Ja na maandag komt mij zelf ook het beste uit! Dan heb ik mijn laatste tentamens.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Xur, als het na maandag kan, wil ik wel proefpersoon spelen.(bmi van 28, dus lijkt me de goeie doelgroep)
Ik had dit nog niet gelezen toen ik mijn bericht typte en stuurdequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
haha, ik vind lijstjes en planningen maken over het algemeen best fijn hoorMaar ik ben ook van het; hee de spinazie ziet er goed uit en is niet duur dus dan ga ik dat vanavond eten! En een impulsaankoop in de bedrijfskantine komt ook nog wel eens voor.
En ik ga ook niet alle rijstkorrels wegen. Mijn doel is heeeel langzaam afvallen zodat ik in het najaar op een voor mij ideaal marathongewicht ben (in totaal een kg of 6-8 eraf de komende 9 maanden dus). Maar mét spierbehoud en vooral met als hoofddoel om sneller te worden met hardlopen. Maar ik wil geen lijstjes of dieten, ik wil naar mijn lichaam leren luisteren en aanvoelen wat dat nodig heeft om goed te presteren, terwijl ik tegelijkertijd dus hier en daar wat kcal eraf zal halen om toch wat gewichtsverlies te bereiken.
Mja maar op dat niveau weet ik er zelf denk ik wel genoeg vanaf voor mijn eigen doelen. Ik denk dat je voor je opdracht beter iemand anders kunt vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:00 schreef xuryah het volgende:
Wat betreft La Tramposa,
Het is meer een advies he.
Zo van "Ik zie dat je twee dagen hebt gelunched met een croissantje, dit is niet zo gezond omdat ..... In plaats van een croissantje zou je bijvoorbeeld een salade kunnen eten en een sneetje volkorenbrood met kipfilet "
En ik kijk of ja macronutrienten in balans zijn
Als ik zeg nou je hebt te veel vet binnen gekregen en je zou meer eiwitten kunnen eten geef ik ook voorbeelden van producten die je dan beter kunt laten staan en producten die je meer kan toevoegen.
Maar als je een bloedhekel hebt om lijstjes bij te houden van wat je hebt gegeten is het niks voor jou nee, tenzij je het over hebt voor 3 dagen haha
Heb je er meteen eentje met allergieën te pakken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:57 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja na maandag komt mij zelf ook het beste uit! Dan heb ik mijn laatste tentamens.
Lijkt me leuk en ik hoop dat ik je kan helpen
I knowwwwquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je verwaarloosd ons
Sport je nog? Hoe was je KH arm dieet? Resultaat gehad?
Oh interessantquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je er meteen eentje met allergieën te pakken.
Bovenstaand verhaal klinkt niet heel erg verantwoord voor een dietiste in spequote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
I knowwww
Nee ik heb het zoooooo druk met school, dat ik deze week nog niet gesport heb volgens mij.
Erg he. Pfffff... Maar na maandag heb ik de rest van de week vrij en dan weer heerlijk sporten
Heb ook pauze ingelast voor mn KH arm eten, omdat ik geen energie had om te leren
Maar ik was wel 6 kilo afgevallen![]()
En het is er nog steeds redelijk af. Na 2 weken lekker makkelijk troep gegeten te hebben ivm tijdsnood(lees: chinees waar ik 3 dagen van at en pizza. en af en toe wel wat gezonds tussendoor
)
Als jij puur naar voedingslijstjes van een paar dagen wilt kijken kan ik je zo mijn MFP gegevens doorsturen voor de afgelopen maandquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:00 schreef xuryah het volgende:
Wat betreft La Tramposa,
Het is meer een advies he.
Zo van "Ik zie dat je twee dagen hebt gelunched met een croissantje, dit is niet zo gezond omdat ..... In plaats van een croissantje zou je bijvoorbeeld een salade kunnen eten en een sneetje volkorenbrood met kipfilet "
En ik kijk of ja macronutrienten in balans zijn
Als ik zeg nou je hebt te veel vet binnen gekregen en je zou meer eiwitten kunnen eten geef ik ook voorbeelden van producten die je dan beter kunt laten staan en producten die je meer kan toevoegen.
Maar als je een bloedhekel hebt om lijstjes bij te houden van wat je hebt gegeten is het niks voor jou nee, tenzij je het over hebt voor 3 dagen haha
Iedereen is mensquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bovenstaand verhaal klinkt niet heel erg verantwoord voor een dietiste in spe
Maar hoe snel was die 6kg eraf gegaan dan?quote:
Nouja sinds 20 december tot 2 weken geledenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar hoe snel was die 6kg eraf gegaan dan?
Ja zoiets dacht ik al, dat bedoelde ik met name met het 'onverantwoord'. Een keer pizza en chinees gaat niemand dood aan, maar klinkt toch een beetje als een crash dieetquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nouja sinds 20 december tot 2 weken geleden
Dat is handig!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Als jij puur naar voedingslijstjes van een paar dagen wilt kijken kan ik je zo mijn MFP gegevens doorsturen voor de afgelopen maand
Haha, het was ook een onderzoek.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al, dat bedoelde ik met name met het 'onverantwoord'. Een keer pizza en chinees gaat niemand dood aan, maar klinkt toch een beetje als een crash dieetEn ook op de dagen dat je 'ongezond' eet, eet je blijkbaar veel te weinig?
Waarschijnlijk vind je me nu een wijsneus omdat je zelf ook wel weet hoe het hoort, maar goed
Oké, vandaar. Ik had het wel meegekregen maar ik dacht dat het idee alleen was om koolhydraatarm te eten, niet om per se zo weinig te eten..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, het was ook een onderzoek.
Dat had ik eerder hier al verteld, maar dat heb je denk ik gemist
Ik vind het ook een onverantwoord dieetMaar die conclusie kon ik pas trekken na het daadwerkelijk geprobeerd te hebben.
Ik heb niet weinig gegeten, waar haal je dat uit?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oké, vandaar. Ik had het wel meegekregen maar ik dacht dat het idee alleen was om koolhydraatarm te eten, niet om per se zo weinig te eten..
Aan het feit dat je 6kg afvalt in krap een maand, duhquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb niet weinig gegeten, waar haal je dat uit?
Ik denk dat de meesten het je zo kunnen overleggen overigensquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:12 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat is handig!
Ben je geinteresseerd in een advies?
En wat is je doel?
Dat hoeft niet te betekenen dat ik TE weinig gegeten heb natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Aan het feit dat je 6kg afvalt in krap een maand, duh
Lactose, noten, peulvruchten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh interessant
Wat voor allergieën heb je?
Ik wil je er wel bij helpen. Kan daar ook wel mooi wat info over kwijt over wat ik al gedaan heb. Advies sta ik ook altijd voor open.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oke oke
De bedoeling is dat ik 2 mensen ga helpen met gewicht verliezen.
Voordat ik daar mee begin heb ik informatie nodig van die personen als:
- wat hebben ze zelf al geprobeerd
- hoe proberen ze het nu
- wat is het doel
- gewicht, leeftijd, lengte
Daarna vraag ik of die personen voor 3 dagen een voedingsdagboek willen bijhouden.
2 doordeweekse dagen en 1 weekend dag.
Deze ga ik bekijken en kijk ik wat eventueel een probleem zou kunnen zijn.
Hier uit vorm ik een advies.
Dat is het eigenlijk.
Na ongeveer twee weken kunnen we kijken of er idd sprake is van gewichtsverlies.. en kijken wat we eventueel kunnen aanpassen wanneer dit niet zo is.
Als er behoefte is aan een weekmenu voorbeeld, wil ik die ook wel opstellen voor het persoon. Rekening houdende met allergieën, dieetwensen, voorkeuren, etc.
Ik kan natuurlijk altijd naar je lijstjes kijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik wil je er wel bij helpen. Kan daar ook wel mooi wat info over kwijt over wat ik al gedaan heb. Advies sta ik ook altijd voor open.
Er is alleen 1 'probleem', mijn lijstjes werken alOftewel ik val structureel voor langere tijd af
Post ze hier regelmatig
Maar BMI is 30,7, dus nog obese.
Zeg het maar
De energiebalans is het enige wat uitmaakt, om af te vallen moet je in totaal minder hebben gegeten dan je verbruikt. Dat is niet erg, maar 6 kg afgevallen (stel even dat het puur vet was) is een kcal tekort van 6*9000 kcal over 30 dagen, dat zou een kcal tekort van 1800 per dag opleveren. Ik gok dat er een kilo of 2 misschien ook gewoon maaginhoud of vocht vasthouden zou zijn (al zou het er dan nu al weer aan moeten zijn), maar dan nog, als je inderdaad zoveel afgevallen bent heb je een tekort van rond de 1000 kcal per dag gehad. Dat is gewoon een crash dieet en niet verantwoord. Of die kcal dan vanuit koolhydraten of eiwitten of vetten komen maakt niet uit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat ik TE weinig gegeten heb natuurlijk.
Ik heb genoeg gegeten namelijk. Energie wat je verliest aan het minderen van KH vul je twee keer zo hard weer aan door het eten van meer vet.
1 gram KH levert 4 kcal
1 gram vet levert 9 kcal
Dat mag. Maar ik bedoelde ik weet niet als dat binnen je opdracht past, want het probleem wordt al verholpenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk altijd naar je lijstjes kijken
De lijstjes hier op Fok zijn alleen niet duidelijk genoeg denk ik, tenzij je de hoeveelheden erbij vermeld.
Fijn dat het iig al werkt!
In de MFP app hou ik exacte hoeveelheden bij van O en L. Van D iets minder precies (als in niet wegen, maar schatten).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk altijd naar je lijstjes kijken
De lijstjes hier op Fok zijn alleen niet duidelijk genoeg denk ik, tenzij je de hoeveelheden erbij vermeld.
Fijn dat het iig al werkt!
Met deze man kan ik praten, doe ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:26 schreef sanger het volgende:
[..]
In de MFP app hou ik exacte hoeveelheden bij van O en L. Van D iets minder precies (als in niet wegen, maar schatten).
Uiteraard is het niet puur vet wat ik verloren ben.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De energiebalans is het enige wat uitmaakt, om af te vallen moet je in totaal minder hebben gegeten dan je verbruikt. Dat is niet erg, maar 6 kg afgevallen (stel even dat het puur vet was) is een kcal tekort van 6*9000 kcal over 30 dagen, dat zou een kcal tekort van 1800 per dag opleveren. Ik gok dat er een kilo of 2 misschien ook gewoon maaginhoud of vocht vasthouden zou zijn (al zou het er dan nu al weer aan moeten zijn), maar dan nog, als je inderdaad zoveel afgevallen bent heb je een tekort van rond de 1000 kcal per dag gehad. Dat is gewoon een crash dieet en niet verantwoord. Of die kcal dan vanuit koolhydraten of eiwitten of vetten komen maakt niet uit.
Of je weegschaal is niet nauwkeurig, dat kan natuurlijk ook nog
*stopt met typen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De energiebalans is het enige wat uitmaakt, om af te vallen moet je in totaal minder hebben gegeten dan je verbruikt. Dat is niet erg, maar 6 kg afgevallen (stel even dat het puur vet was) is een kcal tekort van 6*9000 kcal over 30 dagen, dat zou een kcal tekort van 1800 per dag opleveren. Ik gok dat er een kilo of 2 misschien ook gewoon maaginhoud of vocht vasthouden zou zijn (al zou het er dan nu al weer aan moeten zijn), maar dan nog, als je inderdaad zoveel afgevallen bent heb je een tekort van rond de 1000 kcal per dag gehad. Dat is gewoon een crash dieet en niet verantwoord. Of die kcal dan vanuit koolhydraten of eiwitten of vetten komen maakt niet uit.
Of je weegschaal is niet nauwkeurig, dat kan natuurlijk ook nog
Ik vind allergieën ook interessant, dus ik zal me er in gaan verdiepen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet waar (met name in het weekend) de zwakste punten zitten, maar wat ideeën mbt die allergieën lijkt me wel handig.
Ik hou overal exact van bij wat ik eetquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:26 schreef sanger het volgende:
[..]
In de MFP app hou ik exacte hoeveelheden bij van O en L. Van D iets minder precies (als in niet wegen, maar schatten).
Gestuurd!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:31 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik vind allergieën ook interessant, dus ik zal me er in gaan verdiepen.
Als je wilt kan je me je e-mail even DM'en, dan kan ik je na het weekend informatie opsturen + een voedingsdagboek
Ja dat lijkt me prima.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb hem! Thanks, ik ga ja maandag avond eventjes mailen!quote:
Ik wil mijn blog eigenlijk helemaal los houden van het afvallen, daarom staan er ook gewoon slechte maaltijden op.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:12 schreef sanger het volgende:
Even wat anders he. Ik had je blog nog niet echt uitgebreid bekeken, maar kijk net even. Ziet er goed uit, maar wat ik mis (als iemand die aan het afvallen is) is de voedingswaarde per receptZou dat geen nuttige toevoeging zijn (ook voor jezelf misschien)?
Maar op mijn pak rijst staat ook de voedingswaarde en ook op de kwarkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil mijn blog eigenlijk helemaal los houden van het afvallen, daarom staan er ook gewoon slechte maaltijden op.
quote:
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar op mijn pak rijst staat ook de voedingswaarde en ook op de kwark
Dat. Ik weiger dingen te maken als ik niet weet hoeveel kcal, Vet, KH en Eiwitten erin zittenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar op mijn pak rijst staat ook de voedingswaarde en ook op de kwark
quote:
Dat het vermelden van voedingswaarde niet specifiek voor afvallen isquote:
Dat het best een nuttige toevoeging zou kunnen zijn. Staat dan nog steeds toch los van het afvallen?quote:
GMTAquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat het best een nuttige toevoeging zou kunnen zijn. Staat dan nog steeds toch los van het afvallen?
Goed punt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Nouja de ingredienten staan wel op de blog dus die kun je natuurlijk invoeren
maar das IMHO omslachtig. Allerhande heeft bv het er gewoon naast staan. Is kei makkelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Nouja de ingredienten staan wel op de blog dus die kun je natuurlijk invoeren
Ik ken niemand die niet bezig is met afvallen die zich daar druk om maakt hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat het best een nuttige toevoeging zou kunnen zijn. Staat dan nog steeds toch los van het afvallen?
Ik ben niet bezig met afvallen hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken niemand die niet bezig is met afvallen die zich daar druk om maakt hoor.
M'n Nikon D3000.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Myr, wat voor camera gebruik jij voor de foto's op je blog?
Voelt niet zo vaak op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je in de sportschool bent heb je ook al weekend hoor
Ik moet nog 3 uur
Ga dan een sport doen die je leuk vindtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voelt niet zo vaak op vrijdagmiddag
Vind je sporten zo leuk?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voelt niet zo vaak op vrijdagmiddag
De sportschool is echt kut in het weekend. Althans, mijn oude. Stress alomquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je in de sportschool bent heb je ook al weekend hoor
Ik moet nog 3 uur
Voor elk recept moet diegene het zelf toch nog invullen/uitrekenenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:02 schreef Myraela het volgende:
Op elk pakje knorr staat het ook, dat is namelijk makkelijk omdat ze in elk pakje precies hetzelfde stoppen. Voor mij is koken niet zo precies, ik ga niet elke gram bloem, ketjap, mosterd of whatever uitrekenen voor elk recept op mijn blog. Niet elke bloemkool, kipfilet of whatever is even groot.
En dan heb ik het nog niet eens over dezelfde producten van verschillende merken die van voedingswaarde verschillen.
En nee, aftrekken is geen sportquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ga dan een sport doen die je leuk vindt
Ik snap uberhaupt niet zo goed waarom mensen geld gaan betalen om in zo'n steriel hok met allemaal spiegels te gaan sporten terwijl het buiten gewoon gratis isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
De sportschool is echt kut in het weekend. Althans, mijn oude. Stress alom
Ik vind de sportschool in gaan niet altijd even leuk nee! Helemaal niet op de vrijdagmiddag uit werk als ik weekend heb. Maar goed we gaan toch wel, pure discipline!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind je sporten zo leuk?is toch echt vrije tijd
Lol. Ik heb buiten geen tig dumbells. Geen tig aparaten, geen barbells, geen bankjes, ect.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet zo goed waarom mensen geld gaan betalen om in zo'n steriel hok met allemaal spiegels te gaan sporten terwijl het buiten gewoon gratis is
That's the fucking spirit!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik vind de sportschool in gaan niet altijd even leuk nee! Helemaal niet op de vrijdagmiddag uit werk als ik weekend heb. Maar goed we gaan toch wel, pure discipline!
Zuigen kunnen we beter hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Daar zijn jullie dames goed voor!
Juist in je weekend is het toch heerlijk, heb je extra tijd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik vind de sportschool in gaan niet altijd even leuk nee! Helemaal niet op de vrijdagmiddag uit werk als ik weekend heb. Maar goed we gaan toch wel, pure discipline!
Niet als ik de hele dag(week) heb gewerkt en graag naar huis wil op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Juist in je weekend is het toch heerlijk, heb je extra tijd.
Ik vind het maar jammer dat er dan geen tot weinig trainingen zijn.
Bankjes zijn er wel. En in de grotere parken ook stangen om je op te trekken etc. Met goede lichaamsgewicht oefeningen kun je ook flinke gains krijgen hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol. Ik heb buiten geen tig dumbells. Geen tig aparaten, geen barbells, geen bankjes, ect.
*kuch* je werkt tot 3 uurquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:34 schreef sandertjuh het volgende:
Niet als ik de hele dag heb gewerkt en graag naar huis wil op vrijdagmiddag
Dat vond ik wel vervelend aan onze sportschool inderdaad.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:34 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dan is de sportschool ook maar open tot 1 uur dus als je een beetje uitslaapt red je het al niet meer.
Oké, dacht dat je net zei dat je klaar wasquote:
Klaar mee inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oké, dacht dat je net zei dat je klaar was
Maar dat is ook vervelend aan sportscholen ja, dat ze nooit open zijn wanneer je dat wilt!
Ja dat vind ik ook zo stom, beginnen ze om 4 uur met de vrijdagmiddagborrel terwijl ik nog tot 6 uur moet. Als ik weinig te doen heb doe ik soms wel even mee, maar best suf als je dan daarna weer naar kantoor moet. Ah, maar dan 4 dagen van 9 uur? Doe ik nu ook, is toch ook best pittig (al komt dat ook door 2.5 uur reistijd per dag en nog promotieonderzoek ernaast).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:38 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Klaar mee inderdaadhelaas zit ik hier nog wel tot half 6. Collega's gaan zo aan het bier en daar moet ik dan ook nog eens nee tegen zeggen.... soms best lastig
![]()
Gelukkig nog maar een maandje, dan is het hallo 36-urige werkweek en elke vrijdag vrij!
Lol. Bankjes die je niet incline kunt zetten. Boomstam sjouwen heb ik geen reet aan. Optrekken alleen ook niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bankjes zijn er wel. En in de grotere parken ook stangen om je op te trekken etc. Met goede lichaamsgewicht oefeningen kun je ook flinke gains krijgen hoorOf ga met een boomstam sjouwen, weet ik het.
Ik ken ook mensen die gaan hardlopen met gewichtjes van 1 of 2 kg in hun handen. Alles is mogelijk!
Maar goed, als je de sportschool fijner vindt moet je dat natuurlijk vooral doen, maar sporten als verplichting zien is nooit goed. Natuurlijk heb je heel soms geen zin, maar uiteindelijk doe je het voor jezelf dus dat gevoel gaat toch vaak gauw over als je bezig bent.
Hier ook rond 4 uur inderdaad maar dan wel op kantoor zelf.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo stom, beginnen ze om 4 uur met de vrijdagmiddagborrel terwijl ik nog tot 6 uur moet. Als ik weinig te doen heb doe ik soms wel even mee, maar best suf als je dan daarna weer naar kantoor moet. Ah, maar dan 4 dagen van 9 uur? Doe ik nu ook, is toch ook best pittig (al komt dat ook door 2.5 uur reistijd per dag en nog promotieonderzoek ernaast).
Tot 13u ja? Mijne thank god tot 16:00quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:34 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Niet als ik de hele dag(week) heb gewerkt en graag naar huis wil op vrijdagmiddag
Voor de rest heb ik er niet zoveel moeite mee. Ga nauwelijks tot niet in het weekend de sportschool in, op zaterdag moet ik altijd voetballen en zondag is de enige (rust)dag dat ik niet sport. Dan is de sportschool ook maar open tot 1 uur dus als je een beetje uitslaapt red je het al niet meer.
Ja en dus ook op zaterdag.. beetje triestquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tot 13u ja? Mijne thank god tot 16:00
Ja, maar tot 31 maart nog, daarna weer volledig op mijn promotieonderzoek richten en niet meer naar Den Haagquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:42 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier ook rond 4 uur inderdaad maar dan wel op kantoor zelf.
Ga het wel proberen, voordat ik hier kwam werken werkte ik ook 36 uur en deed ik werkweken van 5x8 en 4x8, om de vrijdag vrij.
Als het te lange dagen zijn (waar ik dus wel bang voor ben) word het weer zoiets. Aangezien ik ook altijd uit werk wil gaan sporten gaat het al snel allemaal erg laat worden ben ik bang.
Voor jou ook pittige dagen dus?
Dat is toch 5-6 uur per week welke je extra over houd!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar tot 31 maart nog, daarna weer volledig op mijn promotieonderzoek richten en niet meer naar Den HaagScheelt toch weer zo 1.5 uur per dag dat ik meer kan sporten, uitrusten, wat dan ook!
Waar ik sport lopen helemaal geen lekkere vrouwen rondquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Sportschool vindt ik ook wel een iets motiverendere omgeving ( en ja ook de lekkere kerels die er soms rondlopen helpen daar aan mee)
En het voelt wel bijna altijd als ontspanning, maar misschien komt dat ook wel omdat ik thuis 2 Kids heb en sporten echt me time is
Hier lopen er ook een paar rond maar aan één irriteer ik me echt mateloos. Zo'n wijs ventje dat alleen maar staat te ouwehoeren, apparaten bezet houd en zogenaamd denkt dat hij een instructeur is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:16 schreef Myraela het volgende:
In mijn oude sportschool liepen alleen maar van die lelijke patsertjes.
Daar zou ik ook niet tegen kunnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:22 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ja en als dat dus 2 meter bij je vandaan staat.... nou dan sta ik mezelf op te eten.
Waar is die discipline nou?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok, ik overweeg dus zwaar om niet te gaan vanavond. Ik heb er zo geen zin in
Succes! Gisteren zelf weer eens met PWO gaan trainen en dat was toch best wel lekker..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ga me bureau opruimen en naar huis, motivatie kweken om toch te gaan vanavond. Denk ik
Tot later
Van wie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Gelukkig heb ik mijn dagelijkse half uurtje bewegen al gehad.
Vanavond nog een paar uurtjes springen bij het concert.
Ik gebruikte altijd dat rondje met apparaten zonder gewicht, maar met weerstand. Omdat ik een kneusje ben. Stond er altijd zo'n gastje z'n biceps te doen met dat ding.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Het enige leuke aan de sportschool is ná zo'n opzichtige dude op hetzelfde apparaat gaan zitten en er dan 10kg bijdoen (en hopen dat hij het ziet natuurlijk).
Niet alleen de kerels. Ook vrouwen die er exceptioneel goed uitzien. Die je gewoon (zowel mannen als vrouwen) complete bergen ziet verzetten en het maximale van zichzelf vragen. Dat motiveert zo ontzettend. En gewoon die "wij" mentaliteit. Elkaar helpen, elkaar pushen om tot de max te gaan. En als het niet wil, no harm done. Better luck next time.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Sportschool vindt ik ook wel een iets motiverendere omgeving ( en ja ook de lekkere kerels die er soms rondlopen helpen daar aan mee)
En het voelt wel bijna altijd als ontspanning, maar misschien komt dat ook wel omdat ik thuis 2 Kids heb en sporten echt me time is
Die had ik ook bij Basic Fit. En die telkens wel ff aankwam sjesen als ik ging benchen. Want "Nee nee, je kan dat gewicht niet alleen benchen hoor. Nee daar moet je hulp bij hebben" Flikker eens op.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier lopen er ook een paar rond maar aan één irriteer ik me echt mateloos. Zo'n wijs ventje dat alleen maar staat te ouwehoeren, apparaten bezet houd en zogenaamd denkt dat hij een instructeur is.
quote:Als je dan de gesprekken hoort met z'n vriendjes met een wannebee buitenlands accent.
Hij: maat ik zweer, ik ga haar zeker pakken
Vriend: wolla vriend beter pak je haar voordat ze jou pakt en je morgen een zwangerschapstest moet halen
Hij: vriend luister ik heb schijt ik pak haar gewoon zodat zij een test kan halen de volgende dag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke gym zit je? Keten?quote:Nee die moet echt uit m'n buurt blijven. Normaal heb ik er niet zoveel last van maar van hem word ik echt serieus compleet gestoord.
En aan alles en iedereen laten weten hoeveel herhalingen hij wel niet heeft gedaan en met hoeveel gewicht..het is echt te triest voor woorden.
Ooooooooh of de HELE tijd op hun foon zitten. En pas een rep doen als er een kerel kijkt. Elke 3 sec in een spiegeltje kijken en belachelijk weinig liften en/of cardio doen. Dat is serieus gewoon opvullingquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ahaha ja dat is echt extreem irritant volk!
Ik erger me vooral aan van die huppelkutjes die alleen op apparaten zitten te ouwehoeren (en alleen opstaan om hun make up tussendoor bij te werken)
Bek houwe, gaan!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok, ik overweeg dus zwaar om niet te gaan vanavond. Ik heb er zo geen zin in
Pff ja of IK BEN AAN HET VERZUREN JONGUH .. IK KAN NIET MEER!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:06 schreef Qwea het volgende:
Herkenbaar. Of dat hij tegen zijn maten schreeuwt bij elke rep "IK GA KAPOT JONGUH. IK ZWEER JE, HELEMAAL NAAR DE KLOTUH. DIT IS ZWAAR JONGUH" en dan vervolgens 10kg hebben
Ik moet ook weer hardlopen.. eigenlijk.. Zaterdag (vorige week he) voor het laatst gedaan. Maar mijn schenen doen zeer en mijn knietjes van die kut reuma. Zo schiet het geen hoer op voor de mudmastersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik overweeg om nog een kort hardlooptraininkje te doen vanavond. Stond niet in de planning, maar aangezien zondag 16km ipv 25 wordt kan het wel, en ik ben de hele dag al hyperWordt wel in het donker, miauw, daar houd ik niet zo van.
Ik train nog steeds met PWO. Heb nog 3 of 4 scoops dan opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:35 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Succes! Gisteren zelf weer eens met PWO gaan trainen en dat was toch best wel lekker..
Probeer het anders eens op de loopband met 3 of 4% incline en dan het tempo wat rustiger. Door de helling heb je minder harde klappen op je knieen en schenen..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet ook weer hardlopen.. eigenlijk.. Zaterdag (vorige week he) voor het laatst gedaan. Maar mijn schenen doen zeer en mijn knietjes van die kut reuma. Zo schiet het geen hoer op voor de mudmasters
Ken ik niet. Maar utrecht, dat is idd vragen om zoiets. Amsterdam ook hoor. De tyfus. Ik ging dat ik met Link naar de MRI scan moest maar sporten in osdorp... want ik moest 2.5u wachten. De pleuris. NOOIT meer. Allemaal van die turken en marokkanen die je echt de hele fucking tijd of lastig vallen of aan staan te gapen. Ik ben na een half u maar vertrokken. Was geen normale blanke te bekennen. Laat staan een vrouw, want eronder zat de ladies only club met allemaal fucking moslima'squote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:08 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nee bij newstyle. Zitten volgens mij voornamelijk in regio Utrecht.
Oeh, best goed idee. Ga ik morgen doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Probeer het anders eens op de loopband met 3 of 4% incline en dan het tempo wat rustiger. Door de helling heb je minder harde klappen op je knieen en schenen..
Pffff, of van die tajppies die eeeeeeeeeuwen een apparaat of bankje bezet houden omdat ze 145 sets met 390 reps doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Pff ja of IK BEN AAN HET VERZUREN JONGUH .. IK KAN NIET MEER!!!!!!!!!!
Hmm ik zou zelf een stuk minder havermout doen anders heb je beton. Of nog een beetje aanlengen met water kan ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:27 schreef Qwea het volgende:
La_tramposa :
200ml yoghurt, 40g havermout, frambozen, cacao, beetje honing en dan in de koelkast voor een nacht en morgen warm maken?
20g? ja, 500ml yoghurt vind ik ook prima hoor op 40g havermoutquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ik zou zelf een stuk minder havermout doen anders heb je beton. Of nog een beetje aanlengen met water kan ook!
Q dit is een interventie. We vinden je gedrag niet meer normaal, hoe jij en kwark met elkaar omgaan is niet meer gezond. We willen je helpen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
20g? ja, 500ml yoghurt vind ik ook prima hoor op 40g havermoutMet kwark kan niet he zeker? Hmm, miss kwark en melk?
Goed bezig. Die eerste stap zetten is lastig. Daarna de discipline vasthoudenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:35 schreef Lotusss het volgende:
Na ruim 4 maanden donateurschap eindelijk naar de sportschool geweest. Niet veel gedaan, maar kleine stapjes...
Experimenteer gewoon! Ik heb het nog nooit gedaan met kwark maar als je goed roert zou het zich wel moeten binden denk ik. Ik weet alleen niet wat er gebeurt als je kwark opwarmtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
20g? ja, 500ml yoghurt vind ik ook prima hoor op 40g havermoutMet kwark kan niet he zeker? Hmm, miss kwark en melk?
Vraagje: je doet veel krachttraining. Doe je er ook cardio bij? Zo ja, hoeveel en wat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je vraagt het wel niet aan mij, maar toch :pquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vraagje: je doet veel krachttraining. Doe je er ook cardio bij? Zo ja, hoeveel en wat?
Jij warmt helemaal niet op?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Je vraagt het wel niet aan mij, maar toch :p
Ik doe meestal eerst een uur kracht en dan een half uur op de loopband lopen op een flink tempo bergop...lopen, niet rennen. Vooraf cardio verbruikt je glycerine voorraad schijnbaar op de je wilt gebruiken voor kracht.....schijnt :p
Even vind ik wel lekker. Maar zijn ook mensen die het 60 min doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Maar ik probeer dan ook af te vallen, anders zou ik cardio lekker skippen...geestdodend
Nice! Hoeveel porties haalde jij eruit?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik heb de bloemkoolcurry naar vandaag geschoven, was erg lekker ..goed idee!
Wel goed voor de kcalquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vond mijn avondeten niet zo lekker.
Doorzettingsvermogenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb het wel gewoon opgegeten.
Als ik het niet zou eten dan zou ik iets ongezond gaan eten, ik ken mezelf.quote:
Doe je ook cardio bij je krachttraining? Zo ja, hoeveel en wat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij warmt helemaal niet op?
Ik doe 15 min vooraf opwarmen en dan na afloop een cooling down.
Beter kom je dan morgenvroeg first thing hier langsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:53 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Noooooo ik wil zeker een stukje!!!!
Ik weet waar ik mee ontbijt morgenvroegquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Zie Q z'n taart gaat gewoon snel op
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Sportschool weer gehad. Als je hier 1 keer bent is de motivatie er ook altijd wel weer
I hate you.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet waar ik mee ontbijt morgenvroegIIFYM
O nee, lekkahquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
met taart ontbijten, ik word al misselijk bij het ideee
Wc hell hallo!!!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O nee, lekkahIk zou gerust aanschuiven bij Q
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wc hell hallo!!!
Ik heb morgen ook beentjes. Denk ik. Of miss wel niks... Naar de supermarkt lopen (300 meter) ging al amper. Terugmaar gebeld
Ja maar niet vd spierpijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
JaDe horror.
Tering, dan heb je het flink te pakken
O kut. Das balen, gaan je gainzquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar niet vd spierpijnreuma is weer lekker aan het huishouden.
Crunchyquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Niks lekkerer als verrekte spierpijn in je benen
*ril wat is zo'n whey shake ranzig zeghopelijk is die crunchy zooi voor in de kwark beter te doen
Welnee. Kan het lichaam even mooi herstellenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O kut. Das balen, gaan je gainz
Tip! Scoop whey, 200ml yoghurt, hand frambozen, blender! Frambozen kan ook banaan, aardbei, appel, whatever zijn!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Niks lekkerer als verrekte spierpijn in je benen
*ril wat is zo'n whey shake ranzig zeghopelijk is die crunchy zooi voor in de kwark beter te doen
Hoe lang kun je niet trainen zonder resultaat te verliezen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee. Kan het lichaam even mooi herstellen
Per persoon verschillend. Maar ik probeer als het even kan wel te trainen, desnoods zeer licht. Rust roest. Maar makkelijk is anders. Kreeg niet eens de aardappels geschild en een fles geopendquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoe lang kun je niet trainen zonder resultaat te verliezen?
Ga ik proberenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tip! Scoop whey, 200ml yoghurt, hand frambozen, blender! Frambozen kan ook banaan, aardbei, appel, whatever zijn!
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jelmer cheesecake hier ook al een hit zie ik?
Hij is geniaal. Ik werk net het 2de stuk naar binnenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Door die bueno denk ik meh als ik dat ding zie
Glazuur springt van m'n tanden, just by reading itquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is geniaal. Ik werk net het 2de stuk naar binnen
Ik ga de volgende keer die oreo nutella witte chocolade rolo pizza maken
Bueno.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
10 punten eruit a 700kcal ps want hele taart is 7000quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:00 schreef Myraela het volgende:
Hoe groot snijd je punten van dat ding?Ik zou zo onwijs misselijk worden.
![]()
Ik maak liever hartige guilty pleasures.
Bedankt voor je antwoord op mijn tweemaal gestelde vraag trouwens...!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
10 punten eruit a 700kcal ps want hele taart is 7000
Deze vrouw weetquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:00 schreef Myraela het volgende:
Hoe groot snijd je punten van dat ding?Ik zou zo onwijs misselijk worden.
![]()
Ik maak liever hartige guilty pleasures.
Ik denk dat ik ook zo overkom in de sportschool samen met een vriendin van me, maar ik wil er gewoon graag goed uitzien (niet dat ik m'n make-up bijwerk, maar zie er wel oke uit) en ik vind het leuk om te ouwehoerenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ahaha ja dat is echt extreem irritant volk!
Ik erger me vooral aan van die huppelkutjes die alleen op apparaten zitten te ouwehoeren (en alleen opstaan om hun make up tussendoor bij te werken)
Tja moet iedereen ook zelf weten, maar realiseer je dan wel dat het irritant is als je dan 2 apparaten irritant lang bezet houdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo overkom in de sportschool samen met een vriendin van me, maar ik wil er gewoon graag goed uitzien (niet dat ik m'n make-up bijwerk, maar zie er wel oke uit) en ik vind het leuk om te ouwehoerenBen echt niet zo van het uiterste gaan.
Ja dat inddquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom in godsnaam moet je er in de gym goed uitzien? Ik zie er in de gym echt niet uit hoor. Zeik nat van het zweet, bezwete kop, geconcentreerd bezig...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo overkom in de sportschool samen met een vriendin van me, maar ik wil er gewoon graag goed uitzien (niet dat ik m'n make-up bijwerk, maar zie er wel oke uit) en ik vind het leuk om te ouwehoerenBen echt niet zo van het uiterste gaan.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Vandaag ga ik 100 keer 8 trappen op en af lopen met dozen, dus wat ik ook eet, het zal wel loslopenWas vandaag ook weer op het pre-wintersport gewicht, jeej
Mijn god Qquote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:18 schreef Qwea het volgende:
[..]hoeveel is je pre-wintersport gewicht? Hier knalde de weegschaal weer naar benee
Mijn O: Kinderbueno-milka-nutella-oreo cheesecake taart (
) 2 eieren met ham, paprika, champignons en uitje
Ja hallo, alsof ik dat ding kan negeren. Weet je hoe geniaal hij isquote:
Told ya! Meer eten ftwquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:15 schreef CrunchySelf het volgende:
Weegschaal was hier -0,4 kg naar beneden
Uhuhquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Told ya! Meer eten ftwnetjes man! Hoeveel ben je nu totaal kwijt?
Ik zat in de gym... Pwo alles... 15 min nu huiswaartsthis is a no go todayz.
Damnquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
UhuhTotaal nu 26,2 kg
Klote van de sportschool, toch een punt voor de poging
Nice!!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
UhuhTotaal nu 26,2 kg
Ik vind het fijn om er goed uit te zien. En toegegeven: op mijn sportschool lopen best wat hele knappe jongens. Normale jongens, niet te gespierd enzo. Dus dat vind ik ook wel leuk om een beetje te praten etc. Ik ben gewoon niet zo sportief.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam moet je er in de gym goed uitzien? Ik zie er in de gym echt niet uit hoor. Zeik nat van het zweet, bezwete kop, geconcentreerd bezig...
Wat de neuk doe je dan in de sportschool? Jij bent echt het type wat als ik je zou treffen in de sportschool onwijs op mijn zenuwen zou werken en kan wachten totdat ik eens flip omdat je loopt te lanterfanten en mijn apparaten en shit bezet houdtquote:
Wow, knap! Fijn gevoel is dat je het gewoon kan volhouden he. Omdat t geen kwestie van volhouden is eigenlijk, maar gewoon een levensstijl.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
UhuhTotaal nu 26,2 kg
Sporten natuurlijk, maar gewoon niet te intensief, want dat vind ik dus niet leuk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk doe je dan in de sportschool? Jij bent echt het type wat als ik je zou treffen in de sportschool onwijs op mijn zenuwen zou werken en kan wachten totdat ik eens flip omdat je loopt te lanterfanten en mijn apparaten en shit bezet houdt
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Sporten natuurlijk, maar gewoon niet te intensief, want dat vind ik dus niet leuk.
67.0. Er was minder dan een kg bijgekomen, maar toch blij dat het er zo snel weer af was... Tussenstand.. Al zo'n 12 keer 120 treden met dozen, nog vaak te gaan. Daar kan geen fitness tegenop, deze gains.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:18 schreef Qwea het volgende:
[..]hoeveel is je pre-wintersport gewicht? Hier knalde de weegschaal weer naar benee
Mijn O: Kinderbueno-milka-nutella-oreo cheesecake taart (
) 2 eieren met ham, paprika, champignons en uitje
Strakke reet aan het eind van je dag jonguh. Pics van je kont, alles!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
67.0. Er was minder dan een kg bijgekomen, maar toch blij dat het er zo snel weer af was... Tussenstand.. Al zo'n 12 keer 120 treden met dozen, nog vaak te gaan. Daar kan geen fitness tegenop, deze gains.
Nou zo loop ik er ook weer niet bij.quote:
Vinger in de strot en kotsen!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou zo loop ik er ook weer niet bij.Maar ik ontken niet dat ik niet zo sportief ben en het wel leuk vind om te flirten als iemand echt knap is.
Wat doen jullie nadat jullie heel veel hebben gegeten, dus teveel. Een balansdag? Of op de gebruikelijke manier weer verder?
Lijkt me niet😊quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:47 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Lunch!Geen idee of het lekker is btw
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dit begint zieke vormen aan te nemen
Interventie!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dit begint zieke vormen aan te nemen
Je moet er niet moe van worden natuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Sporten natuurlijk, maar gewoon niet te intensief, want dat vind ik dus niet leuk.
Precies.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet er niet moe van worden natuurlijk
Dat halve gesport begrijp ik niet, als je het doet doe het dan goed of doe het niet.
Nee man. Weet je hoeveel roomboter er in die taart zelf zit?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:28 schreef Myraela het volgende:
Dus je maakt de slechtste taart ooit en propt hem nog tussen wit brood ook?Zat er nog roomboter op?
Serieus, bel de krant. Voor het eerst zijn we het gewoon eens. Ik snap daar ook echt serieus geen ene flikker van. Sport, of sport niet. Maar ga niet als een mode popje in die sportschool hangen om amper wat te doen en alleen geil te worden van eventuele aandacht die je krijgtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet er niet moe van worden natuurlijk
Dat halve gesport begrijp ik niet, als je het doet doe het dan goed of doe het niet.
Same. Kan ze niet uitstaan. Prima hoor als je verlegen zit om aandacht... maar ga dan lekker naar de kroeg ofzo om je dagelijkse portie te scoren en niet in de sportschoolquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:47 schreef Sarabi het volgende:
Ja ik wou het al niet zeggen Qwea
Maar we zijn het heel erg eens op dit moment
Ben echt allergisch voor dat soort typjes
Voor/Na pics he. Ik heb toen ik begon geen foto genomenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
DamnNetjes!!!! Krijgen we nog voor en na pics?
True that, true that
Jazekerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:22 schreef Nammie het volgende:
[..]
Wow, knap! Fijn gevoel is dat je het gewoon kan volhouden he. Omdat t geen kwestie van volhouden is eigenlijk, maar gewoon een levensstijl.
Halloquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:44 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. 14 uur werken, anderhalf uur borrelen met de band en 8 uur slapen en TADA, daar ben ik weer.
Met -0.7 op de weegschaal.
Ik doe ook altijd m'n make up voordat ik naar de sportschool gaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. Kan ze niet uitstaan. Prima hoor als je verlegen zit om aandacht... maar ga dan lekker naar de kroeg ofzo om je dagelijkse portie te scoren en niet in de sportschool
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:44 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. 14 uur werken, anderhalf uur borrelen met de band en 8 uur slapen en TADA, daar ben ik weer.
Met -0.7 op de weegschaal.
Trannie!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd m'n make up voordat ik naar de sportschool ga
O wait...
Saai hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Voor/Na pics he. Ik heb toen ik begon geen foto genomenvanaf dag 121 tot en met dag 165 (gisteren
) heb ik foto's van lichaam, maar die plop ik niet op Fok
Het enige wat ik kan vergelijken is mijn gezicht, daar heb ik wel foto van. En daar zit verschil in
[..]
Jazeker
[..]
Hallo
Goed Bezig!
Dat zei je ook van die stront foto'squote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zei je ook van die stront foto's
Brave slet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Das waar. Al valt het nog wel mee
Zet m'n gezicht wel op de app dan, klaar.
GVD!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Brave slet.
Ja, nou, ik heb je die van net maar bespaard
Op 1 baquette?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:14 schreef Artoo het volgende:
Ja hoi he! Ook hard gewerkt en geborreld met de band.
Nu heb ik een baguette met banaan en pindakaas achter de kiezenTijd om een hardlooproute uit te zetten.
Op 1 baguette inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op 1 baquette?
Ik heb mezelf ook maar eens in mijn hardloopkleding getrapt. Ik MOET echt wat doen. Gewichten wil niet dus dan maar laag tempo kijken of lopen gaat. Ik heb geen ziiiiin
Dat werd tijd jaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:21 schreef Qwea het volgende:
Ik heb mezelf ook maar eens in mijn hardloopkleding getrapt. Ik MOET echt wat doen. Gewichten wil niet dus dan maar laag tempo kijken of lopen gaat. Ik heb geen ziiiiin
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:39 schreef sanger het volgende:
Vanmorgen een nieuwe ATL, 1,5 minder dan afgelopen maandag. Nog niet mijn Weegdag, dat is nog steeds/wel maandag.
En net de tonijn omelet van Myraela gemaakt, die is zeker erg lekker
Goed bezigquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:39 schreef sanger het volgende:
Vanmorgen een nieuwe ATL, 1,5 minder dan afgelopen maandag. Nog niet mijn Weegdag, dat is nog steeds/wel maandag.
Thnx voor de trap onder mijn reetquote:
Godver gloeiende godverquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:30 schreef sandertjuh het volgende:
Ik zie net je berichtje Q.. 04-04 is de enige datum dat ik niet kan. Heb dan een bruiloft
Aight! *boks*quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:39 schreef sanger het volgende:
Yay voor het mogen sporten!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:01 schreef douche-eendje het volgende:
Ik mag morgen weer sportenIeh
Als in, ik ga even met Evy een lesje lopen om te kijken hoe belabberd mijn conditie nu is na 3 maanden niet sporten. Volgende week dan nog een keer hardlopen en de zondag daarna weer een bootcamp pogen.
LateO/VroegeL: 3 speltboterhammen kaas, banaan, kop thee.
T: Tempehcrackers, appel
T2: schaaltje yoghurt
D: wraps met zuurkool, mango en vleesvervangershizzle + salade
En wellicht nog wat na mijn D, maar heb niet echt heel veel honger vandaag merk ik.
Hahaha, doe normaal man. Iedereen in de sportschool doet wel iets. Ook de personen die niet die hard aan 't sporten zijn. Als jij er niet tegen kan dat d'r mensen zijn die het lekker rustig aan doen en ondertussen nog een beetje communiceren met andere mensen, moet je dat toch echt bij jezelf zoeken. Hetzelfde voor Sarabi. Beste is gewoon om je vooral bezig te houden met jezelf, niet met wat een ander doet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. Kan ze niet uitstaan. Prima hoor als je verlegen zit om aandacht... maar ga dan lekker naar de kroeg ofzo om je dagelijkse portie te scoren en niet in de sportschool
Beste is vooral uit de sportschool te blijven als je er alleen komt om te ouwehoeren. Mijn god, wees blij dat je niet bij mijn gym zitquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:35 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha, doe normaal man. Iedereen in de sportschool doet wel iets. Ook de personen die niet die hard aan 't sporten zijn. Als jij er niet tegen kan dat d'r mensen zijn die het lekker rustig aan doen en ondertussen nog een beetje communiceren met andere mensen, moet je dat toch echt bij jezelf zoeken. Hetzelfde voor Sarabi. Beste is gewoon om je vooral bezig te houden met jezelf, niet met wat een ander doet.
Oh men, ik hoop serieus voor je dat je conditie nog redelijk intact is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:01 schreef douche-eendje het volgende:
Ik mag morgen weer sportenIeh
Als in, ik ga even met Evy een lesje lopen om te kijken hoe belabberd mijn conditie nu is na 3 maanden niet sporten. Volgende week dan nog een keer hardlopen en de zondag daarna weer een bootcamp pogen.
LateO/VroegeL: 3 speltboterhammen kaas, banaan, kop thee.
T: Tempehcrackers, appel
T2: schaaltje yoghurt
D: wraps met zuurkool, mango en vleesvervangershizzle + salade
En wellicht nog wat na mijn D, maar heb niet echt heel veel honger vandaag merk ik.
Ik denk ook steeds: had ik maar foto's gemaakt van het begin.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Voor/Na pics he. Ik heb toen ik begon geen foto genomenvanaf dag 121 tot en met dag 165 (gisteren
) heb ik foto's van lichaam, maar die plop ik niet op Fok
Het enige wat ik kan vergelijken is mijn gezicht, daar heb ik wel foto van. En daar zit verschil in
[..]
Jazeker
[..]
Hallo
Goed Bezig!
Ik kom om te sporten, maar dan kan ik alsnog wel praten en ouwehoeren met een vriendin of iemand die ik leer kennen. Is geen schande, hoort er net zo goed bij.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beste is vooral uit de sportschool te blijven als je er alleen komt om te ouwehoeren. Mijn god, wees blij dat je niet bij mijn gym zit
Vast niet. Longontsteking heeft toch veel schade achter gelaten. Ben nu eindelijk weer een beetje mezelf.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh men, ik hoop serieus voor je dat je conditie nog redelijk intact is.
Anytimequote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx voor de trap onder mijn reet
Lekker rustig offroad gelopen. Heerlijk. Knietjes deden wel verrot pijn, maar god wat was dat ff lekker om te lopen ey
Ja, zo jammerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik denk ook steeds: had ik maar foto's gemaakt van het begin.Helaas niet gedaan. Ik zie zelf namelijk minder de vooruitgang.
En precies voor dat laatste heeft mijn gym een plek met tafeltjes en drinken. Daar ouwehoeren prima, maar ergens anders aub niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik kom om te sporten, maar dan kan ik alsnog wel praten en ouwehoeren met een vriendin of iemand die ik leer kennen. Is geen schande, hoort er net zo goed bij.
Waarom wel? Het waren die gekookte peren, ik wilde gewoon een stukje testen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:30 schreef Lonaa het volgende:
Waarom eet je een kwart peer en eet je m niet gewoon op?
Oh, ja, right. Sorry.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom wel? Het waren die gekookte peren, ik wilde gewoon een stukje testen.
Doe ik ook vaak hoor, als mijn vriend fruit snijd pik ik altijd maar een stukje.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, ja, right. Sorry.
Ik dacht dat je gewoon een peer ging eten en er maar een kwart van op at, dat vind ik gek.
Ehm ja, dat mag, maar kom dan ff met je kont van dat apparaat af. Echt snap je niet dat dat irritant is voor de mensen die wel serieus aan het sporten zijn?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:35 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha, doe normaal man. Iedereen in de sportschool doet wel iets. Ook de personen die niet die hard aan 't sporten zijn. Als jij er niet tegen kan dat d'r mensen zijn die het lekker rustig aan doen en ondertussen nog een beetje communiceren met andere mensen, moet je dat toch echt bij jezelf zoeken. Hetzelfde voor Sarabi. Beste is gewoon om je vooral bezig te houden met jezelf, niet met wat een ander doet.
Dat gaat een beetje lastig als je wel de apparaten 'gebruikt' terwijl andere ze serieus willen gebruiken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:35 schreef Nammie het volgende:
[..]
Beste is gewoon om je vooral bezig te houden met jezelf, niet met wat een ander doet.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:30 schreef Lonaa het volgende:
Anyways, ik heb net 21 km gefietst, waarvan 16 km op hardlooptempo.
Ik zie overeenkomstenquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:49 schreef Artoo het volgende:
HATSAAH! 16,3 km hardgelopen vandaag.
Also lijstje:
O/L: Baguette met pindakaas en banaan
B: Ruim anderhalf uur hardlopen
T: Banaan
D: Bami met veul groente en rundvlees
T: Notentwister van de Appie.
Niet veel kcal inderdaad, maar ik was dan ook pas om 13 uur wakker.
Ooh hey, Je O/L.. daarna ging je hardlopen. Hoelang zit daar tussen? Ik heb echt als ik er niet minimaal 3u tussenlaat dat ik het praktisch uitkotsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:49 schreef Artoo het volgende:
HATSAAH! 16,3 km hardgelopen vandaag.
Also lijstje:
O/L: Baguette met pindakaas en banaan
B: Ruim anderhalf uur hardlopen
T: Banaan
D: Bami met veul groente en rundvlees
T: Notentwister van de Appie.
Niet veel kcal inderdaad, maar ik was dan ook pas om 13 uur wakker.
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]Gefeliciteerd
Onder welke brug woon je nu?Garpje!
Die is eigenlijk best wel gaafquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest lachen om die
Ik ben gaafquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die is eigenlijk best wel gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |