Was even een testje...quote:
Raar volk die Finnen ..... Eens geweest en daarna niets meer van dr gehoord....quote:Op maandag 2 februari 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was even een testje...
Ben wel in hun restaurant in Rovaniemi geweest, in een kelder die leek op een haunted house en waar hun kostuums uitgestald waren op look-a-like poppen. Bizar...
Zegt me niets Bos, maar ik neem aan dat jij ook dit jaar er weer bij bentquote:Op maandag 2 februari 2015 23:38 schreef Bos81 het volgende:
Een van mijn favoriete metalbands (Sonata Arctica) komen uit Kemi (ergens in het noorden/midden van het land.. In mei staan ze voor de vierde keer in 7 jaar in de Effenaar. Alleen de eerste keer heb ik verstek moeten laten gaan..
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zegt me niets Bos, maar ik neem aan dat jij ook dit jaar er weer bij bent
Ik wist niet dat je kon zingen Bosquote:Op maandag 2 februari 2015 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb iig wel al het kaatje in huis..
O ja misschien om meer tot de doelgroep van dit topic/subforum te spreken. Volgende week ga ik naar "MOeder, Ik wil bij de revue"![]()
Kan ik ook niet. Ik ga lekker stil tussen het publiek zittenquote:
Ik woon nog steeds onder 24 uurs begeleiding. Maar ik heb wel een appartement geheel voor mij zelf ter beschikking (al staat het dus op naam van de instelling). Of ik ooit geheel zelfstandig zal wonen, zal de toekomst uitwijzen. Voorlopig is dat iig niet aan de orde..quote:Op maandag 2 februari 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
Maar Bos, vraagje.. Woon je nu helemaal zelfstandig of heb je nog steeds af en toe begeleiding?
Dees dr zoon mag misschien binnenkort begeleid gaan wonen ... EN ik weet dat jij ook zo begonnen bent...
Als jij op dit moment maar op "jouw plek" bentquote:Op maandag 2 februari 2015 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds onder 24 uurs begeleiding. Maar ik heb wel een appartement geheel voor mij zelf ter beschikking (al staat het dus op naam van de instelling). Of ik ooit geheel zelfstandig zal wonen, zal de toekomst uitwijzen. Voorlopig is dat iig niet aan de orde..
Maar hoe zelfstandig voel je je ?quote:Op maandag 2 februari 2015 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds onder 24 uurs begeleiding. Maar ik heb wel een appartement geheel voor mij zelf ter beschikking (al staat het dus op naam van de instelling). Of ik ooit geheel zelfstandig zal wonen, zal de toekomst uitwijzen. Voorlopig is dat iig niet aan de orde..
Bos woont waar jij naar de kroeg gaat ...quote:Op maandag 2 februari 2015 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij op dit moment maar op "jouw plek" bent
Wouter?quote:Op maandag 2 februari 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bos woont waar jij naar de kroeg gaat ...
Moet je morgen vroeg op?quote:Op maandag 2 februari 2015 23:58 schreef Juup© het volgende:
Nog steeds wakkerik moet eigenlijk nog steeds avondeten naar binnenwerken
maar aangezien het nu al 'morgen" is eet ik maar niets meer.
quote:
Ik woon hier iig naar mijn zin. Genoeg faciliteiten in de nabije omgeving (ook een bushalte voor de deur).quote:Op maandag 2 februari 2015 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij op dit moment maar op "jouw plek" bent
Ik voel me niet zelfstandig, maar wel vrij onafhankelijk..quote:
Waarom denk jij dat ik nog wakker ben?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:02 schreef just me het volgende:
[..]maar ik heb nog teveel energie om te gaan slapen!
Ik heb vanavond op de golfbaan gestaan en heerlijk ballen gemept!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik nog wakker ben?
Nee. Ik heb het geluk dat ik straks lekker kan uitslapen, ik heb in de middag pas een afspraakquote:
hahahahahahaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was aan het wachten totdat just me zou verschijnen?
EN je werk gaat nog steeds goed?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon hier iig naar mijn zin. Genoeg faciliteiten in de nabije omgeving (ook een bushalte voor de deur).
[..]
Ik voel me niet zelfstandig, maar wel vrij onafhankelijk..
Auwquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanavond op de golfbaan gestaan en heerlijk ballen gemept!
Driving range oma !!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanavond op de golfbaan gestaan en heerlijk ballen gemept!
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was aan het wachten totdat just me zou verschijnen?
Ja dan heb je ze wel verdiend... Ga je nog iets doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nu lekker 2 weken vakantie. Mag ook wel, het zijn mijn eerste echte weekjes vrij sinds juni ofzo..
hit the road Jack !! ow nee hit the ballquote:
Hoe ver kwam je?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
hit the road Jack !! ow nee hit the ball
Driving range is toch meestal lidmaatschap vrij..? Of was dat vroeger?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
hit the road Jack !! ow nee hit the ball
Niet echt iets bijzonders, afgezien van "Moeder, ik wil bij de revue"quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan heb je ze wel verdiend... Ga je nog iets doen?
Ok geniet er van Bos... En voor je het weet zijn die 2 week weer voorbij ..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders, afgezien van "Moeder, ik wil bij de revue"
maar bij jouw hart lukt dat maar nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is me al eerder opgevallen dat je een hoop mannenharten hier op hol laat slaan.
héééél ver het helpt als je de ballen een naam geeft, hoppa en weg was ie weerquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
maar bij jouw hart lukt dat maar niet
[..]
héééél ver het helpt als je de ballen een naam geeft, hoppa en weg was ie weer
King King King Kingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
maar bij jouw hart lukt dat maar niet
[..]
héééél ver het helpt als je de ballen een naam geeft, hoppa en weg was ie weer
Vooral golfende mannenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is me al eerder opgevallen dat je een hoop mannenharten hier op hol laat slaan.
Maar is het vrij om de driving range te gebruiken tegenwoordig?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:15 schreef just me het volgende:
En sjoef ging die bal
nee hoor onzin, ging gewoon lekker!
Er is hier op 40+ nog een topic wat daarover gaat:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:11 schreef Bos81 het volgende:
Niet echt iets bijzonders, afgezien van "Moeder, ik wil bij de revue"
Mijn hart is al heel lang buiten bedrijf. Gaat het dit leven niet meer worden.quote:
Bij ons niet, je moet gewoon lid van de club zijn om gebruik te maken van de driving range én je moet de ballen ook nog eens zelf oprapenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is het vrij om de driving range te gebruiken tegenwoordig?
het leven is kutquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn hart is al heel lang buiten bedrijf. Gaat het dit leven niet meer worden.
Wat zelf oprapen met gevaar voor eigen leven... Ik herinner me gewoon 1 Euro 15 ballen of zo en past futuristsch mobiel die de ballen opraapt...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons niet, je moet gewoon lid van de club zijn om gebruik te maken van de driving range én je moet de ballen ook nog eens zelf oprapen
Je kunt wel een soort van fee betalen om gebruik te maken als je geen lid bent
dat hebben wij niet op onze niet normale golfclub! Ballen oprapen hoort er gewoon bij en als meestal ga je met 'n aantal mensen rapen en loop je geen gevaar/quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zelf oprapen met gevaar voor eigen leven... Ik herinner me gewoon 1 Euro 15 ballen of zo en past futuristsch mobiel die de ballen opraapt...
Je kunt er ook iets van proberen te makenquote:
Tis een aanrader, ik vind het zo heerlijk, gewoon meppen en gaan met die banaan!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
Ik zal eens informeren hier ... Want geoon lekker hard kunnen meppen is wel een uitlaatklep
Maar in jouw geval betaal je vat ook niet voor de ballen ...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
Tis een aanrader, ik vind het zo heerlijk, gewoon meppen en gaan met die banaan!!
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:22 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt er ook iets van proberen te maken
R&P is een deurtje verder
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar in jouw geval betaal je vat ook niet voor de ballen ...
Als jij blij bent met wijn is het ook goed natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:23 schreef just me het volgende:
Ik zit aan de wijn is dat ook goed?
Bier, lang geleden
Er ligt hier een driving range om de hoek...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:25 schreef just me het volgende:
[..]klopt is in het lidmaatschap inbegrepen
We hebben onze eigen huispsycholoog. Die ligt nu wel te slapen, maar vanaf morgenochtend weer beschibaar.quote:
Ik weet dat ik dat vroeger wel regelmatig deed met mn vader, toen ie nog leefde... Maar volgens mij sla ik de ballen de driving range uit hier ...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:28 schreef just me het volgende:
Moet je gewoon doen Sjoef!!
Als ik een slechte bui heb, komt ook wel eens voor, dan is meppen zo goed!
Jij bent toch nog wakker?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben onze eigen huispsycholoog. Die ligt nu wel te slapen, maar vanaf morgenochtend weer beschibaar.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet lang meer en ik heb hier sowieso een ander taakje.
das mooi maar dat chagrijnige smoelwerk in je Pi daar ben ik nu wel klaar meequote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet lang meer en ik heb hier sowieso een ander taakje.
Ballenkaartenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:29 schreef just me het volgende:
Maar ik ga nu maar verstandig doen en slapen, tis niet anders, morgen weer een werkdag !
40+ / Zeikhoekquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:39 schreef sacha het volgende:
das mooi maar dat chagrijnige smoelwerk in je Pi daar ben ik nu wel klaar mee
Daar had ik geen moeite meequote:
Volgende keer, ik had een paardenmiddel nodig, maar tis geluktquote:Op maandag 2 februari 2015 07:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook kakthee.
[ afbeelding ]
[..]
http://www.detuinen.nl/ja(...)theezakjes.html#tabs
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgende keer, ik had een paardenmiddel nodig, maar tis gelukt![]()
Luchtte wel op
Zelfs hier is nu alleen nog de bierhut open en de 24/7 pizza... Maar tegen zekere prijs ...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:20 schreef Juup© het volgende:
Ik twijfel of ik wat te eten zal maken of de IS Egyptenaar met zijn roadkill zal bellen
ja was lekkerquote:
Heb je nu nog honger dan? en wat is een roadkill?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:20 schreef Juup© het volgende:
Ik twijfel of ik wat te eten zal maken of de IS Egyptenaar met zijn roadkill zal bellen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs hier is nu alleen nog de bierhut open en de 24/7 pizza... Maar tegen zekere prijs ...
Roadkill zijn platgereden dierenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ja was lekker
[..]
Heb je nu nog honger dan? en wat is een roadkill?
Welke periode of welk soort?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben muziekkies aan het uitzoeken voor het Nederlands Muziektopic
Niet kijken als jij er niet tegen kuntquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zoiets had ik in mijn hoofd, maar ik dacht... nah... is weer zo'n stomme gedachte van mij
Nederlandstalig?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben muziekkies aan het uitzoeken voor het Nederlands Muziektopic
Ah, daar kan ik wel tegen ik had vroeger een ''dierenbegraafplaats'' met mijn vriendinnetjequote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet kijken als jij er niet tegen kunt
Muzikaal iemand bijna verkrachten ... in de tramquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... hiero...
MUZ / Nederlandstalige muziektopic #3
deze had ik al, is ook een mooie....![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou........ ik had een ''dierenbegraafplaats''![]()
ik haalde dooie eenden uit het water, schraapte zelfs platgereden kikkers van de weg, en
dan begroef ik ze samen met een vriendinnetje op ''ons geheime plekje''.
en dan maakte we met takjes een kruis, en dan een gebedje opzeggen.........
één keer ben ik bijna verzopen omdat ik een dood hondje uit de sloot wilde halen........
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Muzikaal iemand bijna verkrachten ... in de tram
Is meneer weer heen en weer aan het hoppen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
Zal ik gewoon hier komen chufi, dan hoef je niet heel de tijd heen en weer.
Hallo mensjes
Uhuh.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Is meneer weer heen en weer aan het hoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |