Ik weet niet of er hier nou iemand zit te wachten op een nieuwe Snip en Snapquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:54 schreef Kyara het volgende:
Een schopje naar 40+
In OUD ligt de gemiddelde leeftijd toch iets lager
Dit is zelfs nog van voor onze (40+) tijdquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:54 schreef Kyara het volgende:
Een schopje naar 40+
In OUD ligt de gemiddelde leeftijd toch iets lager
Voel me met m'n 51 jaar plots jong door dit topic.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:01 schreef whY... het volgende:
Hier loopt het nog niet echt. Iemand die nog wat leuke dingen weet voor een revue?
Ja supertof! Sommige gebruiken we inderdaad. Thanks tong80, ik heb iig de goede categorie gevonden ! Misschien je onz topiques maar eens lezenquote:
Succes.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:31 schreef whY... het volgende:
[..]
Ja supertof! Sommige gebruiken we inderdaad. Thanks tong80, ik heb iig de goede categorie gevonden ! Misschien je onz topiques maar eens lezen![]()
Leuk, legendarische programma's.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:29 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Dit hangt er tegen aan: de radio-revue.
Deze radio-shows zijn opgezet als revue. Met een mengeling van sketches en liedjes.
Met onder andere: De bonte dinsdagavondtrein, 9 heit de klok, showboat.
Jacques van Tol schreef de teksten voor De bonte dinsdagavondtrein. Hij heeft ook Snip en Snap bedacht.
Hieronder een impressie van youtube.
Zo dan. Dat is echt nostalgie!quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:29 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Deze radio-shows zijn opgezet als revue. Met een mengeling van sketches en liedjes.
Jacques van Tol schreef de teksten voor De bonte dinsdagavondtrein. Hij heeft ook Snip en Snap bedacht.
Leuk om het origineel eens te horenquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:29 schreef jekomterwelhinter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |