Tis een aanrader, ik vind het zo heerlijk, gewoon meppen en gaan met die banaan!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
Ik zal eens informeren hier ... Want geoon lekker hard kunnen meppen is wel een uitlaatklep
Maar in jouw geval betaal je vat ook niet voor de ballen ...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
Tis een aanrader, ik vind het zo heerlijk, gewoon meppen en gaan met die banaan!!
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:22 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt er ook iets van proberen te maken
R&P is een deurtje verder
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar in jouw geval betaal je vat ook niet voor de ballen ...
Als jij blij bent met wijn is het ook goed natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:23 schreef just me het volgende:
Ik zit aan de wijn is dat ook goed?
Bier, lang geleden
Er ligt hier een driving range om de hoek...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:25 schreef just me het volgende:
[..]klopt is in het lidmaatschap inbegrepen
We hebben onze eigen huispsycholoog. Die ligt nu wel te slapen, maar vanaf morgenochtend weer beschibaar.quote:
Ik weet dat ik dat vroeger wel regelmatig deed met mn vader, toen ie nog leefde... Maar volgens mij sla ik de ballen de driving range uit hier ...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:28 schreef just me het volgende:
Moet je gewoon doen Sjoef!!
Als ik een slechte bui heb, komt ook wel eens voor, dan is meppen zo goed!
Jij bent toch nog wakker?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben onze eigen huispsycholoog. Die ligt nu wel te slapen, maar vanaf morgenochtend weer beschibaar.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet lang meer en ik heb hier sowieso een ander taakje.
das mooi maar dat chagrijnige smoelwerk in je Pi daar ben ik nu wel klaar meequote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet lang meer en ik heb hier sowieso een ander taakje.
Ballenkaartenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:29 schreef just me het volgende:
Maar ik ga nu maar verstandig doen en slapen, tis niet anders, morgen weer een werkdag !
40+ / Zeikhoekquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:39 schreef sacha het volgende:
das mooi maar dat chagrijnige smoelwerk in je Pi daar ben ik nu wel klaar mee
Daar had ik geen moeite meequote:
Volgende keer, ik had een paardenmiddel nodig, maar tis geluktquote:Op maandag 2 februari 2015 07:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook kakthee.
[ afbeelding ]
[..]
http://www.detuinen.nl/ja(...)theezakjes.html#tabs
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgende keer, ik had een paardenmiddel nodig, maar tis gelukt![]()
Luchtte wel op
Zelfs hier is nu alleen nog de bierhut open en de 24/7 pizza... Maar tegen zekere prijs ...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:20 schreef Juup© het volgende:
Ik twijfel of ik wat te eten zal maken of de IS Egyptenaar met zijn roadkill zal bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |