dan hadden ze de opnames met z'n verhaal niet uitgezonden, daarom wou hij live.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef theguyver het volgende:
1 ding is geslaagd nl1 hij was in beeld (niet live)maar hij had beter zijn zegje moeten doen toen hij het rode lampje van de camera zag branden..
snugger was hij niet
nou ... ik wacht het liever nog even af hoor..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is nu toch wel zeker, dat het die Tahrik is?
Staat erin.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Mag deze in de volgende OP?
Natuurlijk bestaat anonymous niet in de vorm zoals het gepresenteerd wordt aan de godvergeten newfags in onze samenleving, anonymous is een idee, niet een groep of een collectief waar je je aan kunt toevoegen. anonymous is verkracht met het masker en de indicatie dat het een groep was, een groep tegen onrecht.. laat me niet lachen. Voordat anonymous zo werd vervormd was het simpelweg het idealisme dat je vrij moest zijn de waarheid te kunnen zeggen zonder bang te hoeven zijn voor repercussie, daarom dus een anoniem account waaronder je kon reageren op kanalen. Toen kwam de film V, en maakte men daar een grap van dmv EFG, newfags werden toen verteld dat ze lid konden worden van anonymous door dat masker te dragen, bij wijze van levende meme, een fucking grap dus. Je kunt daar onmogelijk een lid van zijn omdat het niet bestaat, dus enerzijds heb je gelijk, maar het kan wel degelijk gebruikt worden als vormgeving, als medium. Ik denk dat die video weleens heel erg relevant kan zijn in deze gebeurtenis. Het is duidelijk geen buitenlander die dit heeft ingetiept (ja het is text to speech). Vooral de benaming codex alimentarius springt er direct uit, Ik ben namelijk op codex alimentarius lezingen van paul anthony taylor geweest, en weet dus ook toevallig dat dit voornamelijk een node is in nederlandse truth-seeking. Juist omdat ik er zelf bij ben geweest hoe dat opkwam, ik vermoed ook dat tarik daarbij is geweest want hij kwam me ergens bekend voor. Maar het aanhalen van demmink was wel een giveaway. Mischien was het tarik zelf die die anonymous video heeft gemaakt?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef toastmann het volgende:
[..]
Anonymous, alsof het een centraal gedirigeerde organisatie isGewoon een los gedefinieerde term waarvan de mensen die zich er mee identificeren gedeeltelijk hetzelfde doel in ogen hebben. Nee, Grote Broer zit erachter!!!
Zelfde geldt voor de illiminsti, het zijn de vorm verschuivende zionistische joden salamanders!!!!
Gewoonweg 'gebruik van een incident.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als we straks van de AIVD te horen krijgen dat hij in opdracht van IS werkte dan ga ik voor georchestreerde oorlogspropaganda.
Ik vermoed dus nu echt een idealist die iets wilde betekenen voor de wereld.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:10 schreef Izzy73 het volgende:
Een student uit Delft die recentelijk zijn ouders verloren is. (NOS)
Ja zelfde haarlijn, zelfde stem. heb videos van hem vergeleken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is nu toch wel zeker, dat het die Tahrik is?
Het leek inderdaad alsof hij zich bedacht dat die andere man het raar zou vinden dat ie doelde op de stemmen in z'n hoofd of hij wilde doen alsof ie contact heeft met z'n ''groep'' en er achter kwam dat ie geen telefoon oid bij zich had.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Scrummie het volgende:
http://www.geenstijl.nl bovenaan, 3:11, "maar ik moet weten dat we live op televisie zijn, en ik krijg ook nog niks binnen vanneuh.." en kijkt dan weg, opzij. Ben ik de enige die dat raar vind?
fantastische find, vooral dit valt mij direct op:quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef agter het volgende:
http://the-insead-mba-exp(...)ons-should-i-enroll/
http://www.ghellal.com/team/tarikZahzah.html
Zo te lezen gaat zijn speech over het financiële systeem?
(Ik Google ook maar wat.)
Ja, vond ik ook vreemd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:28 schreef Izzy73 het volgende:
NOS verslaggever heeft hem nog vragen gesteld. Hij had geen terroristische bedoelingen.
De vraag wat hij wilde vertellen, was nogal een warrig verhaal zegt de verslaggever.
Huh geen info?
klopt iedereen kan wel zeggen dat hij in naam van Anonymous handeld, mja het gross houd mmeer van pranks en sites plat gooien..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat anonymous niet in de vorm zoals het gepresenteerd wordt aan de godvergeten newfags in onze samenleving, anonymous is een idee, niet een groep of een collectief waar je je aan kunt toevoegen. anonymous is verkracht met het masker en de indicatie dat het een groep was, een groep tegen onrecht.. laat me niet lachen. Voordat anonymous zo werd vervormd was het simpelweg het idealisme dat je vrij moest zijn de waarheid te kunnen zeggen zonder bang te hoeven zijn voor repercussie, daarom dus een anoniem account waaronder je kon reageren op kanalen. Toen kwam de film V, en maakte men daar een grap van dmv EFG, newfags werden toen verteld dat ze lid konden worden van anonymous door dat masker te dragen, bij wijze van levende meme, een fucking grap dus. Je kunt daar onmogelijk een lid van zijn omdat het niet bestaat, dus enerzijds heb je gelijk, maar het kan wel degelijk gebruikt worden als vormgeving, als medium. Ik denk dat die video weleens heel erg relevant kan zijn in deze gebeurtenis. Het is duidelijk geen buitenlander die dit heeft ingetiept (ja het is text to speech). Vooral de benaming codex alimentarius springt er direct uit, Ik ben namelijk op codex alimentarius lezingen van paul anthony taylor geweest, en weet dus ook toevallig dat dit voornamelijk een node is in nederlandse truth-seeking. Juist omdat ik er zelf bij ben geweest hoe dat opkwam, ik vermoed ook dat tarik daarbij is geweest want hij kwam me ergens bekend voor. Maar het aanhalen van demmink was wel een giveaway. Mischien was het tarik zelf die die anonymous video heeft gemaakt?
Juist de witte ridders die zichzelf anonymous noemen en met maskers op staan te demonstreren zijn toch wel het verst verwijderd van wat anonymous is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt iedereen kan wel zeggen dat hij in naam van Anonymous handeld, mja het gross houd mmeer van pranks en sites plat gooien..
Het hangt maar even wat het doel is .. deste meer animo ze hebben, zoals bijvoorbeeld poging tot plat gooien van scientology.
Enige medium waar het zo'n beetje breaking news is, behalve hier dan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef LelijKnap het volgende:
Heeft Russia Today er al over bericht? Lijkt me bij uitstek een onderwerp voor hen.
Geen terroristische bedoelingen zegt een verslaggever.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vermoed dus nu echt een idealist die iets wilde betekenen voor de wereld.
Als ze morgen zeggen dat het een IS terrorist was oid weten we iig 100% zeker dat de staat een pinokkio neus heeft die groeit waar je bij staat.
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enige medium waar het zo'n beetje breaking news is, behalve hier dan.
Ja zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef ems. het volgende:
[..]
De man scheen "keurig" gekleed te zijn, dus dat zal wel een homo zijn dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |