Ga jij nu ook al echo's nalullen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ook in België is het VRT journaal onderbroken.
De man scheen "keurig" gekleed te zijn, dus dat zal wel een homo zijn dan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:22 schreef Dingflofbips het volgende:
Homo's of moslims waarschijnlijk
D'r roept der ene wat op twitter en iedereen praat 'm na. En dan ook nog zonder bronvermelding.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Op de Belgische tv de normale programering, nu het weer
Mét bronvermelding.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
D'r roept der ene wat op twitter en iedereen praat 'm na. En dan ook nog zonder bronvermelding.
Oké, ik geloof je, maar die zin is in het VK-bericht inmiddels verwijderd. Ik heb hem niet gezien, daarom mijn reactie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Uhm, ik post gewoon het hele bericht van de Volkskrant. Don't kill the messenger Ringo.
Snapquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Oké, ik geloof je, maar die zin is in het VK-bericht inmiddels verwijderd. Ik heb hem niet gezien, daarom mijn reactie.
Zou die nu op Fok! mogen van meneer agent?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:16 schreef nietzman het volgende:
Wie van jullie gekkies was het, vrienden? Even eerlijk he.
Lambiekje ?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:16 schreef Molurus het volgende:
Welke BNW'ers worden momenteel vermist?
present!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:16 schreef Molurus het volgende:
Meldtdtdt!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:16 schreef Molurus het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef Falco het volgende:
Iedereen die in dit topic post, is verdacht.
Net niet want hij is opgepakt..quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef Falco het volgende:
Jij nu dus ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef Falco het volgende:
Die agenten staan nog vol adrenalinequote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit nu dat filmpje weer te kijken en ik vind het toch heel raar. Dat harde schreeuwen. Dat was helemaal niet nodig. Hij liet meteen het wapen vallen dus waarom zo tekeer gaan?
Dat vond ik ook heel vreemd ja. De man met het pistool was duidelijk kalm. En als je iets niet wilt dan is het dat zo'n situatie escaleert.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit nu dat filmpje weer te kijken en ik vind het toch heel raar. Dat harde schreeuwen. Dat was helemaal niet nodig. Hij liet meteen het wapen vallen dus waarom zo tekeer gaan?
Je kan zonder enige info ook gelijk zien of de verdachte niet nog ergens een wapen of een knop oid heeftquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
Zo kwam het wel over, maar waarom zo'n extreem verhaal eromheen? Omdat hij bang was direct vermoord te worden zoals hij zei dat mensen op hem zouden schieten wanneer hij daar zat en zn verhaal deed?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef Manke het volgende:
Misschien had ie iets te melden wat ons allemaal aangaat, geheime informatie wat ze met hacken hebben verkregen.
En dan? Als je maar hard genoeg schreeuwt doet zo'n verstopt wapen niks?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef toastmann het volgende:
[..]
Je kan zonder enige info ook gelijk zien of de verdachte niet nog ergens een wapen of een knop oid heeft
juist wel, harde schreeeuwen zorgt voor angstig effect bij de man, hij liet gelijk zijn wapen vallen!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
Intimidatie heet datquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dan? Als je maar hard genoeg schreeuwt doet zo'n verstopt wapen niks?
In sommige situaties zal intimidatie vast uitstekend werken. Maar dit zag er niet uit als dat type situatie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:29 schreef toastmann het volgende:
[..]
Intimidatie heet datDaarnaast voorkom je met duidelijk, goed verstaanbaar geschreeuw, miscommunicatie.
Ja, inderdaad, laten we deze intellectueel een podium geven om zijn verhaal te vertellen. Met zo'n wapen op zak moet ie ons wel kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
Wat ik irritant vind, stel hij had echt wat te melden over hoe wij als samenleving voor de gek worden gehouden, dat hij nu gewoon als zoveelste gek weggezet kan worden en het volk weer dom gehouden kan worden.
Denk niet dat dat de boodschap was.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:31 schreef toastmann het volgende:
Zijn brief is voorgelezen, doel bereikt zou ik zeggen
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, laten we deze intellectueel een podium geven om zijn verhaal te vertellen. Met zo'n wapen op zak moet ie ons wel kunnen overtuigen.
BNW-users,.
lijkt me logisch dat was gewoon een manier om het personeel te dwingen hem zendtijd te geven, helaas mislukt want ik had graag gehoord wat die jongen te vertellen hadquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat de boodschap was.
Zonder voorafgaande informatie moet je iedere situatie zo behandelen, je weet het simpelweg niet. De mensen die kalm blijven zijn juist het lastigste in te schatten, zij geven geen hints weg dmv houding of het gelaat bijvoorbeeldquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
In sommige situaties zal intimidatie vast uitstekend werken. Maar dit zag er niet uit als dat type situatie.
Ja want rechtszaken worden achter gesloten deuren gehouden....quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
Wat ik irritant vind, stel hij had echt wat te melden over hoe wij als samenleving voor de gek worden gehouden, dat hij nu gewoon als zoveelste gek weggezet kan worden en het volk weer dom gehouden kan worden.
Je kunt toch niet toegeven aan intimidatie?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:34 schreef Wut het volgende:
Had hem graag (live) zijn verhaal laten doen, maar helaas duldt de staat geen tegenspraak
Iets zegt me dat deze jongen meteen is weggereden naar een locatie zonder naam oid.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja want rechtszaken worden achter gesloten deuren gehouden....
We luisteren anders braaf nog steeds naar onze overheidquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt toch niet toegeven aan intimidatie?
spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We luisteren anders braaf nog steeds naar onze overheid
In Amerika hadden ze hem gelijk doodgeschoten zodat ie uberhaupt niks meer kon zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iets zegt me dat deze jongen meteen is weggereden naar een locatie zonder naam oid.
Het doel heiligt de middelen dus. Niet de manier, dus terecht gearresteerd, maar toch, wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lijkt me logisch dat was gewoon een manier om het personeel te dwingen hem zendtijd te geven, helaas mislukt want ik had graag gehoord wat die jongen te vertellen had
Hangt er vanaf... als nu een paar miljoen mensen denken dat de staat hem het zwijgen oplegt ten aanzien van iets dat het volk absoluut niet mag weten, dan kun je misschien niet anders.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt toch niet toegeven aan intimidatie?
En waarom heb jij die vermaledijde zin nog steeds in het bericht staan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
Eerst hier binnenvallen met aannames die niet kloppen en dan nog om ons lachen ook.
Nee klopt. Die journalist kon niet anders maar ik bedoel meer in het algemeen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... als nu een paar miljoen mensen denken dat de staat hem het zwijgen oplegt ten aanzien van iets dat het volk absoluut niet mag weten, dan kun je misschien niet anders.
Ik zal hem zo weghalen, Hoogheid.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
En waarom heb jij die vermaledijde zin nog steeds in het bericht staan?
Mij ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen dus. Niet de manier, dus terecht gearresteerd, maar toch, wel nieuwsgierig.
Maar wel zwaar gespannen, en in eerste instantie was hij alleen met die nos medewerker in die studioquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef Izzy73 het volgende:
Zo intimiderend was hij niet, pistool omlaag en aangeven dat hij zich door de politie zou laten inrekenen.
Lol,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |