Bij de kapper hebben ze dat ook wel eens, ik ken er eentje die heeft een héle fijne, als je haarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef chufi het volgende:
Ik was wat vroeg bij de tandarts... Die had een massagestoel staan en ik dacht eens kijken of het wat is ... De rugmassage was OK
O en van die verschrikkelijk dikke maandverbanden hadden ze toen ook nog.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst ongesteld werd, dacht ik dat ik een dodelijke ziekte had![]()
maar ik was pas twaalf, dat was best jong en ik jankend naar de keuken met ...
er komt bloed uit![]()
toen geloofde mijn moeder me niet en moest mijn zus mee
naar de plee om te checken en daarna kreeg ik een boekje in mijn handen gedrukt met
tekeningetjes van een baarmoeder en shit en dat was het danlater hoorde
ik van mijn zussen dat zij dat boekje ook hadden gekregen, zonder verdere uitleg verder
O ja, er werd ook nog aangewezen waar het maandverband lag, waren nog van die vieze dikke
proppen toendie lagen bij mijn ouders in de slaapkamer achter een héle grote stapel
handdoeken verstopt, in een huishouden met 6 meiden![]()
Maar ja, was weer de idiote opvoeding van mijn moeder denk ik, kon ze ook weinig aan doen,
als je iets vroeg kreeg ze een rood hoofd en verzon ze maar iets
Een kapper en een tandarts die ook nog masseren? Raar, maar wel fijn als ze het ook een beetje kunnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de kapper hebben ze dat ook wel eens, ik ken er eentje die heeft een héle fijne, als je haar
gewassen wordt gaat die stoel aan en je hoofd masseren ze dan ookalleen om die stoel zou
ik daar al gaan
en van die tampons met die hulzen, ken je die?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
O en van die verschrikkelijk dikke maandverbanden hadden ze toen ook nog.
The horror.![]()
Ik was iets eerder, dus voorbereid, maar toch om zoiets ineens voor het eerst te zien, brrr.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:39 schreef chufi het volgende:
En de Griek maar denken ik ben de eerste
Helaas moet ik je teleurstellen. Ik weet niets over knikkerzakverhalen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog een leuk verhaal over een knikkerzakje, maar dat kan King wel vinden, heb ik al eens
verteld, járen geledeneigenlijk heb ik alles al een keer verteld bedenk ik me nu
niks gevonden? het verhaal staat er wel, ik zal straks eens gaan zoekenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas moet ik je teleurstellen. Ik weet niets over knikkerzakverhalen.![]()
Ik weet nog wel dat ik je binnenkort ergens aan moet herinneren, alleen weet ik niet meer waaraan.
We zitten in de 2e helft van ons leven Fann, dus alles begint zig te herhalenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
niks gevonden? het verhaal staat er wel, ik zal straks eens gaan zoeken![]()
als ik het niet vergeet
Niet gezocht en mijn geheugen gaf geen herkenningssignaal af.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
niks gevonden? het verhaal staat er wel, ik zal straks eens gaan zoeken![]()
mja... net zoals ik gewoon een boek van 1993 uit de kast kan trekken en lezen alsof het de eerstequote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
We zitten in de 2e helft van ons leven Fann, dus alles begint zig te herhalen
Neh... was in de RLS dus alweer langer geleden, maar ik weet ook niet onder welk accountquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet gezocht en mijn geheugen gaf geen herkenningssignaal af.
Als het in 2012 geweest is, dan heb ik een goed excuus.
Zigzagquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
We zitten in de 2e helft van ons leven Fann, dus alles begint zig te herhalen
Jij wilt zeker ook wel een crea-topic in 40+?quote:
Dat is wel cool zeg!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Beeldje in Dallas, waar we vorig jaar waren.
Impressive, 49 stieren en 3 cowboys in brons op ware grootte, midden in de stad...
Lijkt me magisch.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook wel een crea-topic in 40+?
Dat is niet eens zo slechtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me magisch.
Gisteren nog wat crea bea meuk gemaakt voor mijn cursus:
[ afbeelding ]
Ik kan alleen na-tekenenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Qua tekenen ben ik totaal niet begaafd, de meeste cliënten kunnen het beter.
Visueel Denken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo slechtwat voor cursus?
Als ik vroeger een kleurboek kreeg, tekende ik eerst een plaatje na in mijn schetsboek en dan ging ikquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs natekenen kan ik niet, en ook kleurplaten zijn niet aan mij besteed, wat een vreselijk iets, dat kleuren voor volwassenen
twee miuten? netjes! en wat was je visueel aan het denken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Visueel Denken.
De opdracht was een item van DWDD in één beeld vast te leggen.
Dit is een krabbel gemaakt in 2 minuten...
Wat denk je?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
twee miuten? netjes! en wat was je visueel aan het denken?
ja iets met superbowlquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat denk je?![]()
Als je het niet raadt, heb ik gefaald...
Ik teken al tijden nauwelijks meer, maar heb lang geleden hele schilderijen gemaakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond tekenen echt een vreselijk vak op de middelbare school, ik heb geen enkel talent op teken- en schildergebied.
Superbowl is op zich juist, maar KT staat voor Kate Perry.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ja iets met superbowlmaar ik zie KT staan en dan denk ik aan KingsTown dus dat
is dan weer verwarrend
Ah... zie je Kate Perry zegt mij dan weer niks, dus je zou het eigenlijk aan een kenner moeten vragen,quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Superbowl is op zich juist, maar KT staat voor Kate Perry.
Zij werd beschreven als 'grootser dan de wedstrijd zelf' en dus heb ik 'haar' groter dan het stadion getekend...
Lief dat je mij gecombineerd hebt met zo'n pittige tante van 32. Uitgeprint en boven m'n bed gehangen.quote:
Ik zal je het origineel toesturen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lief dat je mij gecombineerd hebt met zo'n pittige tante van 32. Uitgeprint en boven m'n bed gehangen.
durft ie nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je het origineel toesturen.
Geef je adres even. Al dan niet per DM via Fann...
Mij dus ook niet genoeg, want het is Katy Perry...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... zie je Kate Perry zegt mij dan weer niks, dus je zou het eigenlijk aan een kenner moeten vragen,
tekening is best wel cartoon achtig leuk zeg maar....
Ah... nu snap ik die muzieknoten pasquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij dus ook niet genoeg, want het is Katy Perry...
Je kent de sport die er tijdens de Superbowl gedaan wordt?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
... die ovale bal weet ik effe zo snel niet voor welke sport die wordt gebruikt, als
je het zegt weet ik het weer, maar ik kan er niet opkomen ..
Ik krijg trouwens steeds reclame voor hoeden, ben jij een hoed aan het zoeken?
ik klikte en toen kreeg ik deze, die is wel leuk![]()
http://www.hoedshop.nl/We(...)rKxsMCFUTnwgoduFwAYA
Met rum...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu dan eindelijk de warme choco met slagroom
De abdij waar het gemaakt wordt, bij Le Havre in de buurt, vind ik fraaier dan het drankje...quote:
Op weg naar Normandië bezocht en ook het drankje geproefd.quote:
de volgende keer wil ik meequote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op weg naar Normandië bezocht en ook het drankje geproefd.
De smaak ervan daarna weggespoeld met verse oesters...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |