Ga jij nu ook al echo's nalullen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ook in België is het VRT journaal onderbroken.
De man scheen "keurig" gekleed te zijn, dus dat zal wel een homo zijn dan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:22 schreef Dingflofbips het volgende:
Homo's of moslims waarschijnlijk
D'r roept der ene wat op twitter en iedereen praat 'm na. En dan ook nog zonder bronvermelding.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Op de Belgische tv de normale programering, nu het weer
Mét bronvermelding.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
D'r roept der ene wat op twitter en iedereen praat 'm na. En dan ook nog zonder bronvermelding.
Oké, ik geloof je, maar die zin is in het VK-bericht inmiddels verwijderd. Ik heb hem niet gezien, daarom mijn reactie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Uhm, ik post gewoon het hele bericht van de Volkskrant. Don't kill the messenger Ringo.
Snapquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Oké, ik geloof je, maar die zin is in het VK-bericht inmiddels verwijderd. Ik heb hem niet gezien, daarom mijn reactie.
Zou die nu op Fok! mogen van meneer agent?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:16 schreef nietzman het volgende:
Wie van jullie gekkies was het, vrienden? Even eerlijk he.
Lambiekje ?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:16 schreef Molurus het volgende:
Welke BNW'ers worden momenteel vermist?
present!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:16 schreef Molurus het volgende:
Meldtdtdt!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:16 schreef Molurus het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef Falco het volgende:
Iedereen die in dit topic post, is verdacht.
Net niet want hij is opgepakt..quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef Falco het volgende:
Jij nu dus ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef Falco het volgende:
Die agenten staan nog vol adrenalinequote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit nu dat filmpje weer te kijken en ik vind het toch heel raar. Dat harde schreeuwen. Dat was helemaal niet nodig. Hij liet meteen het wapen vallen dus waarom zo tekeer gaan?
Dat vond ik ook heel vreemd ja. De man met het pistool was duidelijk kalm. En als je iets niet wilt dan is het dat zo'n situatie escaleert.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit nu dat filmpje weer te kijken en ik vind het toch heel raar. Dat harde schreeuwen. Dat was helemaal niet nodig. Hij liet meteen het wapen vallen dus waarom zo tekeer gaan?
Je kan zonder enige info ook gelijk zien of de verdachte niet nog ergens een wapen of een knop oid heeftquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
Zo kwam het wel over, maar waarom zo'n extreem verhaal eromheen? Omdat hij bang was direct vermoord te worden zoals hij zei dat mensen op hem zouden schieten wanneer hij daar zat en zn verhaal deed?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef Manke het volgende:
Misschien had ie iets te melden wat ons allemaal aangaat, geheime informatie wat ze met hacken hebben verkregen.
En dan? Als je maar hard genoeg schreeuwt doet zo'n verstopt wapen niks?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef toastmann het volgende:
[..]
Je kan zonder enige info ook gelijk zien of de verdachte niet nog ergens een wapen of een knop oid heeft
juist wel, harde schreeeuwen zorgt voor angstig effect bij de man, hij liet gelijk zijn wapen vallen!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
Intimidatie heet datquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dan? Als je maar hard genoeg schreeuwt doet zo'n verstopt wapen niks?
In sommige situaties zal intimidatie vast uitstekend werken. Maar dit zag er niet uit als dat type situatie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:29 schreef toastmann het volgende:
[..]
Intimidatie heet datDaarnaast voorkom je met duidelijk, goed verstaanbaar geschreeuw, miscommunicatie.
Ja, inderdaad, laten we deze intellectueel een podium geven om zijn verhaal te vertellen. Met zo'n wapen op zak moet ie ons wel kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
Wat ik irritant vind, stel hij had echt wat te melden over hoe wij als samenleving voor de gek worden gehouden, dat hij nu gewoon als zoveelste gek weggezet kan worden en het volk weer dom gehouden kan worden.
Denk niet dat dat de boodschap was.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:31 schreef toastmann het volgende:
Zijn brief is voorgelezen, doel bereikt zou ik zeggen
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, laten we deze intellectueel een podium geven om zijn verhaal te vertellen. Met zo'n wapen op zak moet ie ons wel kunnen overtuigen.
BNW-users,.
lijkt me logisch dat was gewoon een manier om het personeel te dwingen hem zendtijd te geven, helaas mislukt want ik had graag gehoord wat die jongen te vertellen hadquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat de boodschap was.
Zonder voorafgaande informatie moet je iedere situatie zo behandelen, je weet het simpelweg niet. De mensen die kalm blijven zijn juist het lastigste in te schatten, zij geven geen hints weg dmv houding of het gelaat bijvoorbeeldquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
In sommige situaties zal intimidatie vast uitstekend werken. Maar dit zag er niet uit als dat type situatie.
Ja want rechtszaken worden achter gesloten deuren gehouden....quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
Wat ik irritant vind, stel hij had echt wat te melden over hoe wij als samenleving voor de gek worden gehouden, dat hij nu gewoon als zoveelste gek weggezet kan worden en het volk weer dom gehouden kan worden.
Je kunt toch niet toegeven aan intimidatie?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:34 schreef Wut het volgende:
Had hem graag (live) zijn verhaal laten doen, maar helaas duldt de staat geen tegenspraak
Iets zegt me dat deze jongen meteen is weggereden naar een locatie zonder naam oid.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja want rechtszaken worden achter gesloten deuren gehouden....
We luisteren anders braaf nog steeds naar onze overheidquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt toch niet toegeven aan intimidatie?
spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We luisteren anders braaf nog steeds naar onze overheid
In Amerika hadden ze hem gelijk doodgeschoten zodat ie uberhaupt niks meer kon zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iets zegt me dat deze jongen meteen is weggereden naar een locatie zonder naam oid.
Het doel heiligt de middelen dus. Niet de manier, dus terecht gearresteerd, maar toch, wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lijkt me logisch dat was gewoon een manier om het personeel te dwingen hem zendtijd te geven, helaas mislukt want ik had graag gehoord wat die jongen te vertellen had
Hangt er vanaf... als nu een paar miljoen mensen denken dat de staat hem het zwijgen oplegt ten aanzien van iets dat het volk absoluut niet mag weten, dan kun je misschien niet anders.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt toch niet toegeven aan intimidatie?
En waarom heb jij die vermaledijde zin nog steeds in het bericht staan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
Eerst hier binnenvallen met aannames die niet kloppen en dan nog om ons lachen ook.
Nee klopt. Die journalist kon niet anders maar ik bedoel meer in het algemeen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... als nu een paar miljoen mensen denken dat de staat hem het zwijgen oplegt ten aanzien van iets dat het volk absoluut niet mag weten, dan kun je misschien niet anders.
Ik zal hem zo weghalen, Hoogheid.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
En waarom heb jij die vermaledijde zin nog steeds in het bericht staan?
Mij ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen dus. Niet de manier, dus terecht gearresteerd, maar toch, wel nieuwsgierig.
Maar wel zwaar gespannen, en in eerste instantie was hij alleen met die nos medewerker in die studioquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef Izzy73 het volgende:
Zo intimiderend was hij niet, pistool omlaag en aangeven dat hij zich door de politie zou laten inrekenen.
Lol,quote:
Wie weet had hij echt wereldschokkend nieuws. Dat zullen we nu nooit meer horen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef Scrummie het volgende:
Dit is erg interessant. Denk ik. Of gewoon een gek, kan natuurlijk ook
Opvallend inderdaad, hij praatte keurig ABN en articuleerde behoorlijk goedquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Hij zegt trouwens nogal duidelijk dat hij / hun is ingehuurd door inlichtingen diensten.
Divide and conquer aan het werk zie ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
trouwens hilarisch dat op de fp word neergezet dat het 'duidelijk een moslim' is..
terwijl het juist duidelijk een nederlander met joodse kenmerken is.
behalve dan toen hij "ik beloof" zei, klinkte erg raar.. meer als bleu dan als beloof.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad, hij praatte keurig ABN en articuleerde behoorlijk goed
Holy fck wat krijgen we nu. Als de NOS dat meldt, MSM, dan moet het tegendeel waar zijn en is het dus wel een echte gijzelingen met nog 97 hackers, 8 nucleaire bommen en een aantal inlichtingendienstenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef Izzy73 het volgende:
NOS meld dat het wel een oefening leek
ik snap niet waar je heen wilt? Hoe val ik ten prooi aan iets door enkel op te merken dat die jongen joodse kenmerken heeft niet arabische?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:44 schreef toastmann het volgende:
[..]
Divide and conquer aan het werk zie ik
Best ironisch hoe de meeste van jullie ten prooi vallen aan het geen waarvoor jullie waarschuwen
Niet alles is weer, ook niet alles is onwaar
Was niet veel sneller dan het oppakken van Volkert van der Gquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
In scene gezet, hij geeft zich zonder morren over, de politie is heel snel ter plaatse...
Heb jij dat ook dat het zo Bromsnor-achtig overkomt? Ik weet niet hoor, ik vond het zo raar allemaal. Hij gooide bijna nog eerder dat wapen weg als dat de agenten het vroegen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
In scene gezet, hij geeft zich zonder morren over, de politie is heel snel ter plaatse...
Ik ben niet snel een conspiracydenker, maar ik vond dit er wel HEEL raar uit zien. Alsof het een opgezette pion is ofzo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat het zo Bromsnor-achtig overkomt? Ik weet niet hoor, ik vond het zo raar allemaal. Hij gooide bijna nog eerder dat wapen weg als dat de agenten het vroegen.
Ik moet zelden tot nooit om je lachen. Nu wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:51 schreef Izzy73 het volgende:
Er is nog een verdachte aangehouden!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet zelden tot nooit om je lachen. Nu wel.
Het is nu toch al meer dan een uur geleden? Dan worden de pizzas gratisquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef theguyver het volgende:
van de FP, al denk ik niet dat Anonymous zoiets zou doen..
Pizza's bestellen irritante telefoontjes plegen en sites platgooien is meer hun manier van aanpakken..
Niet op deze manier!
Crisis-actor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef BaajGuardian het volgende:
hij is acteur trouwens, tenminste dat lijkt zo te zijn als ik zn fb wat doorspit. vooral gezien zn vriendenlijst, allemaal acteur academie.
Puike aflevering weer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:50 schreef Scrummie het volgende:
Hm, hij heeft een foto van Suits op z'n Facebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat moet het zijn of hij is knetter gek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Stel nu dat hij door inlichtingen diensten gevraagd is figurant te zijn bij een false flag, en het daar om ging?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef El_Matador het volgende:
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.Gefeliciteerd El_MatadorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.11-9 2001SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die 5 vergeten we maar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.Had je een clown besteld voor je verjaardag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! En je hebt een clown op TV gekregen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Graciasquote:
niet mn 'allemaal' te letterlijk nemen trouwens, ik zie er iig wel nogal wat, hij is wel een goede michael jackson danser trouwens.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Crisis-actor.
Laat Tingo het in godsnaam niet horen
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef Being het volgende:
Facebook inmiddels uit de lucht, bizar als ie net ingerekend is. Hijzelf kan het niet offline hebben gehaald.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je een clown besteld voor je verjaardag?
Gefeliciteerd! En je hebt een clown op TV gekregen ingehuurd
Hehe, ik heb The Manchurian Candidate gekregen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je een clown besteld voor je verjaardag?
Gefeliciteerd! En je hebt een clown op TV gekregen
over Tingo gesproken die heeft zich ook nog niet gemeldquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Crisis-actor.
Laat Tingo het in godsnaam niet horen
https://www.facebook.com/tarik.zahzahquote:
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.Van harte MataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Zn Facebook werkt hier nog gewoon.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Izzy73 het volgende:
Hmm .. acteur ... belangrijke mededeling die de burgers aangaat. Veiligheidsdiensten.
Facebook uit de lucht. Genoeg BNW kenmerken.
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.Gratulieren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make my day!
Is gewoon beschikbaar?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Being het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/tarik.zahzah
Terecht door Baaj gepost en na een paar minuten niet meer beschikbaar, dat is toch bizar...
Alleen de Bnw gekkies.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zn Facebook werkt hier nog gewoon.
De Speld is leuk jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Een podium bieden aan een verwarde man, is geen taak voor de Publieke Omroep. Dat heeft staatssecretaris Sander Dekker gezegd in reactie op de ontruiming van het NOS-gebouw. Dekker: “Zendtijd geven aan verwarde gekken: dat is bij uitstek iets waar de commerciëlen veel beter in zijn.”
Dank oe sehr, oh en bedachtzaam ook.quote:
is gewoon beschikbaar hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Being het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/tarik.zahzah
Terecht door Baaj gepost en na een paar minuten niet meer beschikbaar, dat is toch bizar...
Vreemd, bij mij niet, mogelijk overbelast?quote:
PS: Sukkel dat ik ben, ben gewoon niet ingelogd. Sorry mensenquote:Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Registreer je bij Facebook
haha hij heeft je geblokkeerdquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef Being het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij niet, mogelijk overbelast?
[..]
Anonymous, alsof het een centraal gedirigeerde organisatie isquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef theguyver het volgende:
van de FP, al denk ik niet dat Anonymous zoiets zou doen..
Pizza's bestellen irritante telefoontjes plegen en sites platgooien is meer hun manier van aanpakken..
Niet op deze manier!
feliquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank oe sehr, oh en bedachtzaam ook.
Als we straks van de AIVD te horen krijgen dat hij in opdracht van IS werkte dan ga ik voor georchestreerde oorlogspropaganda.quote:
Slimquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef Izzy73 het volgende:
Personeel van NOS zou hem bewust naar studio 10 ipv. 8 geleid hebben
Hoorde net dat de verdachte waarschijnlijk uit den haag kwam.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef BaajGuardian het volgende:
anastasia m. een vriendin ( ? ) van tarik heeft nogal wat heldere opvattingen wat betreft rusland, ze quote bijv RT over 9/11 en postte een foto van russische vlaggen recent.
Nu weet ik niet hoe goed ze elkaar kenden maar het doet je wel denken. Zij is trouwens een studente filmactrice volgens fb. nu kan ik het helemaal fout hebben hoor, want mischien kent ze tarik nieteens goed maar als ik even buiten dat om denk... filmacteurs opleiding, heldere blik op de wereld buiten de westerse propaganda, als zarik daar ook in past..
Het lijkt mij extreem sterk dat hij een terrorist is iig die echt een netwerk had dat bommen had geplaatst oid, het lijkt mij meer een idealist die nogal naief is, met als reden of gewoon eens de propaganda te overstemmen óf een concrete tegenactie als hij echt is gevraagd om te fungeren als figurant.
Ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als we straks van de AIVD te horen krijgen dat hij in opdracht van IS werkte dan ga ik voor georchestreerde oorlogspropaganda.
Het is nu toch wel zeker, dat het die Tahrik is?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoorde net dat de verdachte waarschijnlijk uit den haag kwam.
Niet uit Zoetermeer, al heeft hij er wel iets van weg.
Maar goed duurt even voor daadwerkelijk zijn identiteit bekend word gemaakt.
Dat is hem niet hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef agter het volgende:
http://the-insead-mba-exp(...)ons-should-i-enroll/
http://www.ghellal.com/team/tarikZahzah.html
Zo te lezen gaat zijn speech over het financiële systeem?
Waar is japie77quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef agter het volgende:
Dat zijn hele andere Tahrik's.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef agter het volgende:
Hij wou live.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:20 schreef Spanky78 het volgende:
Maar wat was nou zijn boodschap? Snap niet dat hij niet gewoon ging zitten en praten... Als je dan toch zo ver bent gekomen.
Foutje in de CGI?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:20 schreef Spanky78 het volgende:
Maar wat was nou zijn boodschap? Snap niet dat hij niet gewoon ging zitten en praten... Als je dan toch zo ver bent gekomen.
dan hadden ze de opnames met z'n verhaal niet uitgezonden, daarom wou hij live.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef theguyver het volgende:
1 ding is geslaagd nl1 hij was in beeld (niet live)maar hij had beter zijn zegje moeten doen toen hij het rode lampje van de camera zag branden..
snugger was hij niet
nou ... ik wacht het liever nog even af hoor..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is nu toch wel zeker, dat het die Tahrik is?
Staat erin.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Mag deze in de volgende OP?
Natuurlijk bestaat anonymous niet in de vorm zoals het gepresenteerd wordt aan de godvergeten newfags in onze samenleving, anonymous is een idee, niet een groep of een collectief waar je je aan kunt toevoegen. anonymous is verkracht met het masker en de indicatie dat het een groep was, een groep tegen onrecht.. laat me niet lachen. Voordat anonymous zo werd vervormd was het simpelweg het idealisme dat je vrij moest zijn de waarheid te kunnen zeggen zonder bang te hoeven zijn voor repercussie, daarom dus een anoniem account waaronder je kon reageren op kanalen. Toen kwam de film V, en maakte men daar een grap van dmv EFG, newfags werden toen verteld dat ze lid konden worden van anonymous door dat masker te dragen, bij wijze van levende meme, een fucking grap dus. Je kunt daar onmogelijk een lid van zijn omdat het niet bestaat, dus enerzijds heb je gelijk, maar het kan wel degelijk gebruikt worden als vormgeving, als medium. Ik denk dat die video weleens heel erg relevant kan zijn in deze gebeurtenis. Het is duidelijk geen buitenlander die dit heeft ingetiept (ja het is text to speech). Vooral de benaming codex alimentarius springt er direct uit, Ik ben namelijk op codex alimentarius lezingen van paul anthony taylor geweest, en weet dus ook toevallig dat dit voornamelijk een node is in nederlandse truth-seeking. Juist omdat ik er zelf bij ben geweest hoe dat opkwam, ik vermoed ook dat tarik daarbij is geweest want hij kwam me ergens bekend voor. Maar het aanhalen van demmink was wel een giveaway. Mischien was het tarik zelf die die anonymous video heeft gemaakt?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef toastmann het volgende:
[..]
Anonymous, alsof het een centraal gedirigeerde organisatie isGewoon een los gedefinieerde term waarvan de mensen die zich er mee identificeren gedeeltelijk hetzelfde doel in ogen hebben. Nee, Grote Broer zit erachter!!!
Zelfde geldt voor de illiminsti, het zijn de vorm verschuivende zionistische joden salamanders!!!!
Gewoonweg 'gebruik van een incident.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als we straks van de AIVD te horen krijgen dat hij in opdracht van IS werkte dan ga ik voor georchestreerde oorlogspropaganda.
Ik vermoed dus nu echt een idealist die iets wilde betekenen voor de wereld.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:10 schreef Izzy73 het volgende:
Een student uit Delft die recentelijk zijn ouders verloren is. (NOS)
Ja zelfde haarlijn, zelfde stem. heb videos van hem vergeleken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is nu toch wel zeker, dat het die Tahrik is?
Het leek inderdaad alsof hij zich bedacht dat die andere man het raar zou vinden dat ie doelde op de stemmen in z'n hoofd of hij wilde doen alsof ie contact heeft met z'n ''groep'' en er achter kwam dat ie geen telefoon oid bij zich had.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Scrummie het volgende:
http://www.geenstijl.nl bovenaan, 3:11, "maar ik moet weten dat we live op televisie zijn, en ik krijg ook nog niks binnen vanneuh.." en kijkt dan weg, opzij. Ben ik de enige die dat raar vind?
fantastische find, vooral dit valt mij direct op:quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef agter het volgende:
(Ik Google ook maar wat.)
Ja, vond ik ook vreemd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:28 schreef Izzy73 het volgende:
NOS verslaggever heeft hem nog vragen gesteld. Hij had geen terroristische bedoelingen.
De vraag wat hij wilde vertellen, was nogal een warrig verhaal zegt de verslaggever.
Huh geen info?
klopt iedereen kan wel zeggen dat hij in naam van Anonymous handeld, mja het gross houd mmeer van pranks en sites plat gooien..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat anonymous niet in de vorm zoals het gepresenteerd wordt aan de godvergeten newfags in onze samenleving, anonymous is een idee, niet een groep of een collectief waar je je aan kunt toevoegen. anonymous is verkracht met het masker en de indicatie dat het een groep was, een groep tegen onrecht.. laat me niet lachen. Voordat anonymous zo werd vervormd was het simpelweg het idealisme dat je vrij moest zijn de waarheid te kunnen zeggen zonder bang te hoeven zijn voor repercussie, daarom dus een anoniem account waaronder je kon reageren op kanalen. Toen kwam de film V, en maakte men daar een grap van dmv EFG, newfags werden toen verteld dat ze lid konden worden van anonymous door dat masker te dragen, bij wijze van levende meme, een fucking grap dus. Je kunt daar onmogelijk een lid van zijn omdat het niet bestaat, dus enerzijds heb je gelijk, maar het kan wel degelijk gebruikt worden als vormgeving, als medium. Ik denk dat die video weleens heel erg relevant kan zijn in deze gebeurtenis. Het is duidelijk geen buitenlander die dit heeft ingetiept (ja het is text to speech). Vooral de benaming codex alimentarius springt er direct uit, Ik ben namelijk op codex alimentarius lezingen van paul anthony taylor geweest, en weet dus ook toevallig dat dit voornamelijk een node is in nederlandse truth-seeking. Juist omdat ik er zelf bij ben geweest hoe dat opkwam, ik vermoed ook dat tarik daarbij is geweest want hij kwam me ergens bekend voor. Maar het aanhalen van demmink was wel een giveaway. Mischien was het tarik zelf die die anonymous video heeft gemaakt?
Juist de witte ridders die zichzelf anonymous noemen en met maskers op staan te demonstreren zijn toch wel het verst verwijderd van wat anonymous is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt iedereen kan wel zeggen dat hij in naam van Anonymous handeld, mja het gross houd mmeer van pranks en sites plat gooien..
Het hangt maar even wat het doel is .. deste meer animo ze hebben, zoals bijvoorbeeld poging tot plat gooien van scientology.
Enige medium waar het zo'n beetje breaking news is, behalve hier dan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef LelijKnap het volgende:
Heeft Russia Today er al over bericht? Lijkt me bij uitstek een onderwerp voor hen.
Geen terroristische bedoelingen zegt een verslaggever.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vermoed dus nu echt een idealist die iets wilde betekenen voor de wereld.
Als ze morgen zeggen dat het een IS terrorist was oid weten we iig 100% zeker dat de staat een pinokkio neus heeft die groeit waar je bij staat.
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enige medium waar het zo'n beetje breaking news is, behalve hier dan.
Ja zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef ems. het volgende:
[..]
De man scheen "keurig" gekleed te zijn, dus dat zal wel een homo zijn dan.
De eerste keer dat ik t filmpje keek zag ik dat er geknipt was... weet iemand toevallig bij welke seconde?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef Izzy73 het volgende:
Geen terroristische bedoelingen zegt een verslaggever.
Ik neem ook aan dat hij een mededeling wilde doen over misinformatie of inside kennis.
Hij zei ook dat het in het belang van de burgers was.
Een NOS verslaggever vroeg nog wat zijn mededeling was, en zei dat het maar een warrig verhaal was. Dus die gast heeft hem iets verteld maar de NOS verteld niet wat.
Misschien begreep hij de boodschap niet, maar dan nog kan je wat hij zei herhalen als je objectief nieuws wil laten zien.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook vreemd.
Maar als je niets van BNW weet, kan ik me voorstellen dat het nogal warrig overkomt.
Mwah...quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enige medium waar het zo'n beetje breaking news is, behalve hier dan.
Dan moet je het wel eerst begrijpen, anders is het moeilijk woord voor woord te herhalen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Misschien begreep hij de boodschap niet, maar dan nog kan je wat hij zei herhalen als je objectief nieuws wil laten zien.
viel me ook op ja, om je dood te schamen..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Izzy73 het volgende:
Ze blijven nu maar hameren op het feit dat het een verwarde jongen is.
Beeldvorming?
Oude media VS nieuwe media.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Izzy73 het volgende:
Beeldvorming?
Overduidelijk. ''Verward'' is een heerlijke term voor de media, het zegt eigenlijk niets behalve dat we 'm hoe dan ook niet serieus moeten nemen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Izzy73 het volgende:
Beeldvorming?
Snowden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:35 schreef Resonancer het volgende:
Benaderd door Mossad, aivd, cia,MI6?
Benieuwd of we nog wat gaan horen.
snowden wil de v.s. assasineren, hebben meerdere officials luidkeels geroepen in interviews.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:25 schreef theguyver het volgende:
in ander nieuws..
Microfoon is ook gesaboteerd.
En!
http://tvolen.be/2015/01/22/moslims-blazen-kasteel-op-in-kortrijk
Nah niet helemaal hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Juist de witte ridders die zichzelf anonymous noemen en met maskers op staan te demonstreren zijn toch wel het verst verwijderd van wat anonymous is.
Als dit niet in scene is gezet maar echt is en die jongen het lef heeft om met een pistool de NOS te kapen om een belangrijke mededeling te doen in het belang van de burgers neem ik hem wel serieus hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Overduidelijk. ''Verward'' is een heerlijke term voor de media, het zegt eigenlijk niets behalve dat we 'm hoe dan ook niet serieus moeten nemen.
het is al heel wat momenteel dat het op nederland 1 isquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ook online te bekijken? op nos.nl doet ie t niet
Wat is het dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Izzy73 het volgende:
Beeldvorming?
Dat topic is nauwelijks bij te houden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:40 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
we moeten eigenlijk hier verder he:
NWS / Man met pistool in NOS-gebouw #14
De NOS zou hem ongeloofwaardig willen maken omdat 1) hij daadwerkelijk iets belangrijks te melden heeft of 2) dat wat hij te melden, niet ''echt'' is, maar wel van invloed kan zijn op de publieke opinie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:39 schreef Izzy73 het volgende:
Als dit niet in scene is gezet maar echt is en die jongen het lef heeft om met een pistool de NOS te kapen om een belangrijke mededeling te doen in het belang van de burgers neem ik hem wel serieus hoor.
Dat de NOS dat niet doet is om hem ongeloofwaardig te maken.
Hij heeft niemand gegijzeld en was geen bedreiging. Wilde zich ook laten inrekenen door de politie na zijn mededeling. Dus dat pistool had hij alleen bij om dit voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is het dan?
Hij gijzelt iemand? Kwam niet helemaal helder over? Mag je toch wel verward noemen? Iemand in Nederland mee oneens?
Gaat (daarom) ook nergens over. Het is net alsof je met 100 man (kinderen) naar de tv zit te kijken en alle irrelevante shit becommentariëren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat topic is nauwelijks bij te houden.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hij heeft niemand gegijzeld en was geen bedreiging. Wilde zich ook laten inrekenen door de politie na zijn mededeling. Dus dat pistool had hij alleen bij om dit voor elkaar te krijgen.
Schiet niet op om aan te bellen bij de NOS en vriendelijk te vragen of je het NOS journaal mag overnemen.
Hoezo kwam hij ''verward'' over dan? Vond hem alleen erg nerveus.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is het dan?
Hij gijzelt iemand? Kwam niet helemaal helder over? Mag je toch wel verward noemen? Iemand in Nederland mee oneens?
hehehequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:25 schreef theguyver het volgende:
in ander nieuws..
Microfoon is ook gesaboteerd.
En!
http://tvolen.be/2015/01/22/moslims-blazen-kasteel-op-in-kortrijk
nogmaals; er is geen anonymous collectief, die figuren die dachten dat ze behoorden tot het anonymous collectief zijn dus gewoonweg newfags die in een meme getrapt zijn. meer niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nah niet helemaal hoor.
http://www.shush.se/index.php?id=83&show=documentaries
Goeie docu er over, laatste jaren zijn ze padje beetje kwijt ( ruk acties in naam van anonymous)
Ook mijn support, in begin vond ik ze wel leuke acties hebben, maar toen gooiden ze het PSN plat.
Er zijn twee scenarios hier;quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als dit niet in scene is gezet maar echt is en die jongen het lef heeft om met een pistool de NOS te kapen om een belangrijke mededeling te doen in het belang van de burgers neem ik hem wel serieus hoor.
Dat de NOS dat niet doet is om hem ongeloofwaardig te maken.
Er zijn wel meerdere collectieven en collectiefjes.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nogmaals; er is geen anonymous collectief, die figuren die dachten dat ze behoorden tot het anonymous collectief zijn dus gewoonweg newfags die in een meme getrapt zijn. meer niet.
Er is geen 'ze'
er zijn wel hacker groepjes die door hun extreme newfagheid denken dat ze een 'ze' zijn in een grid van meer 'ze's maar dat zijn 'ze' dus niet.
Ik was zelf nogal een heavy in het informatie netwerken vroeger voordat ATS uberhaupt vorm had en er nog contact was met senatoren uit de vs om info te krijgen ipv alex jones radio uitzendingen te copy pasten.Dus als er iemand is die weet hoe anonymous werkelijk in de steel zit ben ik het wel vriend.
alle zogenaamde anonymous berichten zijn eenlingen met een template en een text to speech programma dat je met een vuistslag op je keyboard kan downloaden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:49 schreef agter het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere collectieven en collectiefjes.
En daarom zijn er geen collectieven? Hoe groot/klein dan ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
alle zogenaamde anonymous berichten zijn eenlingen met een template en een text to speech programma dat je met een vuistslag op je keyboard kan downloaden.
Ik zat ook veel op 4chan/B/ maar goed.. ik kan me zelf ook anounymous noemen..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nogmaals; er is geen anonymous collectief, die figuren die dachten dat ze behoorden tot het anonymous collectief zijn dus gewoonweg newfags die in een meme getrapt zijn. meer niet.
Er is geen 'ze'
er zijn wel hacker groepjes die door hun extreme newfagheid denken dat ze een 'ze' zijn in een grid van meer 'ze's maar dat zijn 'ze' dus niet.
Ik was zelf nogal een heavy in het informatie netwerken vroeger voordat ATS uberhaupt vorm had en er nog contact was met senatoren uit de vs om info te krijgen ipv alex jones radio uitzendingen te copy pasten.Dus als er iemand is die weet hoe anonymous werkelijk in de steel zit ben ik het wel vriend.
alleen idioten die grandeur hebben door in een meme te trappen, wandelende efg's dus.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:52 schreef agter het volgende:
[..]
En daarom zijn er geen collectieven? Hoe groot/klein dan ook.
Het heeft absoluut geen zin. Ze vertellen niks nieuws.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
Persconferentie was wel weer met droeftoeters
Vooralsnog vermoed ik iets in de trant van scenario 2.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er zijn twee scenarios hier;
1: het is een idealist die door stress iets wilde betekenen.
2: het is iemand die is benaderd en wilde daarom dit onder dreiging van geweld aan het volk delen.
De brief met dreiging strookt niet echt met scenario 1.
Dat; maar ook "de politie heeft het geweldig gedaan" de beveiliging was niet adequaat….quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het heeft absoluut geen zin. Ze vertellen niks nieuws.
Is that a pistol in your pocket or are you just pleased te see me?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik niet begrijp; hoe moffel je zo'n groot wapen weg onder je strakke maatpak?
Ik vermoed dat die jongen zelf dat filmpje gemaakt kan hebben maar dat is weer meer aan scenario 1 dan aan scenario 2..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zat ook veel op 4chan/B/ maar goed.. ik kan me zelf ook anounymous noemen..
Het idee in begin was leuk.. probleem is dat er gewoon te veel onder de noemer, andere acties uithalen..
Echte hackers hadden de uitzending gehacked en zo hun verhaaltje gedaan, niemand met een pistool voor nodig. Prutsers!
Ja zoiets. Dat valt toch op?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is that a pistol in your pocket or are you just pleased te see me?
onprofessioneel iig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:58 schreef Izzy73 het volgende:
De politie heeft de dreigbrief iig niet serieus genomen.
Daarin stond duidelijk als de politie zou ingrijpen er actie zou worden ondernomen door anderen
ivm. de bommen die vermeld werden in het briefje.
Maar vaag allemaal.
Maybe you would notice such details better than me.quote:
Dit!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:58 schreef BaajGuardian het volgende:
grappig dat ze de hele tijd de arrestatie laten zien, weer en weer.. terwijl wat die jongen zei in de andere opname veel interresanter is voor de nieuwsvoering.
zon mongooltje hoef je niet serieus te nemenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:58 schreef Izzy73 het volgende:
De politie heeft de dreigbrief iig niet serieus genomen.
Daarin stond duidelijk als de politie zou ingrijpen er actie zou worden ondernomen door anderen
ivm. de bommen die vermeld werden in het briefje.
Maar vaag allemaal.
Laat me raden, je hebt jaren lang op een hoofdkantoor van politie gewerkt en jij kan dit beoordelen?quote:
Nee ik heb gewoonweg verstand, jij niet zo te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt jaren lang op een hoofdkantoor van politie gewerkt en jij kan dit beoordelen?
Precies en ze wisten niet waar die bommen lagen. Nogal een risico om dan blind naar binnen te gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Stel nu dat het wel moslimextremisten waren geweest, en er waren echt anderen in het gebouw, dan waren die agenten allemaal de pijp uit nu.. hoe kun je in godesnaam zoveel risico nemen.. ipv zoals bij een echte gijzeling je eerst probeert om contact te krijgen met de gijzelnemer.
Moet je iets mee doen man, jouw verstand van gijzelingen en crisis situatiesquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoonweg verstand, jij niet zo te zien.
Wat was die boodschap???quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:04 schreef Izzy73 het volgende:
Toen ontstond er een soort warrig verhaal ???
Geen enkele aanwijzing over wat de boodschap was, geen woord?
grote wereldzaken, hij was benaderd door inlichtingendiensten zei hij. Kan makkelijk bluf zijn geweest hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat was die boodschap???
Hoe zei hij het ook alweer, correct me if Im wrong: "het gaat om grote onderwerpen".
Oeeehhhh dat is wel echt noodzakelijke informatie
die had hij ook aan tijdens zn michael jackson dansje en zn icebucket challenge.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:10 schreef ManianMan het volgende:
Hij heeft wel hetzelfde soort pak en stropdas als anonymous.
Telegraafquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef Scrummie het volgende:
De voorpagina van de Telegraaf van morgen
https://twitter.com/SParadijs/status/560913015864688640
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |