Ja maar wat is dat dan? Of is het geheim?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets anders waarmee ik mijn centjes verdien.
WAT ZITTEN WE DAN OP 1 LIJN HE FANN?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
WAT ZITTEN WE DAN OP 1 LIJN HE FANN?
Het is geen geheim, behalve op Fok dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar wat is dat dan? Of is het geheim?
quote:
oké snap ik, is misschien ook niet zo handig om dat hier te melden...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is geen geheim, behalve op Fok dan.
Ik wil geen rare telefoontjes van Fokkers.
idd je snapt hetquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
oké snap ik, is misschien ook niet zo handig om dat hier te melden...
Ik heb geen rare telefoon. Gewoon 1 met draaischijf. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
Ik wil geen rare telefoontjes van Fokkers.
Dat vrouwtje doet al het werk trouwens, dat mannetje beweegt niet eensquote:
Hij wordt al 11...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:03 schreef FANN het volgende:
MM idioot! dat arme kind
[..]
Dat vrouwtje doet al het werk trouwens, dat mannetje beweegt niet eens
ow... vertel... ik ben gek op toetjesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef drakin het volgende:
Trouwens had ik laatst ook een lekker toetje met honing, niet banaan maar met bosbessen. Echt superlekker
Ik laat al zoveel los in het leven.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, je kon toch wel ''iets'' loslaten?
Ik wist alles al met 11.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is waar, nieuwe generatie, ik was nog een kleuter op die leeftijd
Je zou in de tegeltjes business kenne gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik laat al zoveel los in het leven.
Loslaten is een kunst op zich.
Das niet mijn business, dat heb ik losgelaten en aan facebook overgelaten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zou in de tegeltjes business kenne gaan![]()
http://ingspire.nl/tag/mooie-spreuk-loslaten/
[ afbeelding ]
Ik geen moerquote:
Ik heb nog een leuk verhaal over een knikkerzakje, maar dat kan King wel vinden, heb ik al eensquote:
Mijn ma was iets te vroeg, ik wilde het toen nog niet weten(ze begon met 9 jaar al)quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geen moerligt natuurlijk aan waar je opgegroeid bent, bij ons thuis werd niet over
sex, drugs of wat dan ook gesproken. Op school ook niet, pas in de vijfde klas kregen we een béétje
sexuele voorlichting, maar dat was ook de moeite niet, dat kwam omdat jongens propjes
zaten te gooien naar elkaar, en de leraar raapte er eentje op en er stond Lesbiet op...
ja ja Lesbiet is dus geen spelfouten toen zei hij, Oké, ik denk dat het tijd wordt voor
een beetje sexuele voorlichting
We wachten op Kingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk verhaal over een knikkerzakje, maar dat kan King wel vinden, heb ik al eens
verteld, járen geledeneigenlijk heb ik alles al een keer verteld bedenk ik me nu
Toen ik voor het eerst ongesteld werd, dacht ik dat ik een dodelijke ziekte hadquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn ma was iets te vroeg, ik wilde het toen nog niet weten(ze begon met 9 jaar al)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |