Dat het best een nuttige toevoeging zou kunnen zijn. Staat dan nog steeds toch los van het afvallen?quote:
GMTAquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat het best een nuttige toevoeging zou kunnen zijn. Staat dan nog steeds toch los van het afvallen?
Goed punt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Nouja de ingredienten staan wel op de blog dus die kun je natuurlijk invoeren
maar das IMHO omslachtig. Allerhande heeft bv het er gewoon naast staan. Is kei makkelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Nouja de ingredienten staan wel op de blog dus die kun je natuurlijk invoeren
Ik ken niemand die niet bezig is met afvallen die zich daar druk om maakt hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat het best een nuttige toevoeging zou kunnen zijn. Staat dan nog steeds toch los van het afvallen?
Ik ben niet bezig met afvallen hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken niemand die niet bezig is met afvallen die zich daar druk om maakt hoor.
M'n Nikon D3000.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Myr, wat voor camera gebruik jij voor de foto's op je blog?
Voelt niet zo vaak op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je in de sportschool bent heb je ook al weekend hoor
Ik moet nog 3 uur
Ga dan een sport doen die je leuk vindtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voelt niet zo vaak op vrijdagmiddag
Vind je sporten zo leuk?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voelt niet zo vaak op vrijdagmiddag
De sportschool is echt kut in het weekend. Althans, mijn oude. Stress alomquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je in de sportschool bent heb je ook al weekend hoor
Ik moet nog 3 uur
Voor elk recept moet diegene het zelf toch nog invullen/uitrekenenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:02 schreef Myraela het volgende:
Op elk pakje knorr staat het ook, dat is namelijk makkelijk omdat ze in elk pakje precies hetzelfde stoppen. Voor mij is koken niet zo precies, ik ga niet elke gram bloem, ketjap, mosterd of whatever uitrekenen voor elk recept op mijn blog. Niet elke bloemkool, kipfilet of whatever is even groot.
En dan heb ik het nog niet eens over dezelfde producten van verschillende merken die van voedingswaarde verschillen.
En nee, aftrekken is geen sportquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ga dan een sport doen die je leuk vindt
Ik snap uberhaupt niet zo goed waarom mensen geld gaan betalen om in zo'n steriel hok met allemaal spiegels te gaan sporten terwijl het buiten gewoon gratis isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
De sportschool is echt kut in het weekend. Althans, mijn oude. Stress alom
Ik vind de sportschool in gaan niet altijd even leuk nee! Helemaal niet op de vrijdagmiddag uit werk als ik weekend heb. Maar goed we gaan toch wel, pure discipline!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind je sporten zo leuk?is toch echt vrije tijd
Lol. Ik heb buiten geen tig dumbells. Geen tig aparaten, geen barbells, geen bankjes, ect.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet zo goed waarom mensen geld gaan betalen om in zo'n steriel hok met allemaal spiegels te gaan sporten terwijl het buiten gewoon gratis is
That's the fucking spirit!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik vind de sportschool in gaan niet altijd even leuk nee! Helemaal niet op de vrijdagmiddag uit werk als ik weekend heb. Maar goed we gaan toch wel, pure discipline!
Zuigen kunnen we beter hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Daar zijn jullie dames goed voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |