Pff ja of IK BEN AAN HET VERZUREN JONGUH .. IK KAN NIET MEER!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:06 schreef Qwea het volgende:
Herkenbaar. Of dat hij tegen zijn maten schreeuwt bij elke rep "IK GA KAPOT JONGUH. IK ZWEER JE, HELEMAAL NAAR DE KLOTUH. DIT IS ZWAAR JONGUH" en dan vervolgens 10kg hebben
Ik moet ook weer hardlopen.. eigenlijk.. Zaterdag (vorige week he) voor het laatst gedaan. Maar mijn schenen doen zeer en mijn knietjes van die kut reuma. Zo schiet het geen hoer op voor de mudmastersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik overweeg om nog een kort hardlooptraininkje te doen vanavond. Stond niet in de planning, maar aangezien zondag 16km ipv 25 wordt kan het wel, en ik ben de hele dag al hyperWordt wel in het donker, miauw, daar houd ik niet zo van.
Ik train nog steeds met PWO. Heb nog 3 of 4 scoops dan opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:35 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Succes! Gisteren zelf weer eens met PWO gaan trainen en dat was toch best wel lekker..
Probeer het anders eens op de loopband met 3 of 4% incline en dan het tempo wat rustiger. Door de helling heb je minder harde klappen op je knieen en schenen..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet ook weer hardlopen.. eigenlijk.. Zaterdag (vorige week he) voor het laatst gedaan. Maar mijn schenen doen zeer en mijn knietjes van die kut reuma. Zo schiet het geen hoer op voor de mudmasters
Ken ik niet. Maar utrecht, dat is idd vragen om zoiets. Amsterdam ook hoor. De tyfus. Ik ging dat ik met Link naar de MRI scan moest maar sporten in osdorp... want ik moest 2.5u wachten. De pleuris. NOOIT meer. Allemaal van die turken en marokkanen die je echt de hele fucking tijd of lastig vallen of aan staan te gapen. Ik ben na een half u maar vertrokken. Was geen normale blanke te bekennen. Laat staan een vrouw, want eronder zat de ladies only club met allemaal fucking moslima'squote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:08 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nee bij newstyle. Zitten volgens mij voornamelijk in regio Utrecht.
Oeh, best goed idee. Ga ik morgen doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Probeer het anders eens op de loopband met 3 of 4% incline en dan het tempo wat rustiger. Door de helling heb je minder harde klappen op je knieen en schenen..
Pffff, of van die tajppies die eeeeeeeeeuwen een apparaat of bankje bezet houden omdat ze 145 sets met 390 reps doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Pff ja of IK BEN AAN HET VERZUREN JONGUH .. IK KAN NIET MEER!!!!!!!!!!
Hmm ik zou zelf een stuk minder havermout doen anders heb je beton. Of nog een beetje aanlengen met water kan ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:27 schreef Qwea het volgende:
La_tramposa :
200ml yoghurt, 40g havermout, frambozen, cacao, beetje honing en dan in de koelkast voor een nacht en morgen warm maken?
20g? ja, 500ml yoghurt vind ik ook prima hoor op 40g havermoutquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ik zou zelf een stuk minder havermout doen anders heb je beton. Of nog een beetje aanlengen met water kan ook!
Q dit is een interventie. We vinden je gedrag niet meer normaal, hoe jij en kwark met elkaar omgaan is niet meer gezond. We willen je helpen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
20g? ja, 500ml yoghurt vind ik ook prima hoor op 40g havermoutMet kwark kan niet he zeker? Hmm, miss kwark en melk?
Goed bezig. Die eerste stap zetten is lastig. Daarna de discipline vasthoudenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:35 schreef Lotusss het volgende:
Na ruim 4 maanden donateurschap eindelijk naar de sportschool geweest. Niet veel gedaan, maar kleine stapjes...
Experimenteer gewoon! Ik heb het nog nooit gedaan met kwark maar als je goed roert zou het zich wel moeten binden denk ik. Ik weet alleen niet wat er gebeurt als je kwark opwarmtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
20g? ja, 500ml yoghurt vind ik ook prima hoor op 40g havermoutMet kwark kan niet he zeker? Hmm, miss kwark en melk?
Vraagje: je doet veel krachttraining. Doe je er ook cardio bij? Zo ja, hoeveel en wat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je vraagt het wel niet aan mij, maar toch :pquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vraagje: je doet veel krachttraining. Doe je er ook cardio bij? Zo ja, hoeveel en wat?
Jij warmt helemaal niet op?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Je vraagt het wel niet aan mij, maar toch :p
Ik doe meestal eerst een uur kracht en dan een half uur op de loopband lopen op een flink tempo bergop...lopen, niet rennen. Vooraf cardio verbruikt je glycerine voorraad schijnbaar op de je wilt gebruiken voor kracht.....schijnt :p
Even vind ik wel lekker. Maar zijn ook mensen die het 60 min doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Maar ik probeer dan ook af te vallen, anders zou ik cardio lekker skippen...geestdodend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |