Brave slet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Das waar. Al valt het nog wel mee
Zet m'n gezicht wel op de app dan, klaar.
GVD!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Brave slet.
Ja, nou, ik heb je die van net maar bespaard
Op 1 baquette?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:14 schreef Artoo het volgende:
Ja hoi he! Ook hard gewerkt en geborreld met de band.
Nu heb ik een baguette met banaan en pindakaas achter de kiezenTijd om een hardlooproute uit te zetten.
Op 1 baguette inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op 1 baquette?
Ik heb mezelf ook maar eens in mijn hardloopkleding getrapt. Ik MOET echt wat doen. Gewichten wil niet dus dan maar laag tempo kijken of lopen gaat. Ik heb geen ziiiiin
Dat werd tijd jaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:21 schreef Qwea het volgende:
Ik heb mezelf ook maar eens in mijn hardloopkleding getrapt. Ik MOET echt wat doen. Gewichten wil niet dus dan maar laag tempo kijken of lopen gaat. Ik heb geen ziiiiin
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:39 schreef sanger het volgende:
Vanmorgen een nieuwe ATL, 1,5 minder dan afgelopen maandag. Nog niet mijn Weegdag, dat is nog steeds/wel maandag.
En net de tonijn omelet van Myraela gemaakt, die is zeker erg lekker
Goed bezigquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:39 schreef sanger het volgende:
Vanmorgen een nieuwe ATL, 1,5 minder dan afgelopen maandag. Nog niet mijn Weegdag, dat is nog steeds/wel maandag.
Thnx voor de trap onder mijn reetquote:
Godver gloeiende godverquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:30 schreef sandertjuh het volgende:
Ik zie net je berichtje Q.. 04-04 is de enige datum dat ik niet kan. Heb dan een bruiloft
Aight! *boks*quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:39 schreef sanger het volgende:
Yay voor het mogen sporten!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:01 schreef douche-eendje het volgende:
Ik mag morgen weer sportenIeh
Als in, ik ga even met Evy een lesje lopen om te kijken hoe belabberd mijn conditie nu is na 3 maanden niet sporten. Volgende week dan nog een keer hardlopen en de zondag daarna weer een bootcamp pogen.
LateO/VroegeL: 3 speltboterhammen kaas, banaan, kop thee.
T: Tempehcrackers, appel
T2: schaaltje yoghurt
D: wraps met zuurkool, mango en vleesvervangershizzle + salade
En wellicht nog wat na mijn D, maar heb niet echt heel veel honger vandaag merk ik.
Hahaha, doe normaal man. Iedereen in de sportschool doet wel iets. Ook de personen die niet die hard aan 't sporten zijn. Als jij er niet tegen kan dat d'r mensen zijn die het lekker rustig aan doen en ondertussen nog een beetje communiceren met andere mensen, moet je dat toch echt bij jezelf zoeken. Hetzelfde voor Sarabi. Beste is gewoon om je vooral bezig te houden met jezelf, niet met wat een ander doet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. Kan ze niet uitstaan. Prima hoor als je verlegen zit om aandacht... maar ga dan lekker naar de kroeg ofzo om je dagelijkse portie te scoren en niet in de sportschool
Beste is vooral uit de sportschool te blijven als je er alleen komt om te ouwehoeren. Mijn god, wees blij dat je niet bij mijn gym zitquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:35 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha, doe normaal man. Iedereen in de sportschool doet wel iets. Ook de personen die niet die hard aan 't sporten zijn. Als jij er niet tegen kan dat d'r mensen zijn die het lekker rustig aan doen en ondertussen nog een beetje communiceren met andere mensen, moet je dat toch echt bij jezelf zoeken. Hetzelfde voor Sarabi. Beste is gewoon om je vooral bezig te houden met jezelf, niet met wat een ander doet.
Oh men, ik hoop serieus voor je dat je conditie nog redelijk intact is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:01 schreef douche-eendje het volgende:
Ik mag morgen weer sportenIeh
Als in, ik ga even met Evy een lesje lopen om te kijken hoe belabberd mijn conditie nu is na 3 maanden niet sporten. Volgende week dan nog een keer hardlopen en de zondag daarna weer een bootcamp pogen.
LateO/VroegeL: 3 speltboterhammen kaas, banaan, kop thee.
T: Tempehcrackers, appel
T2: schaaltje yoghurt
D: wraps met zuurkool, mango en vleesvervangershizzle + salade
En wellicht nog wat na mijn D, maar heb niet echt heel veel honger vandaag merk ik.
Ik denk ook steeds: had ik maar foto's gemaakt van het begin.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Voor/Na pics he. Ik heb toen ik begon geen foto genomenvanaf dag 121 tot en met dag 165 (gisteren
) heb ik foto's van lichaam, maar die plop ik niet op Fok
Het enige wat ik kan vergelijken is mijn gezicht, daar heb ik wel foto van. En daar zit verschil in
[..]
Jazeker
[..]
Hallo
Goed Bezig!
Ik kom om te sporten, maar dan kan ik alsnog wel praten en ouwehoeren met een vriendin of iemand die ik leer kennen. Is geen schande, hoort er net zo goed bij.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beste is vooral uit de sportschool te blijven als je er alleen komt om te ouwehoeren. Mijn god, wees blij dat je niet bij mijn gym zit
Vast niet. Longontsteking heeft toch veel schade achter gelaten. Ben nu eindelijk weer een beetje mezelf.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh men, ik hoop serieus voor je dat je conditie nog redelijk intact is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |