quote:
Vanmiddagquote:Op maandag 2 februari 2015 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt toch enorm veel strips? Ik zou even checken of je er nog 1 van Kuifje hebt. Die kan een paar centjes waard zijn.
NWS / 2,5 miljoen voor oude Kuifje omslag
nee wekker gaat nu alquote:
Naar de vroege ochtendmis?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal doe ik niet aan wekkers, maar morgen moet ik er echt aan geloven. 06.30 opstaan.
Op woensdag?quote:
als jij daar behoefte aan hebt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:37 schreef sacha het volgende:
Aap morgen trakteren op school
Zo die is sterk.. Hoe oud wordt ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psssssssssssst Eska.....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 06:55 schreef Eska het volgende:
Ah, en Klein Orkest was al lekker vertegenwoordigd in het topic, zie ik. Nice. Maar deze moet er ook nog bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou bijna wensen dat ik ook een Aap had![]()
Ach... dat doe ik wel effe voor hemquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak een topic aan voor hem!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
gaan we allemaal lieve kaartjes posten enzo,,,,,
ik maak er 30quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:47 schreef chufi het volgende:
Hoeveel moet ie uitdelen? En heeft ie ze zelf gemaakt?
Zijn dat van die lollys, knotsen noemde wij dat vroeger, van die taaie witte met een lagiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik maak er 30![]()
gisteren 30 Apen uitgeknipt, vanmorgen 30 Apen op stokjes geplakt![]()
fröbelen
Gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij jou kan ik lekker vaak strepen. Deze is echt wel episch.
mini moorkoppen (mag dat woord wel?)quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Zijn dat van die lollys, knotsen noemde wij dat vroeger, van die taaie witte met een lagie
choco eromheen
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat al in deel 1 en ook al in deel 2, zag ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]
psssssssssssst Eska.....
MUZ / Nederlandstalige muziektopic #3 post deze effe hiero ....
ah... kijk dan ze lijken er wél op!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:06 schreef sacha het volgende:
[..]
mini moorkoppen (mag dat woord wel?)
chocoladesoesjes dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |