Wie weet had hij echt wereldschokkend nieuws. Dat zullen we nu nooit meer horen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef Scrummie het volgende:
Dit is erg interessant. Denk ik. Of gewoon een gek, kan natuurlijk ook
Opvallend inderdaad, hij praatte keurig ABN en articuleerde behoorlijk goedquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Hij zegt trouwens nogal duidelijk dat hij / hun is ingehuurd door inlichtingen diensten.
Had graag het journaal willen zien!quote:
Divide and conquer aan het werk zie ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
trouwens hilarisch dat op de fp word neergezet dat het 'duidelijk een moslim' is..
terwijl het juist duidelijk een nederlander met joodse kenmerken is.
behalve dan toen hij "ik beloof" zei, klinkte erg raar.. meer als bleu dan als beloof.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad, hij praatte keurig ABN en articuleerde behoorlijk goed
Holy fck wat krijgen we nu. Als de NOS dat meldt, MSM, dan moet het tegendeel waar zijn en is het dus wel een echte gijzelingen met nog 97 hackers, 8 nucleaire bommen en een aantal inlichtingendienstenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef Izzy73 het volgende:
NOS meld dat het wel een oefening leek
ik snap niet waar je heen wilt? Hoe val ik ten prooi aan iets door enkel op te merken dat die jongen joodse kenmerken heeft niet arabische?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:44 schreef toastmann het volgende:
[..]
Divide and conquer aan het werk zie ik
Best ironisch hoe de meeste van jullie ten prooi vallen aan het geen waarvoor jullie waarschuwen
Niet alles is weer, ook niet alles is onwaar
Was niet veel sneller dan het oppakken van Volkert van der Gquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
In scene gezet, hij geeft zich zonder morren over, de politie is heel snel ter plaatse...
Heb jij dat ook dat het zo Bromsnor-achtig overkomt? Ik weet niet hoor, ik vond het zo raar allemaal. Hij gooide bijna nog eerder dat wapen weg als dat de agenten het vroegen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
In scene gezet, hij geeft zich zonder morren over, de politie is heel snel ter plaatse...
Ik ben niet snel een conspiracydenker, maar ik vond dit er wel HEEL raar uit zien. Alsof het een opgezette pion is ofzo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat het zo Bromsnor-achtig overkomt? Ik weet niet hoor, ik vond het zo raar allemaal. Hij gooide bijna nog eerder dat wapen weg als dat de agenten het vroegen.
Ik moet zelden tot nooit om je lachen. Nu wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:51 schreef Izzy73 het volgende:
Er is nog een verdachte aangehouden!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |