Hier was het ook lego. Een tijdje mecano, maar toch steeds meer lego.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Hier was het Lego trouwens, en dat was begin jaren 70 nog heel erg basic en zonder poppetjes...
Lego ...... we hadden zo´n waston vol ermee.. Ohhh coolquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Hier was het Lego trouwens, en dat was begin jaren 70 nog heel erg basic en zonder poppetjes...
Neequote:Op zondag 5 oktober 2008 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En de slaapkamer is op kruipafstand? Dan is er helemaal niets aan het handje!
Lego is zoquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier was het ook lego. Een tijdje mecano, maar toch steeds meer lego.
Mijn ouders hebben nog kratten vol van toen.
Aan de lego van mijn broer mocht ik niet komen, en al helemaal niet aan zijn technisch-lego. Hij had ook altijd van die bordjes op zijn slaapkamerdeur: Annelies als je binnenkomt maak ik je dood. Geloof het of niet, hij wist het altijd als ik weer eens op zijn kamer was geweest en ik overal aan had gezeten. (maar hij had zulk stoer speelgoed!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier was het ook lego. Een tijdje mecano, maar toch steeds meer lego.
Mijn ouders hebben nog kratten vol van toen.
Shit dit herinnert me eraan dat me was klaar is en ik die zooi nog moet ophangen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee![]()
Moet de woonkamer door, dan nog ff in de keuken de zooi in de vaatwasser zetten (en die ook aanzetten) en dan helemaal de trap op
Gooi het in de droger joh....quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Shit dit herinnert me eraan dat me was klaar is en ik die zooi nog moet ophangen!
Mijn broer maakte er geheime huisjes van.. Met steentjes nou ja kan het niet uitleggenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lego is zo![]()
![]()
![]()
Ik ben er nog steeds weg van, echt geweldig speelgoed
Das een ander topic .. Maar kom maar opquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
hebben jullie allemaal gezopen ofzo![]()
gaat het over rare dingen die je deed als kind![]()
pffff ik heb er nog wel een paar.........
Hi Fan!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
Bij gebrek aan de PPPS, gooi je haar los en deel het met ons.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
hockey kleding! Da ga niet! of het ga wel, maar het komt er nie meer zo uit als het erin ging!quote:
Ik moest (tot ik een jaar of 10 was) m'n kamer met m'n zusje delenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aan de lego van mijn broer mocht ik niet komen, en al helemaal niet aan zijn technisch-lego. Hij had ook altijd van die bordjes op zijn slaapkamerdeur: Annelies als je binnenkomt maak ik je dood. Geloof het of niet, hij wist het altijd als ik weer eens op zijn kamer was geweest en ik overal aan had gezeten. (maar hij had zulk stoer speelgoed!)
Als je, het eerste wijntje: gezopen, kan noemen, dan ja!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
jij hebt ook gezopen volgens mij
Nah, okay... met sportkleding is dat iid minderquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
hockey kleding! Da ga niet! of het ga wel, maar het komt er nie meer zo uit als het erin ging!
nou........ ik had een ''dierenbegraafplaats''quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een ander topic .. Maar kom maar op
En heb je ze ook naderhand weer opgegraven?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou........ ik had een ''dierenbegraafplaats''![]()
ik haalde dooie eenden uit het water, schraapte zelfs platgereden kikkers van de weg, en
dan begroef ik ze samen met een vriendinnetje op ''ons geheime plekje''.
en dan maakte we met takjes een kruis, en dan een gebedje opzeggen.........
één keer ben ik bijna verzopen omdat ik een dood hondje uit de sloot wilde halen........
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou........ ik had een ''dierenbegraafplaats''![]()
ik haalde dooie eenden uit het water, schraapte zelfs platgereden kikkers van de weg, en
dan begroef ik ze samen met een vriendinnetje op ''ons geheime plekje''.
en dan maakte we met takjes een kruis, en dan een gebedje opzeggen.........
![]()
![]()
![]()
één keer ben ik bijna verzopen omdat ik een dood hondje uit de sloot wilde halen........
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
En heb je ze ook naderhand weer opgegraven?
Maakt toch niet uit. Mijn broer en ik schelen maar een paar jaar dus ik zat ook in de racebanen auto´s enz....quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest (tot ik een jaar of 10 was) m'n kamer met m'n zusje delen![]()
Gelukkig speelde zij niet met mijn autootjes, lego en weet ik veel, en ik niet met haar poppen![]()
Eigenlijk waren m'n ouders best wel vooruitstrevend (zeker voor die tijd) dat ze mij probleemloos met al dat jongensspeelgoed lieten spelen (ik vond het alleen wel flauw dat ik nooit een racebaan gehad heb) ik weet namelijk niet of ik er echt vrolijk van was geworden als mijn zoon Barbies had willen hebben...
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
En heb je ze ook naderhand weer opgegraven?
Dat mot je vet heet wassenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
hockey kleding! Da ga niet! of het ga wel, maar het komt er nie meer zo uit als het erin ging!
Nou ik wel, want ik vond die skeletjes zo leukig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |