Daar had ik geen moeite meequote:
Volgende keer, ik had een paardenmiddel nodig, maar tis geluktquote:Op maandag 2 februari 2015 07:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook kakthee.
[ afbeelding ]
[..]
http://www.detuinen.nl/ja(...)theezakjes.html#tabs
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgende keer, ik had een paardenmiddel nodig, maar tis gelukt![]()
Luchtte wel op
Zelfs hier is nu alleen nog de bierhut open en de 24/7 pizza... Maar tegen zekere prijs ...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:20 schreef Juup© het volgende:
Ik twijfel of ik wat te eten zal maken of de IS Egyptenaar met zijn roadkill zal bellen
ja was lekkerquote:
Heb je nu nog honger dan? en wat is een roadkill?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:20 schreef Juup© het volgende:
Ik twijfel of ik wat te eten zal maken of de IS Egyptenaar met zijn roadkill zal bellen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs hier is nu alleen nog de bierhut open en de 24/7 pizza... Maar tegen zekere prijs ...
Roadkill zijn platgereden dierenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ja was lekker
[..]
Heb je nu nog honger dan? en wat is een roadkill?
Welke periode of welk soort?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben muziekkies aan het uitzoeken voor het Nederlands Muziektopic
Niet kijken als jij er niet tegen kuntquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zoiets had ik in mijn hoofd, maar ik dacht... nah... is weer zo'n stomme gedachte van mij
Nederlandstalig?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben muziekkies aan het uitzoeken voor het Nederlands Muziektopic
Ah, daar kan ik wel tegen ik had vroeger een ''dierenbegraafplaats'' met mijn vriendinnetjequote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet kijken als jij er niet tegen kunt
Muzikaal iemand bijna verkrachten ... in de tramquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... hiero...
MUZ / Nederlandstalige muziektopic #3
deze had ik al, is ook een mooie....![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou........ ik had een ''dierenbegraafplaats''![]()
ik haalde dooie eenden uit het water, schraapte zelfs platgereden kikkers van de weg, en
dan begroef ik ze samen met een vriendinnetje op ''ons geheime plekje''.
en dan maakte we met takjes een kruis, en dan een gebedje opzeggen.........
één keer ben ik bijna verzopen omdat ik een dood hondje uit de sloot wilde halen........
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Muzikaal iemand bijna verkrachten ... in de tram
Is meneer weer heen en weer aan het hoppen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
Zal ik gewoon hier komen chufi, dan hoef je niet heel de tijd heen en weer.
Hallo mensjes
Uhuh.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Is meneer weer heen en weer aan het hoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |