Was even een testje...quote:
Raar volk die Finnen ..... Eens geweest en daarna niets meer van dr gehoord....quote:Op maandag 2 februari 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was even een testje...
Ben wel in hun restaurant in Rovaniemi geweest, in een kelder die leek op een haunted house en waar hun kostuums uitgestald waren op look-a-like poppen. Bizar...
Zegt me niets Bos, maar ik neem aan dat jij ook dit jaar er weer bij bentquote:Op maandag 2 februari 2015 23:38 schreef Bos81 het volgende:
Een van mijn favoriete metalbands (Sonata Arctica) komen uit Kemi (ergens in het noorden/midden van het land.. In mei staan ze voor de vierde keer in 7 jaar in de Effenaar. Alleen de eerste keer heb ik verstek moeten laten gaan..
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zegt me niets Bos, maar ik neem aan dat jij ook dit jaar er weer bij bent
Ik wist niet dat je kon zingen Bosquote:Op maandag 2 februari 2015 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb iig wel al het kaatje in huis..
O ja misschien om meer tot de doelgroep van dit topic/subforum te spreken. Volgende week ga ik naar "MOeder, Ik wil bij de revue"![]()
Kan ik ook niet. Ik ga lekker stil tussen het publiek zittenquote:
Ik woon nog steeds onder 24 uurs begeleiding. Maar ik heb wel een appartement geheel voor mij zelf ter beschikking (al staat het dus op naam van de instelling). Of ik ooit geheel zelfstandig zal wonen, zal de toekomst uitwijzen. Voorlopig is dat iig niet aan de orde..quote:Op maandag 2 februari 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
Maar Bos, vraagje.. Woon je nu helemaal zelfstandig of heb je nog steeds af en toe begeleiding?
Dees dr zoon mag misschien binnenkort begeleid gaan wonen ... EN ik weet dat jij ook zo begonnen bent...
Als jij op dit moment maar op "jouw plek" bentquote:Op maandag 2 februari 2015 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds onder 24 uurs begeleiding. Maar ik heb wel een appartement geheel voor mij zelf ter beschikking (al staat het dus op naam van de instelling). Of ik ooit geheel zelfstandig zal wonen, zal de toekomst uitwijzen. Voorlopig is dat iig niet aan de orde..
Maar hoe zelfstandig voel je je ?quote:Op maandag 2 februari 2015 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds onder 24 uurs begeleiding. Maar ik heb wel een appartement geheel voor mij zelf ter beschikking (al staat het dus op naam van de instelling). Of ik ooit geheel zelfstandig zal wonen, zal de toekomst uitwijzen. Voorlopig is dat iig niet aan de orde..
Bos woont waar jij naar de kroeg gaat ...quote:Op maandag 2 februari 2015 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij op dit moment maar op "jouw plek" bent
Wouter?quote:Op maandag 2 februari 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bos woont waar jij naar de kroeg gaat ...
Moet je morgen vroeg op?quote:Op maandag 2 februari 2015 23:58 schreef Juup© het volgende:
Nog steeds wakkerik moet eigenlijk nog steeds avondeten naar binnenwerken
maar aangezien het nu al 'morgen" is eet ik maar niets meer.
quote:
Ik woon hier iig naar mijn zin. Genoeg faciliteiten in de nabije omgeving (ook een bushalte voor de deur).quote:Op maandag 2 februari 2015 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij op dit moment maar op "jouw plek" bent
Ik voel me niet zelfstandig, maar wel vrij onafhankelijk..quote:
Waarom denk jij dat ik nog wakker ben?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:02 schreef just me het volgende:
[..]maar ik heb nog teveel energie om te gaan slapen!
Ik heb vanavond op de golfbaan gestaan en heerlijk ballen gemept!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik nog wakker ben?
Nee. Ik heb het geluk dat ik straks lekker kan uitslapen, ik heb in de middag pas een afspraakquote:
hahahahahahaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was aan het wachten totdat just me zou verschijnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |