. Een verademing.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:59 schreef FANN het volgende:
maar ze zijn meestal te jong en ontzettende
gladjakkers
Hebben ze vaste openingszinnen eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:04 schreef Eska het volgende:
Ja, en dan die openingszinnen van ze....vreselijk.
Diverse varianten wel, maar allemaal even doorzichtig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben ze vaste openingszinnen eigenlijk?
Ik ga er eens op letten, hoewel ik wel van plan was om nog zo'n sticker voor op de deur tequote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Diverse varianten wel, maar allemaal even doorzichtig.![]()
Vaak zo'n ongemeend-uit-het-hoofd-geleerd random complimentje. Of zo. Met omgekeerd evenredig effect.
Moet jij niet effe Aap feliciteren in zijn speciale topic?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die komen echt niet op de fiets.
Verstandig. En ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er 2 op, de rest mag die Griek opeten anders heb ik straks weer een verstopping![]()
[ afbeelding ]
Met mijn nieuwe camera gemaakteen beetje overbelicht door het licht van de
afzuigkap, maar jaer kwamen er nog meer bij hoor, hier was ik nog bezig ...
was lekker
Die likeur door de stroop is maak het extra lekkerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verstandig. En ziet er lekker uit.![]()
Zo lullig als iets uit de verkoop gaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Die likeur door de stroop is maak het extra lekkervroeger verkochten ze stroop met
dat smaakje, maar die ging ineens uit de verkoop, dus daarom gooi ik er nu zelf maar die likeur bij...
quote:Vandaag, op 2 februari om 14.00 uur is de introductieperiode van .frl voor het brede publiek gestart. In deze periode krijgt iedereen de kans om zich aan te melden voor zijn of haar gewenste domein.
Iedereen die 'iets' heeft met Friesland (of Fryslân) kan zich nu ook gemakkelijk online verbinden met Friesland met een .frl domein: je hoeft daarvoor niet in Friesland te wonen. Wees er snel bij en mis jouw .frl niet! Ga voor jouw Friese plek op internet naar mijndomein.frl.
Ik heb al een domeinnaam met .nl, en als ik iets met .frl wil ben ik al te laat. mijn favoriet is al bezetquote:
ikdoealleszelf.frl is nog vrij...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb al een domeinnaam met .nl, en als ik iets met .frl wil ben ik al te laat. mijn favoriet is al bezet
Die wil ik nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ikdoealleszelf.frl is nog vrij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |