Dikke lul 3 bier.quote:
GODVER!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga lachen als je de plee niet meer op en af komt
Vetklepquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil wel wat kilootjes kwijt maar met een BMI van 22 val ik niet onder overgewicht
quote:
Oke okequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weet niet als ik je hier bij kan helpen, dus als je nou gewoon wat meer info neerplopt
Oke, en waarom heb je specifiek daar iemand voor nodig met overgewicht?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oke oke
De bedoeling is dat ik 2 mensen ga helpen met gewicht verliezen.
Voordat ik daar mee begin heb ik informatie nodig van die personen als:
- wat hebben ze zelf al geprobeerd
- hoe proberen ze het nu
- wat is het doel
- gewicht, leeftijd, lengte
Daarna vraag ik of die personen voor 3 dagen een voedingsdagboek willen bijhouden.
2 doordeweekse dagen en 1 weekend dag.
Deze ga ik bekijken en kijk ik wat eventueel een probleem zou kunnen zijn.
Hier uit vorm ik een advies.
Dat is het eigenlijk.
Als er behoefte is aan een weekmenu voorbeeld, wil ik die ook wel opstellen voor het persoon. Rekening houdende met allergieën, dieetwensen, voorkeuren, etc.
Omdat het ik had bedacht mensen te gaan helpen met overgewichtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, en waarom heb je specifiek daar iemand voor nodig met overgewicht?
Ja nee, als dat je opdracht is snap ik hetquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:48 schreef xuryah het volgende:
[..]
Omdat het ik had bedacht mensen te gaan helpen met overgewicht
Maar misschien kan ik mn opdracht nog veranderen in "mensen die gezonder willen gaan eten".
Als ik op die manier 2 mensen kan vinden
Indien voor de levensverzekering; niet doen. Dan keren ze niet uitquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:43 schreef Qwea het volgende:
Ik hang aan de lijn met avero achmea. Al fucking 15 min. Tering, hoelang kan het duren. En al 15 min hetzelfde deuntje. Je zou bijna zelfmoord plegen.
Ik ben hier niet meer zo actief door studiedrukte, dus ik weet niet wat de doel is van La Tamposa.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nee, als dat je opdracht is snap ik het![]()
Maar in theorie zou je natuurlijk ook bv la tramposa kunnen helpen. Omdat het niet echt puur gericht is op iemand die iets moet hebben wat iemand die alleen overgewicht heeft.
Maar gewoon lekker bij je opdracht blijven hoorZijn vast hier wel mensen die je kunt helpen / die hulp willen.
LMAO. Goed punt. Ja daar was het idd voorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Indien voor de levensverzekering; niet doen. Dan keren ze niet uit
In de praktijk zou je mij alleen niet kunnen helpen omdat ik een gruwelijke hekel heb aan een lijstje wat precies zegt wat ik moet eten en dat dat ook niet goed in mijn leven pastquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nee, als dat je opdracht is snap ik het![]()
Maar in theorie zou je natuurlijk ook bv la tramposa kunnen helpen. Omdat het niet echt puur gericht is op iemand die iets moet hebben wat iemand die alleen overgewicht heeft.
Maar gewoon lekker bij je opdracht blijven hoorZijn vast hier wel mensen die je kunt helpen / die hulp willen.
Je verwaarloosd onsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:53 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ben hier niet meer zo actief door studiedrukte, dus ik weet niet wat de doel is van La Tamposa.
Maar als ik merk dat mensen er wel interesse in hebben om voedingsadvies te krijgen, om wat voor reden dan ook, kan ik natuurlijk altijd nog kijken of ik er een paar extra kan doen
Echt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In de praktijk zou je mij alleen niet kunnen helpen omdat ik een gruwelijke hekel heb aan een lijstje wat precies zegt wat ik moet eten en dat dat ook niet goed in mijn leven past
Is dat alleen met lijstjes met eten?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In de praktijk zou je mij alleen niet kunnen helpen omdat ik een gruwelijke hekel heb aan een lijstje wat precies zegt wat ik moet eten en dat dat ook niet goed in mijn leven past
Ooh jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien die vader van die bezoeker die hier laatst was?
combo breakerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Xur, als het na maandag kan, wil ik wel proefpersoon spelen.(bmi van 28, dus lijkt me de goeie doelgroep)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |