Dikke billen is niks mis mee! Als ze maar stevig zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had laatst een spiegelselfie gemaakt omdat ik dacht mijn buikspieren door mijn sportshirt heen te zienMaar op de foto met flits zag je daar natuurlijk weer niets van, harder doortrainen en goed eten totdat het op elke foto onontkenbaar is
Maar mijn vriend zal altijd blijven zeggen dat ik dikke billen heb
Ik ook! Pompt zo lekker door ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wh00t voor stevige kont!
Hier begin je het ook te zien, ik ga voor een superlijf in bikini deze zomer![]()
Straks je link een checken, hou wel van stevig stuiteren tijden training!
Lijkt me best een cool ideequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien moeten we allemaal een recept van Myraela uitproberen en een foto ter vergelijking maken
Non de ju, schiet me nu te binnen IK ZOU PICS KRIJGEN!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:22 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :
O: 750g Whey kwarktaart () 2 gekookte eieren
L: Whey shake, 250g whey kwarktaart () (Hij is nu op
Straks ff nieuwe maken ofzo), 4x spelt, pindakaas, kaas, ham, kalkoenfilet. Banaan
T: Restje pasta met wat prut wat ik over heb (champignons, prei, paprika, bosui, ect), 2x spelt banaan
D: I dunno![]()
T: 5 handjes noten, bak kwark, roggenbrood smeerkaas, appeltje
Ooh kakquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Non de ju, schiet me nu te binnen IK ZOU PICS KRIJGEN!
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh kakGodver. Nou, ik maak er zo nog wel 1 dan.
![]()
Komt ie mee aan als ie op is.
Challenge Accepted.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:26 schreef Qwea het volgende:
LAPO is van mij strakswant OP aanpassen
Dus. Dat.
Ik zal je zo een foto sturen, wacht maarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Nog 1.
Was het vanochtend vergeten
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal je zo een foto sturen, wacht maar
quote:
Toffe topics gaan altijd hardquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Hehe
[..]![]()
Maar dit topic gaat hard, gisteravond gemaakt en nu al weer bijna vol
Yes!quote:
SPOILER: Top 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
En in verhouding tot de restquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dikke billen is niks mis mee! Als ze maar stevig zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Yes!
Komt door alle toffe users hierDe teringSPOILER: Top 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik kan je niet helpen, maar geef die info anders gewoonquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:38 schreef xuryah het volgende:
Mensjes! Ik ben op zoek naar twee personen met overgewicht die interesse hebben in een beetje begeleiding bij het afvallen.
Voor de mensen die me nog niet kennen, ik ben diëtist in opleiding en dit is voor een opdracht
Als je interesse hebt kun je me even een PM sturen! Dan zal ik meer informatie geven.
Of ik geef hier meer informatie, als dat mag
Ik ga lachen als je de plee niet meer op en af komtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:37 schreef CrunchySelf het volgende:
Vanavond is de eerste keer sinds vorige week woensdag dat ik weer ga sporten
Ik verwacht spierpijn
Weet niet of dat mag?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen, maar geef die info anders gewoonBen wel vet benieuwd
Weet niet als ik je hier bij kan helpen, dus als je nou gewoon wat meer info neerploptquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:38 schreef xuryah het volgende:
Mensjes! Ik ben op zoek naar twee personen met overgewicht die interesse hebben in een beetje begeleiding bij het afvallen.
Voor de mensen die me nog niet kennen, ik ben diëtist in opleiding en dit is voor een opdracht
Als je interesse hebt kun je me even een PM sturen! Dan zal ik meer informatie geven.
Of ik geef hier meer informatie, als dat mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |