zon mongooltje hoef je niet serieus te nemenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:58 schreef Izzy73 het volgende:
De politie heeft de dreigbrief iig niet serieus genomen.
Daarin stond duidelijk als de politie zou ingrijpen er actie zou worden ondernomen door anderen
ivm. de bommen die vermeld werden in het briefje.
Maar vaag allemaal.
Laat me raden, je hebt jaren lang op een hoofdkantoor van politie gewerkt en jij kan dit beoordelen?quote:
Nee ik heb gewoonweg verstand, jij niet zo te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt jaren lang op een hoofdkantoor van politie gewerkt en jij kan dit beoordelen?
Precies en ze wisten niet waar die bommen lagen. Nogal een risico om dan blind naar binnen te gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Stel nu dat het wel moslimextremisten waren geweest, en er waren echt anderen in het gebouw, dan waren die agenten allemaal de pijp uit nu.. hoe kun je in godesnaam zoveel risico nemen.. ipv zoals bij een echte gijzeling je eerst probeert om contact te krijgen met de gijzelnemer.
Moet je iets mee doen man, jouw verstand van gijzelingen en crisis situatiesquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoonweg verstand, jij niet zo te zien.
Wat was die boodschap???quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:04 schreef Izzy73 het volgende:
Toen ontstond er een soort warrig verhaal ???
Geen enkele aanwijzing over wat de boodschap was, geen woord?
grote wereldzaken, hij was benaderd door inlichtingendiensten zei hij. Kan makkelijk bluf zijn geweest hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat was die boodschap???
Hoe zei hij het ook alweer, correct me if Im wrong: "het gaat om grote onderwerpen".
Oeeehhhh dat is wel echt noodzakelijke informatie
die had hij ook aan tijdens zn michael jackson dansje en zn icebucket challenge.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:10 schreef ManianMan het volgende:
Hij heeft wel hetzelfde soort pak en stropdas als anonymous.
Telegraafquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef Scrummie het volgende:
De voorpagina van de Telegraaf van morgen
https://twitter.com/SParadijs/status/560913015864688640
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |