Doe je ook cardio bij je krachttraining? Zo ja, hoeveel en wat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij warmt helemaal niet op?
Ik doe 15 min vooraf opwarmen en dan na afloop een cooling down.
Beter kom je dan morgenvroeg first thing hier langsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:53 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Noooooo ik wil zeker een stukje!!!!
Ik weet waar ik mee ontbijt morgenvroegquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Zie Q z'n taart gaat gewoon snel op
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Sportschool weer gehad. Als je hier 1 keer bent is de motivatie er ook altijd wel weer
I hate you.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet waar ik mee ontbijt morgenvroegIIFYM
O nee, lekkahquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
met taart ontbijten, ik word al misselijk bij het ideee
Wc hell hallo!!!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O nee, lekkahIk zou gerust aanschuiven bij Q
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wc hell hallo!!!
Ik heb morgen ook beentjes. Denk ik. Of miss wel niks... Naar de supermarkt lopen (300 meter) ging al amper. Terugmaar gebeld
Ja maar niet vd spierpijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
JaDe horror.
Tering, dan heb je het flink te pakken
O kut. Das balen, gaan je gainzquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar niet vd spierpijnreuma is weer lekker aan het huishouden.
Crunchyquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Niks lekkerer als verrekte spierpijn in je benen
*ril wat is zo'n whey shake ranzig zeghopelijk is die crunchy zooi voor in de kwark beter te doen
Welnee. Kan het lichaam even mooi herstellenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O kut. Das balen, gaan je gainz
Tip! Scoop whey, 200ml yoghurt, hand frambozen, blender! Frambozen kan ook banaan, aardbei, appel, whatever zijn!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Niks lekkerer als verrekte spierpijn in je benen
*ril wat is zo'n whey shake ranzig zeghopelijk is die crunchy zooi voor in de kwark beter te doen
Hoe lang kun je niet trainen zonder resultaat te verliezen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee. Kan het lichaam even mooi herstellen
Per persoon verschillend. Maar ik probeer als het even kan wel te trainen, desnoods zeer licht. Rust roest. Maar makkelijk is anders. Kreeg niet eens de aardappels geschild en een fles geopendquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoe lang kun je niet trainen zonder resultaat te verliezen?
Ga ik proberenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tip! Scoop whey, 200ml yoghurt, hand frambozen, blender! Frambozen kan ook banaan, aardbei, appel, whatever zijn!
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jelmer cheesecake hier ook al een hit zie ik?
Hij is geniaal. Ik werk net het 2de stuk naar binnenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Door die bueno denk ik meh als ik dat ding zie
Glazuur springt van m'n tanden, just by reading itquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is geniaal. Ik werk net het 2de stuk naar binnen
Ik ga de volgende keer die oreo nutella witte chocolade rolo pizza maken
Bueno.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
10 punten eruit a 700kcal ps want hele taart is 7000quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:00 schreef Myraela het volgende:
Hoe groot snijd je punten van dat ding?Ik zou zo onwijs misselijk worden.
![]()
Ik maak liever hartige guilty pleasures.
Bedankt voor je antwoord op mijn tweemaal gestelde vraag trouwens...!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
10 punten eruit a 700kcal ps want hele taart is 7000
Deze vrouw weetquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:00 schreef Myraela het volgende:
Hoe groot snijd je punten van dat ding?Ik zou zo onwijs misselijk worden.
![]()
Ik maak liever hartige guilty pleasures.
Ik denk dat ik ook zo overkom in de sportschool samen met een vriendin van me, maar ik wil er gewoon graag goed uitzien (niet dat ik m'n make-up bijwerk, maar zie er wel oke uit) en ik vind het leuk om te ouwehoerenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ahaha ja dat is echt extreem irritant volk!
Ik erger me vooral aan van die huppelkutjes die alleen op apparaten zitten te ouwehoeren (en alleen opstaan om hun make up tussendoor bij te werken)
Tja moet iedereen ook zelf weten, maar realiseer je dan wel dat het irritant is als je dan 2 apparaten irritant lang bezet houdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo overkom in de sportschool samen met een vriendin van me, maar ik wil er gewoon graag goed uitzien (niet dat ik m'n make-up bijwerk, maar zie er wel oke uit) en ik vind het leuk om te ouwehoerenBen echt niet zo van het uiterste gaan.
Ja dat inddquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom in godsnaam moet je er in de gym goed uitzien? Ik zie er in de gym echt niet uit hoor. Zeik nat van het zweet, bezwete kop, geconcentreerd bezig...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo overkom in de sportschool samen met een vriendin van me, maar ik wil er gewoon graag goed uitzien (niet dat ik m'n make-up bijwerk, maar zie er wel oke uit) en ik vind het leuk om te ouwehoerenBen echt niet zo van het uiterste gaan.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Vandaag ga ik 100 keer 8 trappen op en af lopen met dozen, dus wat ik ook eet, het zal wel loslopenWas vandaag ook weer op het pre-wintersport gewicht, jeej
Mijn god Qquote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:18 schreef Qwea het volgende:
[..]hoeveel is je pre-wintersport gewicht? Hier knalde de weegschaal weer naar benee
Mijn O: Kinderbueno-milka-nutella-oreo cheesecake taart (
) 2 eieren met ham, paprika, champignons en uitje
Ja hallo, alsof ik dat ding kan negeren. Weet je hoe geniaal hij isquote:
Told ya! Meer eten ftwquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:15 schreef CrunchySelf het volgende:
Weegschaal was hier -0,4 kg naar beneden
Uhuhquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Told ya! Meer eten ftwnetjes man! Hoeveel ben je nu totaal kwijt?
Ik zat in de gym... Pwo alles... 15 min nu huiswaartsthis is a no go todayz.
Damnquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
UhuhTotaal nu 26,2 kg
Klote van de sportschool, toch een punt voor de poging
Nice!!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
UhuhTotaal nu 26,2 kg
Ik vind het fijn om er goed uit te zien. En toegegeven: op mijn sportschool lopen best wat hele knappe jongens. Normale jongens, niet te gespierd enzo. Dus dat vind ik ook wel leuk om een beetje te praten etc. Ik ben gewoon niet zo sportief.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam moet je er in de gym goed uitzien? Ik zie er in de gym echt niet uit hoor. Zeik nat van het zweet, bezwete kop, geconcentreerd bezig...
Wat de neuk doe je dan in de sportschool? Jij bent echt het type wat als ik je zou treffen in de sportschool onwijs op mijn zenuwen zou werken en kan wachten totdat ik eens flip omdat je loopt te lanterfanten en mijn apparaten en shit bezet houdtquote:
Wow, knap! Fijn gevoel is dat je het gewoon kan volhouden he. Omdat t geen kwestie van volhouden is eigenlijk, maar gewoon een levensstijl.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
UhuhTotaal nu 26,2 kg
Sporten natuurlijk, maar gewoon niet te intensief, want dat vind ik dus niet leuk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk doe je dan in de sportschool? Jij bent echt het type wat als ik je zou treffen in de sportschool onwijs op mijn zenuwen zou werken en kan wachten totdat ik eens flip omdat je loopt te lanterfanten en mijn apparaten en shit bezet houdt
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Sporten natuurlijk, maar gewoon niet te intensief, want dat vind ik dus niet leuk.
67.0. Er was minder dan een kg bijgekomen, maar toch blij dat het er zo snel weer af was... Tussenstand.. Al zo'n 12 keer 120 treden met dozen, nog vaak te gaan. Daar kan geen fitness tegenop, deze gains.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:18 schreef Qwea het volgende:
[..]hoeveel is je pre-wintersport gewicht? Hier knalde de weegschaal weer naar benee
Mijn O: Kinderbueno-milka-nutella-oreo cheesecake taart (
) 2 eieren met ham, paprika, champignons en uitje
Strakke reet aan het eind van je dag jonguh. Pics van je kont, alles!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
67.0. Er was minder dan een kg bijgekomen, maar toch blij dat het er zo snel weer af was... Tussenstand.. Al zo'n 12 keer 120 treden met dozen, nog vaak te gaan. Daar kan geen fitness tegenop, deze gains.
Nou zo loop ik er ook weer niet bij.quote:
Vinger in de strot en kotsen!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou zo loop ik er ook weer niet bij.Maar ik ontken niet dat ik niet zo sportief ben en het wel leuk vind om te flirten als iemand echt knap is.
Wat doen jullie nadat jullie heel veel hebben gegeten, dus teveel. Een balansdag? Of op de gebruikelijke manier weer verder?
Lijkt me niet😊quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:47 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Lunch!Geen idee of het lekker is btw
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dit begint zieke vormen aan te nemen
Interventie!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dit begint zieke vormen aan te nemen
Je moet er niet moe van worden natuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Sporten natuurlijk, maar gewoon niet te intensief, want dat vind ik dus niet leuk.
Precies.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet er niet moe van worden natuurlijk
Dat halve gesport begrijp ik niet, als je het doet doe het dan goed of doe het niet.
Nee man. Weet je hoeveel roomboter er in die taart zelf zit?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:28 schreef Myraela het volgende:
Dus je maakt de slechtste taart ooit en propt hem nog tussen wit brood ook?Zat er nog roomboter op?
Serieus, bel de krant. Voor het eerst zijn we het gewoon eens. Ik snap daar ook echt serieus geen ene flikker van. Sport, of sport niet. Maar ga niet als een mode popje in die sportschool hangen om amper wat te doen en alleen geil te worden van eventuele aandacht die je krijgtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet er niet moe van worden natuurlijk
Dat halve gesport begrijp ik niet, als je het doet doe het dan goed of doe het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |