Wie weet had hij echt wereldschokkend nieuws. Dat zullen we nu nooit meer horen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef Scrummie het volgende:
Dit is erg interessant. Denk ik. Of gewoon een gek, kan natuurlijk ook
Opvallend inderdaad, hij praatte keurig ABN en articuleerde behoorlijk goedquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Hij zegt trouwens nogal duidelijk dat hij / hun is ingehuurd door inlichtingen diensten.
Divide and conquer aan het werk zie ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
trouwens hilarisch dat op de fp word neergezet dat het 'duidelijk een moslim' is..
terwijl het juist duidelijk een nederlander met joodse kenmerken is.
behalve dan toen hij "ik beloof" zei, klinkte erg raar.. meer als bleu dan als beloof.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad, hij praatte keurig ABN en articuleerde behoorlijk goed
Holy fck wat krijgen we nu. Als de NOS dat meldt, MSM, dan moet het tegendeel waar zijn en is het dus wel een echte gijzelingen met nog 97 hackers, 8 nucleaire bommen en een aantal inlichtingendienstenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef Izzy73 het volgende:
NOS meld dat het wel een oefening leek
ik snap niet waar je heen wilt? Hoe val ik ten prooi aan iets door enkel op te merken dat die jongen joodse kenmerken heeft niet arabische?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:44 schreef toastmann het volgende:
[..]
Divide and conquer aan het werk zie ik
Best ironisch hoe de meeste van jullie ten prooi vallen aan het geen waarvoor jullie waarschuwen
Niet alles is weer, ook niet alles is onwaar
Was niet veel sneller dan het oppakken van Volkert van der Gquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
In scene gezet, hij geeft zich zonder morren over, de politie is heel snel ter plaatse...
Heb jij dat ook dat het zo Bromsnor-achtig overkomt? Ik weet niet hoor, ik vond het zo raar allemaal. Hij gooide bijna nog eerder dat wapen weg als dat de agenten het vroegen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
In scene gezet, hij geeft zich zonder morren over, de politie is heel snel ter plaatse...
Ik ben niet snel een conspiracydenker, maar ik vond dit er wel HEEL raar uit zien. Alsof het een opgezette pion is ofzo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat het zo Bromsnor-achtig overkomt? Ik weet niet hoor, ik vond het zo raar allemaal. Hij gooide bijna nog eerder dat wapen weg als dat de agenten het vroegen.
Ik moet zelden tot nooit om je lachen. Nu wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:51 schreef Izzy73 het volgende:
Er is nog een verdachte aangehouden!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet zelden tot nooit om je lachen. Nu wel.
Het is nu toch al meer dan een uur geleden? Dan worden de pizzas gratisquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef theguyver het volgende:
van de FP, al denk ik niet dat Anonymous zoiets zou doen..
Pizza's bestellen irritante telefoontjes plegen en sites platgooien is meer hun manier van aanpakken..
Niet op deze manier!
Crisis-actor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef BaajGuardian het volgende:
hij is acteur trouwens, tenminste dat lijkt zo te zijn als ik zn fb wat doorspit. vooral gezien zn vriendenlijst, allemaal acteur academie.
Puike aflevering weer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:50 schreef Scrummie het volgende:
Hm, hij heeft een foto van Suits op z'n Facebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat moet het zijn of hij is knetter gek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Stel nu dat hij door inlichtingen diensten gevraagd is figurant te zijn bij een false flag, en het daar om ging?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef El_Matador het volgende:
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.Gefeliciteerd El_MatadorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.11-9 2001SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die 5 vergeten we maar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.Had je een clown besteld voor je verjaardag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! En je hebt een clown op TV gekregen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Graciasquote:
niet mn 'allemaal' te letterlijk nemen trouwens, ik zie er iig wel nogal wat, hij is wel een goede michael jackson danser trouwens.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Crisis-actor.
Laat Tingo het in godsnaam niet horen
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef Being het volgende:
Facebook inmiddels uit de lucht, bizar als ie net ingerekend is. Hijzelf kan het niet offline hebben gehaald.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je een clown besteld voor je verjaardag?
Gefeliciteerd! En je hebt een clown op TV gekregen ingehuurd
Hehe, ik heb The Manchurian Candidate gekregen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je een clown besteld voor je verjaardag?
Gefeliciteerd! En je hebt een clown op TV gekregen
over Tingo gesproken die heeft zich ook nog niet gemeldquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Crisis-actor.
Laat Tingo het in godsnaam niet horen
https://www.facebook.com/tarik.zahzahquote:
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.Van harte MataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Zn Facebook werkt hier nog gewoon.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Izzy73 het volgende:
Hmm .. acteur ... belangrijke mededeling die de burgers aangaat. Veiligheidsdiensten.
Facebook uit de lucht. Genoeg BNW kenmerken.
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.Gratulieren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make my day!
Is gewoon beschikbaar?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Being het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/tarik.zahzah
Terecht door Baaj gepost en na een paar minuten niet meer beschikbaar, dat is toch bizar...
Alleen de Bnw gekkies.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zn Facebook werkt hier nog gewoon.
De Speld is leuk jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Een podium bieden aan een verwarde man, is geen taak voor de Publieke Omroep. Dat heeft staatssecretaris Sander Dekker gezegd in reactie op de ontruiming van het NOS-gebouw. Dekker: “Zendtijd geven aan verwarde gekken: dat is bij uitstek iets waar de commerciëlen veel beter in zijn.”
Dank oe sehr, oh en bedachtzaam ook.quote:
is gewoon beschikbaar hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Being het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/tarik.zahzah
Terecht door Baaj gepost en na een paar minuten niet meer beschikbaar, dat is toch bizar...
Vreemd, bij mij niet, mogelijk overbelast?quote:
PS: Sukkel dat ik ben, ben gewoon niet ingelogd. Sorry mensenquote:Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Registreer je bij Facebook
haha hij heeft je geblokkeerdquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef Being het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij niet, mogelijk overbelast?
[..]
Anonymous, alsof het een centraal gedirigeerde organisatie isquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef theguyver het volgende:
van de FP, al denk ik niet dat Anonymous zoiets zou doen..
Pizza's bestellen irritante telefoontjes plegen en sites platgooien is meer hun manier van aanpakken..
Niet op deze manier!
feliquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank oe sehr, oh en bedachtzaam ook.
Als we straks van de AIVD te horen krijgen dat hij in opdracht van IS werkte dan ga ik voor georchestreerde oorlogspropaganda.quote:
Slimquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef Izzy73 het volgende:
Personeel van NOS zou hem bewust naar studio 10 ipv. 8 geleid hebben
Hoorde net dat de verdachte waarschijnlijk uit den haag kwam.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef BaajGuardian het volgende:
anastasia m. een vriendin ( ? ) van tarik heeft nogal wat heldere opvattingen wat betreft rusland, ze quote bijv RT over 9/11 en postte een foto van russische vlaggen recent.
Nu weet ik niet hoe goed ze elkaar kenden maar het doet je wel denken. Zij is trouwens een studente filmactrice volgens fb. nu kan ik het helemaal fout hebben hoor, want mischien kent ze tarik nieteens goed maar als ik even buiten dat om denk... filmacteurs opleiding, heldere blik op de wereld buiten de westerse propaganda, als zarik daar ook in past..
Het lijkt mij extreem sterk dat hij een terrorist is iig die echt een netwerk had dat bommen had geplaatst oid, het lijkt mij meer een idealist die nogal naief is, met als reden of gewoon eens de propaganda te overstemmen óf een concrete tegenactie als hij echt is gevraagd om te fungeren als figurant.
Ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als we straks van de AIVD te horen krijgen dat hij in opdracht van IS werkte dan ga ik voor georchestreerde oorlogspropaganda.
Het is nu toch wel zeker, dat het die Tahrik is?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoorde net dat de verdachte waarschijnlijk uit den haag kwam.
Niet uit Zoetermeer, al heeft hij er wel iets van weg.
Maar goed duurt even voor daadwerkelijk zijn identiteit bekend word gemaakt.
Dat is hem niet hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef agter het volgende:
http://the-insead-mba-exp(...)ons-should-i-enroll/
http://www.ghellal.com/team/tarikZahzah.html
Zo te lezen gaat zijn speech over het financiële systeem?
Waar is japie77quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef agter het volgende:
Dat zijn hele andere Tahrik's.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef agter het volgende:
Hij wou live.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:20 schreef Spanky78 het volgende:
Maar wat was nou zijn boodschap? Snap niet dat hij niet gewoon ging zitten en praten... Als je dan toch zo ver bent gekomen.
Foutje in de CGI?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:20 schreef Spanky78 het volgende:
Maar wat was nou zijn boodschap? Snap niet dat hij niet gewoon ging zitten en praten... Als je dan toch zo ver bent gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |