Zou die nu op Fok! mogen van meneer agent?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:16 schreef nietzman het volgende:
Wie van jullie gekkies was het, vrienden? Even eerlijk he.
Lambiekje ?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:16 schreef Molurus het volgende:
Welke BNW'ers worden momenteel vermist?
present!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:16 schreef Molurus het volgende:
Meldtdtdt!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:16 schreef Molurus het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef Falco het volgende:
Iedereen die in dit topic post, is verdacht.
Net niet want hij is opgepakt..quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef Falco het volgende:
Jij nu dus ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef Falco het volgende:
Die agenten staan nog vol adrenalinequote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit nu dat filmpje weer te kijken en ik vind het toch heel raar. Dat harde schreeuwen. Dat was helemaal niet nodig. Hij liet meteen het wapen vallen dus waarom zo tekeer gaan?
Dat vond ik ook heel vreemd ja. De man met het pistool was duidelijk kalm. En als je iets niet wilt dan is het dat zo'n situatie escaleert.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit nu dat filmpje weer te kijken en ik vind het toch heel raar. Dat harde schreeuwen. Dat was helemaal niet nodig. Hij liet meteen het wapen vallen dus waarom zo tekeer gaan?
Je kan zonder enige info ook gelijk zien of de verdachte niet nog ergens een wapen of een knop oid heeftquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
Zo kwam het wel over, maar waarom zo'n extreem verhaal eromheen? Omdat hij bang was direct vermoord te worden zoals hij zei dat mensen op hem zouden schieten wanneer hij daar zat en zn verhaal deed?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef Manke het volgende:
Misschien had ie iets te melden wat ons allemaal aangaat, geheime informatie wat ze met hacken hebben verkregen.
En dan? Als je maar hard genoeg schreeuwt doet zo'n verstopt wapen niks?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef toastmann het volgende:
[..]
Je kan zonder enige info ook gelijk zien of de verdachte niet nog ergens een wapen of een knop oid heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |