EN je werk gaat nog steeds goed?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon hier iig naar mijn zin. Genoeg faciliteiten in de nabije omgeving (ook een bushalte voor de deur).
[..]
Ik voel me niet zelfstandig, maar wel vrij onafhankelijk..
Auwquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanavond op de golfbaan gestaan en heerlijk ballen gemept!
Driving range oma !!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanavond op de golfbaan gestaan en heerlijk ballen gemept!
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was aan het wachten totdat just me zou verschijnen?
Ja dan heb je ze wel verdiend... Ga je nog iets doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nu lekker 2 weken vakantie. Mag ook wel, het zijn mijn eerste echte weekjes vrij sinds juni ofzo..
hit the road Jack !! ow nee hit the ballquote:
Hoe ver kwam je?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
hit the road Jack !! ow nee hit the ball
Driving range is toch meestal lidmaatschap vrij..? Of was dat vroeger?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
hit the road Jack !! ow nee hit the ball
Niet echt iets bijzonders, afgezien van "Moeder, ik wil bij de revue"quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan heb je ze wel verdiend... Ga je nog iets doen?
Ok geniet er van Bos... En voor je het weet zijn die 2 week weer voorbij ..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders, afgezien van "Moeder, ik wil bij de revue"
maar bij jouw hart lukt dat maar nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is me al eerder opgevallen dat je een hoop mannenharten hier op hol laat slaan.
héééél ver het helpt als je de ballen een naam geeft, hoppa en weg was ie weerquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
maar bij jouw hart lukt dat maar niet
[..]
héééél ver het helpt als je de ballen een naam geeft, hoppa en weg was ie weer
King King King Kingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
maar bij jouw hart lukt dat maar niet
[..]
héééél ver het helpt als je de ballen een naam geeft, hoppa en weg was ie weer
Vooral golfende mannenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is me al eerder opgevallen dat je een hoop mannenharten hier op hol laat slaan.
Maar is het vrij om de driving range te gebruiken tegenwoordig?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:15 schreef just me het volgende:
En sjoef ging die bal
nee hoor onzin, ging gewoon lekker!
Er is hier op 40+ nog een topic wat daarover gaat:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:11 schreef Bos81 het volgende:
Niet echt iets bijzonders, afgezien van "Moeder, ik wil bij de revue"
Mijn hart is al heel lang buiten bedrijf. Gaat het dit leven niet meer worden.quote:
Bij ons niet, je moet gewoon lid van de club zijn om gebruik te maken van de driving range én je moet de ballen ook nog eens zelf oprapenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is het vrij om de driving range te gebruiken tegenwoordig?
het leven is kutquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn hart is al heel lang buiten bedrijf. Gaat het dit leven niet meer worden.
Wat zelf oprapen met gevaar voor eigen leven... Ik herinner me gewoon 1 Euro 15 ballen of zo en past futuristsch mobiel die de ballen opraapt...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons niet, je moet gewoon lid van de club zijn om gebruik te maken van de driving range én je moet de ballen ook nog eens zelf oprapen
Je kunt wel een soort van fee betalen om gebruik te maken als je geen lid bent
dat hebben wij niet op onze niet normale golfclub! Ballen oprapen hoort er gewoon bij en als meestal ga je met 'n aantal mensen rapen en loop je geen gevaar/quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zelf oprapen met gevaar voor eigen leven... Ik herinner me gewoon 1 Euro 15 ballen of zo en past futuristsch mobiel die de ballen opraapt...
Je kunt er ook iets van proberen te makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |