Daar zou ik ook niet tegen kunnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:22 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ja en als dat dus 2 meter bij je vandaan staat.... nou dan sta ik mezelf op te eten.
Waar is die discipline nou?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok, ik overweeg dus zwaar om niet te gaan vanavond. Ik heb er zo geen zin in
Succes! Gisteren zelf weer eens met PWO gaan trainen en dat was toch best wel lekker..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ga me bureau opruimen en naar huis, motivatie kweken om toch te gaan vanavond. Denk ik
Tot later
Van wie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Gelukkig heb ik mijn dagelijkse half uurtje bewegen al gehad.
Vanavond nog een paar uurtjes springen bij het concert.
Ik gebruikte altijd dat rondje met apparaten zonder gewicht, maar met weerstand. Omdat ik een kneusje ben. Stond er altijd zo'n gastje z'n biceps te doen met dat ding.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Het enige leuke aan de sportschool is ná zo'n opzichtige dude op hetzelfde apparaat gaan zitten en er dan 10kg bijdoen (en hopen dat hij het ziet natuurlijk).
Niet alleen de kerels. Ook vrouwen die er exceptioneel goed uitzien. Die je gewoon (zowel mannen als vrouwen) complete bergen ziet verzetten en het maximale van zichzelf vragen. Dat motiveert zo ontzettend. En gewoon die "wij" mentaliteit. Elkaar helpen, elkaar pushen om tot de max te gaan. En als het niet wil, no harm done. Better luck next time.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Sportschool vindt ik ook wel een iets motiverendere omgeving ( en ja ook de lekkere kerels die er soms rondlopen helpen daar aan mee)
En het voelt wel bijna altijd als ontspanning, maar misschien komt dat ook wel omdat ik thuis 2 Kids heb en sporten echt me time is
Die had ik ook bij Basic Fit. En die telkens wel ff aankwam sjesen als ik ging benchen. Want "Nee nee, je kan dat gewicht niet alleen benchen hoor. Nee daar moet je hulp bij hebben" Flikker eens op.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier lopen er ook een paar rond maar aan één irriteer ik me echt mateloos. Zo'n wijs ventje dat alleen maar staat te ouwehoeren, apparaten bezet houd en zogenaamd denkt dat hij een instructeur is.
quote:Als je dan de gesprekken hoort met z'n vriendjes met een wannebee buitenlands accent.
Hij: maat ik zweer, ik ga haar zeker pakken
Vriend: wolla vriend beter pak je haar voordat ze jou pakt en je morgen een zwangerschapstest moet halen
Hij: vriend luister ik heb schijt ik pak haar gewoon zodat zij een test kan halen de volgende dag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke gym zit je? Keten?quote:Nee die moet echt uit m'n buurt blijven. Normaal heb ik er niet zoveel last van maar van hem word ik echt serieus compleet gestoord.
En aan alles en iedereen laten weten hoeveel herhalingen hij wel niet heeft gedaan en met hoeveel gewicht..het is echt te triest voor woorden.
Ooooooooh of de HELE tijd op hun foon zitten. En pas een rep doen als er een kerel kijkt. Elke 3 sec in een spiegeltje kijken en belachelijk weinig liften en/of cardio doen. Dat is serieus gewoon opvullingquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ahaha ja dat is echt extreem irritant volk!
Ik erger me vooral aan van die huppelkutjes die alleen op apparaten zitten te ouwehoeren (en alleen opstaan om hun make up tussendoor bij te werken)
Bek houwe, gaan!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok, ik overweeg dus zwaar om niet te gaan vanavond. Ik heb er zo geen zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |