Hehe, ik heb The Manchurian Candidate gekregen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je een clown besteld voor je verjaardag?
Gefeliciteerd! En je hebt een clown op TV gekregen
over Tingo gesproken die heeft zich ook nog niet gemeldquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Crisis-actor.
Laat Tingo het in godsnaam niet horen
https://www.facebook.com/tarik.zahzahquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef El_Matador het volgende:
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.Van harte MataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Zn Facebook werkt hier nog gewoon.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Izzy73 het volgende:
Hmm .. acteur ... belangrijke mededeling die de burgers aangaat. Veiligheidsdiensten.
Facebook uit de lucht. Genoeg BNW kenmerken.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef El_Matador het volgende:
29-01-2015
11 - 9
Open je ogen! Ik bedoel maar.Gratulieren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make my day!
Is gewoon beschikbaar?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Being het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/tarik.zahzah
Terecht door Baaj gepost en na een paar minuten niet meer beschikbaar, dat is toch bizar...
Alleen de Bnw gekkies.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zn Facebook werkt hier nog gewoon.
De Speld is leuk jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Een podium bieden aan een verwarde man, is geen taak voor de Publieke Omroep. Dat heeft staatssecretaris Sander Dekker gezegd in reactie op de ontruiming van het NOS-gebouw. Dekker: “Zendtijd geven aan verwarde gekken: dat is bij uitstek iets waar de commerciëlen veel beter in zijn.”
Dank oe sehr, oh en bedachtzaam ook.quote:
is gewoon beschikbaar hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Being het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/tarik.zahzah
Terecht door Baaj gepost en na een paar minuten niet meer beschikbaar, dat is toch bizar...
Vreemd, bij mij niet, mogelijk overbelast?quote:
PS: Sukkel dat ik ben, ben gewoon niet ingelogd. Sorry mensenquote:Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Registreer je bij Facebook
haha hij heeft je geblokkeerdquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef Being het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij niet, mogelijk overbelast?
[..]
Anonymous, alsof het een centraal gedirigeerde organisatie isquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef theguyver het volgende:
van de FP, al denk ik niet dat Anonymous zoiets zou doen..
Pizza's bestellen irritante telefoontjes plegen en sites platgooien is meer hun manier van aanpakken..
Niet op deze manier!
feliquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank oe sehr, oh en bedachtzaam ook.
Als we straks van de AIVD te horen krijgen dat hij in opdracht van IS werkte dan ga ik voor georchestreerde oorlogspropaganda.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |