quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Ik zoek me debiel in SHO en zie nergens een paint tekening
Nee Petraa die hier in dit topic woest op zoek isquote:
Ehm ik speelde met barbiesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:49 schreef Soury het volgende:
Petraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [Paint] idiote dingen die je deed als kind
Oh enne watte deed jij![]()
En je rukte de kop eraf of knipte ze kaal of stopte ze in de kachel...quote:
Maar weet je? Ik had maar 1 Ken en tig vrouwtjes, dus er moest evenwicht komen, en een barbie met kort haar kon prima doorgaan voor ken, als je de plastic boobs wegdacht!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
En je rukte de kop eraf of knipte ze kaal of stopte ze in de kachel...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar weet je? Ik had maar 1 Ken en tig vrouwtjes, dus er moest evenwicht komen, en een barbie met kort haar kon prima doorgaan voor ken, als je de plastic boobs wegdacht!
Dus dat.
ik knipte ze kaal!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
En je rukte de kop eraf of knipte ze kaal of stopte ze in de kachel...
Mishandelde mijn poppen .. Oepsquote:
Je had make-up poppen, (met afwasbare maku-up, en haar wat niet aangroeide) En je had babypoppen met merkstiften en nagelak. (En dat was niet afwasbaarquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoor, had ik dus weer net de versie met plastc haar:
[ afbeelding ]
Heul niet gay, hij was smoor verliefd op mijn mooiste Barbie. (die met het langste blonde haar, en een natuurlijk gebruind teintje)quote:
Ik wilde zo´n camperwagen voor barbies.. Vet cool ding. Niet gekregenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heul niet gay, hij was smoor verliefd op mijn mooiste Barbie. (die met het langste blonde haar, en een natuurlijk gebruind teintje)
Pfff Ken is gay! Ze zien er toch juist heel er mannelijk uit?
Als je nu ook nog een engelstalige versie vindt, ben jij mijn held van de dag!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:59 schreef spapaars het volgende:
Laten we eens gek doen.
Nog een livestream.
Big Brother Hongarije.
http://bar2.videa.hu/eloadas.html
[ afbeelding ]
Zeker een oudere broer.. Ik had ook racebanen, auto´s , treinen fuck had ik die nog maarquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen poppen, ik had autootjes
Die wilde ik ook!! ook nooit gekregen...quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde zo´n camperwagen voor barbies.. Vet cool ding. Niet gekregen
Hihihihihihi wel in verzuipenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die wilde ik ook!! ook nooit gekregen...
Wel kreeg ik een zwembad uit de kringloop winkel, met slappe randen, wat dus standaard uitliep op een leeg zwembad en een natte plek op het tapijt, en ja, daar kunnen barby's niet in zwemen he?![]()
Ja luie aapquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een borrel nodig.
Iemand die een wit droog wijntje voor me heeft?
Of moet ik opstaan en zelf naar de koelkast lopen?
Sorry, ik heb wel een roseetje openstaan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een borrel nodig.
Iemand die een wit droog wijntje voor me heeft?
Of moet ik opstaan en zelf naar de koelkast lopen?
Nope, ik ben de oudste en heb alleen maar een jonger zusje... die speelde overigens wel met poppenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker een oudere broer.. Ik had ook racebanen, auto´s , treinen fuck had ik die nog maar
WTFquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Hadden jullie ook playmobil? Ik wel, een hele ton vol!
Ik heb trouwens toen ik 16 was nog een keer een hele middag met mijn toenmalige vriendje, met zijn playmobil gespeeld, en lol dat we hadden. We waren knetterstoned ook, dat dan weer wel.
16 jaar en playmobil?!?!?!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Hadden jullie ook playmobil? Ik wel, een hele ton vol!
Ik heb trouwens toen ik 16 was nog een keer een hele middag met mijn toenmalige vriendje, met zijn playmobil gespeeld, en lol dat we hadden. We waren knetterstoned ook, dat dan weer wel.
Ik zeg: inschenken!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik ben de oudste en heb alleen maar een jonger zusje... die speelde overigens wel met poppen
Even wat anders: ik ben serieus in twijfel of ik nog een 3de Razz-up voor mezelf ga inschenken, of dat ik naar bed ga... beetje moe, maar wel lekker moe
What to do, what to do....
Jullie lachen me uit!quote:
En wat deden jullie met die poppetjes?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie lachen me uit!![]()
En ja, het stond op zolder enzo, niet alsof hij er zelf nog dagelijks mee speelde
Iets sterkersquote:
Iets sterkersquote:
Donequote:
Dat kan helemaal niet, die kleertjes zitten vast!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat deden jullie met die poppetjes?
Doktertje spelen?
Houdt je op de been ..quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Done![]()
Is wel gelijk de laatste trouwens.... ben verdomme echt een oud wijf aan t worden![]()
Meer vermoeidheid dan de drank overigens, dat dan wel weer![]()
Nou vooruit dan maarquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, die kleertjes zitten vast!
Maar nee, en nu begin ik me ook best dom te voelen, We zetten ze gewoon in een leuke setting neer enzo.
Maar goed, zullen we er nu over ophouden?
Heb ik nietquote:
Nah, op dit moment houdt weinig me meer op de been... dus zometeen ff zorgen dat ik me weer fit slaapquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Houdt je op de been ..
![]()
Drank of bezigheid
En de slaapkamer is op kruipafstand? Dan is er helemaal niets aan het handje!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, op dit moment houdt weinig me meer op de been... dus zometeen ff zorgen dat ik me weer fit slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |