Ik woon nog steeds onder 24 uurs begeleiding. Maar ik heb wel een appartement geheel voor mij zelf ter beschikking (al staat het dus op naam van de instelling). Of ik ooit geheel zelfstandig zal wonen, zal de toekomst uitwijzen. Voorlopig is dat iig niet aan de orde..quote:Op maandag 2 februari 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
Maar Bos, vraagje.. Woon je nu helemaal zelfstandig of heb je nog steeds af en toe begeleiding?
Dees dr zoon mag misschien binnenkort begeleid gaan wonen ... EN ik weet dat jij ook zo begonnen bent...
Als jij op dit moment maar op "jouw plek" bentquote:Op maandag 2 februari 2015 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds onder 24 uurs begeleiding. Maar ik heb wel een appartement geheel voor mij zelf ter beschikking (al staat het dus op naam van de instelling). Of ik ooit geheel zelfstandig zal wonen, zal de toekomst uitwijzen. Voorlopig is dat iig niet aan de orde..
Maar hoe zelfstandig voel je je ?quote:Op maandag 2 februari 2015 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds onder 24 uurs begeleiding. Maar ik heb wel een appartement geheel voor mij zelf ter beschikking (al staat het dus op naam van de instelling). Of ik ooit geheel zelfstandig zal wonen, zal de toekomst uitwijzen. Voorlopig is dat iig niet aan de orde..
Bos woont waar jij naar de kroeg gaat ...quote:Op maandag 2 februari 2015 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij op dit moment maar op "jouw plek" bent
Wouter?quote:Op maandag 2 februari 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bos woont waar jij naar de kroeg gaat ...
Moet je morgen vroeg op?quote:Op maandag 2 februari 2015 23:58 schreef Juup© het volgende:
Nog steeds wakkerik moet eigenlijk nog steeds avondeten naar binnenwerken
maar aangezien het nu al 'morgen" is eet ik maar niets meer.
quote:
Ik woon hier iig naar mijn zin. Genoeg faciliteiten in de nabije omgeving (ook een bushalte voor de deur).quote:Op maandag 2 februari 2015 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij op dit moment maar op "jouw plek" bent
Ik voel me niet zelfstandig, maar wel vrij onafhankelijk..quote:
Waarom denk jij dat ik nog wakker ben?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:02 schreef just me het volgende:
[..]maar ik heb nog teveel energie om te gaan slapen!
Ik heb vanavond op de golfbaan gestaan en heerlijk ballen gemept!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik nog wakker ben?
Nee. Ik heb het geluk dat ik straks lekker kan uitslapen, ik heb in de middag pas een afspraakquote:
hahahahahahaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was aan het wachten totdat just me zou verschijnen?
EN je werk gaat nog steeds goed?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon hier iig naar mijn zin. Genoeg faciliteiten in de nabije omgeving (ook een bushalte voor de deur).
[..]
Ik voel me niet zelfstandig, maar wel vrij onafhankelijk..
Auwquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanavond op de golfbaan gestaan en heerlijk ballen gemept!
Driving range oma !!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanavond op de golfbaan gestaan en heerlijk ballen gemept!
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was aan het wachten totdat just me zou verschijnen?
Ja dan heb je ze wel verdiend... Ga je nog iets doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nu lekker 2 weken vakantie. Mag ook wel, het zijn mijn eerste echte weekjes vrij sinds juni ofzo..
hit the road Jack !! ow nee hit the ballquote:
Hoe ver kwam je?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
hit the road Jack !! ow nee hit the ball
Driving range is toch meestal lidmaatschap vrij..? Of was dat vroeger?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
hit the road Jack !! ow nee hit the ball
Niet echt iets bijzonders, afgezien van "Moeder, ik wil bij de revue"quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan heb je ze wel verdiend... Ga je nog iets doen?
Ok geniet er van Bos... En voor je het weet zijn die 2 week weer voorbij ..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders, afgezien van "Moeder, ik wil bij de revue"
maar bij jouw hart lukt dat maar nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is me al eerder opgevallen dat je een hoop mannenharten hier op hol laat slaan.
héééél ver het helpt als je de ballen een naam geeft, hoppa en weg was ie weerquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
maar bij jouw hart lukt dat maar niet
[..]
héééél ver het helpt als je de ballen een naam geeft, hoppa en weg was ie weer
King King King Kingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
maar bij jouw hart lukt dat maar niet
[..]
héééél ver het helpt als je de ballen een naam geeft, hoppa en weg was ie weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |