en daar kan je alleen een Juup man voor gebruiken?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom je dan ook snel helpen hier?
Heb nog wrl wat klusjes liggen om mijn huisje verder te ontwikkelen.
Deze heeft 'ie zeker niet...quote:Op maandag 2 februari 2015 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt toch enorm veel strips? Ik zou even checken of je er nog 1 van Kuifje hebt. Die kan een paar centjes waard zijn.
NWS / 2,5 miljoen voor oude Kuifje omslag
Natuurlijk ben jij ook hartstikke welkom hoor lieve Sasquote:Op maandag 2 februari 2015 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
en daar kan je alleen een Juup man voor gebruiken?
ik ben ook ontwikkelingswerker in het Friesche Land
Patatje saté...quote:Op maandag 2 februari 2015 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh verdorie, ik dacht dat ik van mijn verlangen naar een frietje pindasaus af was, maar vanavond is het weer sterk aanwezig
En bedankt hèquote:Op maandag 2 februari 2015 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh verdorie, ik dacht dat ik van mijn verlangen naar een frietje pindasaus af was, maar vanavond is het weer sterk aanwezig
Jaloers?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
en daar kan je alleen een Juup man voor gebruiken?
ik ben ook ontwikkelingswerker in het Friesche Land
Dat plaatje is wel een blijvertje ...quote:Op maandag 2 februari 2015 21:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
En bedankt hè![]()
Ik "moet" nog steeds avondeten (nog geen zin in gehad), en nu trek in frietje oorlog. JA, HET IS FRIET
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet alle dialectrn evengoed verstaan, maar vaak ligt het ook aan de persoon die binnensmonds praat.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er zit bij mij geen woord dialect bij, ook geen accent. Ik kan wel nep Zeeuws praten en dat klinkt voor buitenstaanders best geloofwaardig. Waar ik vandaan kom, daar werd beschaafd gesproken, maar op Zuid-Beveland waar mijn directe familie nu woont versta ik de mensen soms nauwelijks, daar is het zelfs in de stad vrij normaal om Zeeuws te praten.
jah gofferquote:
Broodje d...quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Het avondeten op mijn werk was kennelijk niet genoeg en de naweeën van een migraineaanval zorgen ook voor een soort vreetbui waar ik niet aan toe wil geven.
sterkte daarquote:
Tssss alsof mannen altijd voordelen hebben (op zich wel, maar daar valt over te discussiërenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:45 schreef sacha het volgende:
[..]
jah gofferik kan het niet uitstaan als ik bij voorbaat gediskwalificeerd word vanwege mijn geslacht
Ik vraag dat dan ook...quote:Op maandag 2 februari 2015 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Als de buren zeggen dat ze '"Bie d'nond he^en" dan heb ik echt ondertiteling nodig.
Zo "op schrift" zou ik denken dat ze de hond gaan uitlaten, maar ik zal het moeten horen wil ik het misschien kunnen begrijpen.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Als de buren zeggen dat ze '"Bie d'nond he^en" dan heb ik echt ondertiteling nodig.
[vechtmodus aan]quote:Op maandag 2 februari 2015 21:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tssss alsof mannen altijd voordelen hebben (op zich wel, maar daar valt over te discussiëren)
Ik denk dat ze sex met de zanger van Kane hebben...quote:Op maandag 2 februari 2015 21:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo "op schrift" zou ik denken dat ze de hond gaan uitlaten, maar ik zal het moeten horen wil ik het misschien kunnen begrijpen.
Hit mequote:Op maandag 2 februari 2015 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
[vechtmodus aan]
kom maar op, sukkel!
[/vechtmodus uit]
Brrrrrrrr, dat is wel heel ergquote:Op maandag 2 februari 2015 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sex met de zanger van Kane hebben...
ze gaan idd de hond uitlaten.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo "op schrift" zou ik denken dat ze de hond gaan uitlaten, maar ik zal het moeten horen wil ik het misschien kunnen begrijpen.
Pfffffffffff blijf zo doorgaan hier jaquote:Op maandag 2 februari 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zit trouwens een tosti kaas-ananas in het tosti-apparaat
Had je daar om gevraagd of flikker je die nu de prullenbak in?quote:Op maandag 2 februari 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Pas op je lippen! 🍞quote:Op maandag 2 februari 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
zelfbediening hier. Ik hoop dat het helpt, anders ga ik zo ook nog voor de warme choco met slagroom.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je daar om gevraagd of flikker je die nu de prullenbak in?
Laten we hopen dat het genoeg is idd ...quote:Op maandag 2 februari 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfbediening hier. Ik hoop dat het helpt, anders ga ik zo ook nog voor de warme choco met slagroom.
Doemijookmaarquote:Op maandag 2 februari 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfbediening hier. Ik hoop dat het helpt, anders ga ik zo ook nog voor de warme choco met slagroom.
Dat zullen wel emoji emoticons zijn... Gisteren zag ik ze nog gewoon, Dus Danny zal ze nu wel geblocked hebben of zoquote:
dialect dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |