quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet zelden tot nooit om je lachen. Nu wel.
Het is nu toch al meer dan een uur geleden? Dan worden de pizzas gratisquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef theguyver het volgende:
van de FP, al denk ik niet dat Anonymous zoiets zou doen..
Pizza's bestellen irritante telefoontjes plegen en sites platgooien is meer hun manier van aanpakken..
Niet op deze manier!
Crisis-actor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef BaajGuardian het volgende:
hij is acteur trouwens, tenminste dat lijkt zo te zijn als ik zn fb wat doorspit. vooral gezien zn vriendenlijst, allemaal acteur academie.
Puike aflevering weer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:50 schreef Scrummie het volgende:
Hm, hij heeft een foto van Suits op z'n Facebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat moet het zijn of hij is knetter gek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Stel nu dat hij door inlichtingen diensten gevraagd is figurant te zijn bij een false flag, en het daar om ging?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef El_Matador het volgende:
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.Gefeliciteerd El_MatadorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.11-9 2001SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die 5 vergeten we maar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.Had je een clown besteld voor je verjaardag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! En je hebt een clown op TV gekregen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Graciasquote:
niet mn 'allemaal' te letterlijk nemen trouwens, ik zie er iig wel nogal wat, hij is wel een goede michael jackson danser trouwens.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Crisis-actor.
Laat Tingo het in godsnaam niet horen
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef Being het volgende:
Facebook inmiddels uit de lucht, bizar als ie net ingerekend is. Hijzelf kan het niet offline hebben gehaald.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je een clown besteld voor je verjaardag?
Gefeliciteerd! En je hebt een clown op TV gekregen ingehuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |