De eerste keer dat ik t filmpje keek zag ik dat er geknipt was... weet iemand toevallig bij welke seconde?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef Izzy73 het volgende:
Geen terroristische bedoelingen zegt een verslaggever.
Ik neem ook aan dat hij een mededeling wilde doen over misinformatie of inside kennis.
Hij zei ook dat het in het belang van de burgers was.
Een NOS verslaggever vroeg nog wat zijn mededeling was, en zei dat het maar een warrig verhaal was. Dus die gast heeft hem iets verteld maar de NOS verteld niet wat.
Misschien begreep hij de boodschap niet, maar dan nog kan je wat hij zei herhalen als je objectief nieuws wil laten zien.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook vreemd.
Maar als je niets van BNW weet, kan ik me voorstellen dat het nogal warrig overkomt.
Mwah...quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enige medium waar het zo'n beetje breaking news is, behalve hier dan.
Dan moet je het wel eerst begrijpen, anders is het moeilijk woord voor woord te herhalen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Misschien begreep hij de boodschap niet, maar dan nog kan je wat hij zei herhalen als je objectief nieuws wil laten zien.
viel me ook op ja, om je dood te schamen..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Izzy73 het volgende:
Ze blijven nu maar hameren op het feit dat het een verwarde jongen is.
Beeldvorming?
Oude media VS nieuwe media.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Izzy73 het volgende:
Beeldvorming?
Overduidelijk. ''Verward'' is een heerlijke term voor de media, het zegt eigenlijk niets behalve dat we 'm hoe dan ook niet serieus moeten nemen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Izzy73 het volgende:
Beeldvorming?
Snowden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:35 schreef Resonancer het volgende:
Benaderd door Mossad, aivd, cia,MI6?
Benieuwd of we nog wat gaan horen.
snowden wil de v.s. assasineren, hebben meerdere officials luidkeels geroepen in interviews.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:25 schreef theguyver het volgende:
in ander nieuws..
Microfoon is ook gesaboteerd.
En!
http://tvolen.be/2015/01/22/moslims-blazen-kasteel-op-in-kortrijk
Nah niet helemaal hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Juist de witte ridders die zichzelf anonymous noemen en met maskers op staan te demonstreren zijn toch wel het verst verwijderd van wat anonymous is.
Als dit niet in scene is gezet maar echt is en die jongen het lef heeft om met een pistool de NOS te kapen om een belangrijke mededeling te doen in het belang van de burgers neem ik hem wel serieus hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Overduidelijk. ''Verward'' is een heerlijke term voor de media, het zegt eigenlijk niets behalve dat we 'm hoe dan ook niet serieus moeten nemen.
het is al heel wat momenteel dat het op nederland 1 isquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ook online te bekijken? op nos.nl doet ie t niet
Wat is het dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Izzy73 het volgende:
Beeldvorming?
Dat topic is nauwelijks bij te houden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:40 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
we moeten eigenlijk hier verder he:
NWS / Man met pistool in NOS-gebouw #14
De NOS zou hem ongeloofwaardig willen maken omdat 1) hij daadwerkelijk iets belangrijks te melden heeft of 2) dat wat hij te melden, niet ''echt'' is, maar wel van invloed kan zijn op de publieke opinie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:39 schreef Izzy73 het volgende:
Als dit niet in scene is gezet maar echt is en die jongen het lef heeft om met een pistool de NOS te kapen om een belangrijke mededeling te doen in het belang van de burgers neem ik hem wel serieus hoor.
Dat de NOS dat niet doet is om hem ongeloofwaardig te maken.
Hij heeft niemand gegijzeld en was geen bedreiging. Wilde zich ook laten inrekenen door de politie na zijn mededeling. Dus dat pistool had hij alleen bij om dit voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is het dan?
Hij gijzelt iemand? Kwam niet helemaal helder over? Mag je toch wel verward noemen? Iemand in Nederland mee oneens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |