Juist in je weekend is het toch heerlijk, heb je extra tijd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik vind de sportschool in gaan niet altijd even leuk nee! Helemaal niet op de vrijdagmiddag uit werk als ik weekend heb. Maar goed we gaan toch wel, pure discipline!
Niet als ik de hele dag(week) heb gewerkt en graag naar huis wil op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Juist in je weekend is het toch heerlijk, heb je extra tijd.
Ik vind het maar jammer dat er dan geen tot weinig trainingen zijn.
Bankjes zijn er wel. En in de grotere parken ook stangen om je op te trekken etc. Met goede lichaamsgewicht oefeningen kun je ook flinke gains krijgen hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol. Ik heb buiten geen tig dumbells. Geen tig aparaten, geen barbells, geen bankjes, ect.
*kuch* je werkt tot 3 uurquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:34 schreef sandertjuh het volgende:
Niet als ik de hele dag heb gewerkt en graag naar huis wil op vrijdagmiddag
Dat vond ik wel vervelend aan onze sportschool inderdaad.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:34 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dan is de sportschool ook maar open tot 1 uur dus als je een beetje uitslaapt red je het al niet meer.
Oké, dacht dat je net zei dat je klaar wasquote:
Klaar mee inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oké, dacht dat je net zei dat je klaar was
Maar dat is ook vervelend aan sportscholen ja, dat ze nooit open zijn wanneer je dat wilt!
Ja dat vind ik ook zo stom, beginnen ze om 4 uur met de vrijdagmiddagborrel terwijl ik nog tot 6 uur moet. Als ik weinig te doen heb doe ik soms wel even mee, maar best suf als je dan daarna weer naar kantoor moet. Ah, maar dan 4 dagen van 9 uur? Doe ik nu ook, is toch ook best pittig (al komt dat ook door 2.5 uur reistijd per dag en nog promotieonderzoek ernaast).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:38 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Klaar mee inderdaadhelaas zit ik hier nog wel tot half 6. Collega's gaan zo aan het bier en daar moet ik dan ook nog eens nee tegen zeggen.... soms best lastig
![]()
Gelukkig nog maar een maandje, dan is het hallo 36-urige werkweek en elke vrijdag vrij!
Lol. Bankjes die je niet incline kunt zetten. Boomstam sjouwen heb ik geen reet aan. Optrekken alleen ook niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bankjes zijn er wel. En in de grotere parken ook stangen om je op te trekken etc. Met goede lichaamsgewicht oefeningen kun je ook flinke gains krijgen hoorOf ga met een boomstam sjouwen, weet ik het.
Ik ken ook mensen die gaan hardlopen met gewichtjes van 1 of 2 kg in hun handen. Alles is mogelijk!
Maar goed, als je de sportschool fijner vindt moet je dat natuurlijk vooral doen, maar sporten als verplichting zien is nooit goed. Natuurlijk heb je heel soms geen zin, maar uiteindelijk doe je het voor jezelf dus dat gevoel gaat toch vaak gauw over als je bezig bent.
Hier ook rond 4 uur inderdaad maar dan wel op kantoor zelf.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo stom, beginnen ze om 4 uur met de vrijdagmiddagborrel terwijl ik nog tot 6 uur moet. Als ik weinig te doen heb doe ik soms wel even mee, maar best suf als je dan daarna weer naar kantoor moet. Ah, maar dan 4 dagen van 9 uur? Doe ik nu ook, is toch ook best pittig (al komt dat ook door 2.5 uur reistijd per dag en nog promotieonderzoek ernaast).
Tot 13u ja? Mijne thank god tot 16:00quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:34 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Niet als ik de hele dag(week) heb gewerkt en graag naar huis wil op vrijdagmiddag
Voor de rest heb ik er niet zoveel moeite mee. Ga nauwelijks tot niet in het weekend de sportschool in, op zaterdag moet ik altijd voetballen en zondag is de enige (rust)dag dat ik niet sport. Dan is de sportschool ook maar open tot 1 uur dus als je een beetje uitslaapt red je het al niet meer.
Ja en dus ook op zaterdag.. beetje triestquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tot 13u ja? Mijne thank god tot 16:00
Ja, maar tot 31 maart nog, daarna weer volledig op mijn promotieonderzoek richten en niet meer naar Den Haagquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:42 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier ook rond 4 uur inderdaad maar dan wel op kantoor zelf.
Ga het wel proberen, voordat ik hier kwam werken werkte ik ook 36 uur en deed ik werkweken van 5x8 en 4x8, om de vrijdag vrij.
Als het te lange dagen zijn (waar ik dus wel bang voor ben) word het weer zoiets. Aangezien ik ook altijd uit werk wil gaan sporten gaat het al snel allemaal erg laat worden ben ik bang.
Voor jou ook pittige dagen dus?
Dat is toch 5-6 uur per week welke je extra over houd!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar tot 31 maart nog, daarna weer volledig op mijn promotieonderzoek richten en niet meer naar Den HaagScheelt toch weer zo 1.5 uur per dag dat ik meer kan sporten, uitrusten, wat dan ook!
Waar ik sport lopen helemaal geen lekkere vrouwen rondquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Sportschool vindt ik ook wel een iets motiverendere omgeving ( en ja ook de lekkere kerels die er soms rondlopen helpen daar aan mee)
En het voelt wel bijna altijd als ontspanning, maar misschien komt dat ook wel omdat ik thuis 2 Kids heb en sporten echt me time is
Hier lopen er ook een paar rond maar aan één irriteer ik me echt mateloos. Zo'n wijs ventje dat alleen maar staat te ouwehoeren, apparaten bezet houd en zogenaamd denkt dat hij een instructeur is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:16 schreef Myraela het volgende:
In mijn oude sportschool liepen alleen maar van die lelijke patsertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |