ja, naar de muurquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft nu elk stopcontact een eigen kastje ?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Morgen komt er een ZZP-er met het 'pontje'![]()
Of we hem van het pontje willen afhalen?![]()
En naar de locatie willen brengen![]()
Vanmorgen een mail van Eneco, dat de monteur om 08.15 uur bij ons zou aanbellen![]()
En dat we echt wel thuis moesten zijn...
Het 'pontje' oftewel de boot komt aan om 10.30 uur...![]()
Pakjesinhoud viel tegen ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:09 schreef Kingstown het volgende:
Wis u dat.....ik zo een pakketje op ga halen waar ik me enorm op verheug en dat er bij iemand nu al het angstzweet uitbreekt vanwege "hoge verwachtingen"Wist u dat ik hier zelfs heel mss wel een pic ga posten van de inhoud van dat pakketje als ik iemand anders zover krijg om mij als digibeet daarbij te helpen? Maybe to be continued....
Schaam je niet voor de dildo.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:09 schreef Kingstown het volgende:
Wis u dat.....ik zo een pakketje op ga halen waar ik me enorm op verheug en dat er bij iemand nu al het angstzweet uitbreekt vanwege "hoge verwachtingen"Wist u dat ik hier zelfs heel mss wel een pic ga posten van de inhoud van dat pakketje als ik iemand anders zover krijg om mij als digibeet daarbij te helpen? Maybe to be continued....
Neen. De pakjesinhoud overtrof mijn verwachtingen. Een pic uploaden gaat alleen nog even duren.quote:
Nu al gehaald! En dat zonder een aantal regulars. Morgen maar eens een recordtopic aanmaken.quote:
Is je foto nu al upgeload?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu al gehaald! En dat zonder een aantal regulars. Morgen maar eens een recordtopic aanmaken.
Dit moet gevierd gaan worden.
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:09 schreef Kingstown het volgende:
Wist u dat ik hier zelfs heel mss wel een pic ga posten van de inhoud van dat pakketje als ik iemand anders zover krijg om mij als digibeet daarbij te helpen? Maybe to be continued....
Jemig zelfs IK kan dat en dat wil wel wat zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wist je dat.....er morgenavond iemand langskomt die dat hopelijk kan gaan regelen?
Heb jij een mobieltje/foto-apparaat waarmee je foto's op het i-net kan zetten?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
Jemig zelfs IK kan dat en dat wil wel wat zeggen
Ja, die nieuwe camera, stekkertje in de laptop, dat komt ie in een map,quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij een mobieltje/foto-apparaat waarmee je foto's op het i-net kan zetten?
Ow, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:05 schreef FANN het volgende:
Ja, die nieuwe camera, stekkertje in de laptop, dat komt ie in een map,
camera uploads en dan kan ik ermee doen wat ik wil
precies, ik heb ook die tussenstap met de laptop nodig. Al kan het vast ook wel direct met de iPad, daar kan ik foto's mee maken. Helaas is mijn favoriete site om ze te uploaden gestopt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die nieuwe camera, stekkertje in de laptop, dat komt ie in een map,
camera uploads en dan kan ik ermee doen wat ik wil
Die ene goedkope van de Marskramer, Piet had een linkje gepostquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet.![]()
Wist geeneens dat je een nieuwe camera had. Zal in het vervolg proberen beter op te letten.
Ik heb imgur op mn telefoon dus daarme load ik hem up en copy de link in mijn postquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies, ik heb ook die tussenstap met de laptop nodig. Al kan het vast ook wel direct met de iPad, daar kan ik foto's mee maken. Helaas is mijn favoriete site om ze te uploaden gestopt.
Wist ik echt niet meer, maar goed ik heb dus niet zo'n apparaat, dus heel handig dat er morgen iemand langskomt die dat wel heeft, zodat ik de pic kan uploaden waar chufi al zolang op zit te wachten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:10 schreef FANN het volgende:
Die ene goedkope van de Marskramer, Piet had een linkje gepost
was 22 euro of zoiets gratis verzendenen klaar is Mina
ik heb imgur met de iPad geprobeerd en het lukt nog niet zoals ik wil, maar goedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb imgur op mn telefoon dus daarme load ik hem up en copy de link in mijn post
Wist je dat ik dat nu ook kan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
Jemig zelfs IK kan dat en dat wil wel wat zeggen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wist je dat ik dat nu ook kan.![]()
Heb ergens een digitale camera onder het stof vandaan opgeduikeld (4 foto's meegenomen in 2007) en nu is alles zo geinstalleerd dat ik ook kan uploaden enzo. Tijd om wat pics te gaan nemen en te oefenen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wist je dat ik dat nu ook kan.![]()
Heb ergens een digitale camera onder het stof vandaan opgeduikeld (4 foto's meegenomen in 2007) en nu is alles zo geinstalleerd dat ik ook kan uploaden enzo. Tijd om wat pics te gaan nemen en te oefenen.
ja, begin is met die ene foto ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:51 schreef chufi het volgende:
We nog steeds wachten op die ene foto......
Nee, eerst oefenen enzo natuurlijk. Heb er net een paar gemaakt en straks even kijken of het allemaal gelukkt is. Daarna de echt belangrijke foto's. Wilde eigenlijk een paard op de foto zetten voor PP, maar geen knol gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een foto van een beschuitbus gaan maken en dan aan het echt grote werk beginnen.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
Gelukt!
Ik zie geen knol, wel een KingkongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een foto van een beschuitbus gaan maken en dan aan het echt grote werk beginnen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:55 schreef Kingstown het volgende:
Wist u dat....ik nog steeds een (kitscherig) kerststukje in huis heb staan?
Gelukkig staat het onder een spoiler, wat lelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ach sinds ie weet hoe zn camera werkt ... zien we wel steeds meer fotosquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig staat het onder een spoiler, wat lelijk!
ah, je bent me voor. Wat intens lelijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Facebookvriendin plaatst rond kerst ook altijd zulke foto's met teksten als "Lekker crea bezig geweest".quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, je bent me voor. Wat intens lelijk
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Logisch, vrouwen veroorzaken de meeste schade maar dat wordt niet in de statistieken meegenomenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
Wist u dat mannen vaker schade rijden dan vrouwen?
Vrouwen rijden minder vaak schade dan mannen. Dit wordt bevestigd door gegevens van het Centrum voor Verzekeringsstatistiek. Het claimgedrag van 150.000 automobilisten met een WA-verzekering werd geanalyseerd. De schadegevallen werden ingedeeld naar leeftijd en geslacht van de bestuurder. Mannen in alle leeftijdscategorieën claimden vaker schade dan vrouwen van dezelfde leeftijd. De verschillen zijn het grootst bij jonge bestuurder van 18 tot en met 20. In die groep had 25% van de mannen schade geclaimd tegenover 13% van de vrouwen. Mannen reden niet alleen vaker schade, maar ook het gemiddelde bedrag van de schade lag bij mannen twee keer zo hoog (4000 euro) als bij de vrouwen (2000 euro).
quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:55 schreef Kingstown het volgende:
Wist u dat....ik nog steeds een (kitscherig) kerststukje in huis heb staan?
Grappig. Bij ons staan de kerstspullen nog steeds in een hoek van de zitkamer i.p.v. in de kelder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds niet naar beneden gebracht.![]()
Wist je dat kerstspullen me helemaal geen reet interesseren?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:57 schreef Iwanius het volgende:
Grappig. Bij ons staan de kerstspullen nog steeds in een hoek van de zitkamer i.p.v. in de kelder.
Nog steeds niet naar beneden gebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
Gelukt!
Zelf ben ik ook geen onbegenadigd fotograaf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een foto van een beschuitbus gaan maken en dan aan het echt grote werk beginnen.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Het is dat je dat zelf zegt.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook geen onbegenadigd fotograaf:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |