Gaat (daarom) ook nergens over. Het is net alsof je met 100 man (kinderen) naar de tv zit te kijken en alle irrelevante shit becommentariëren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat topic is nauwelijks bij te houden.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hij heeft niemand gegijzeld en was geen bedreiging. Wilde zich ook laten inrekenen door de politie na zijn mededeling. Dus dat pistool had hij alleen bij om dit voor elkaar te krijgen.
Schiet niet op om aan te bellen bij de NOS en vriendelijk te vragen of je het NOS journaal mag overnemen.
Hoezo kwam hij ''verward'' over dan? Vond hem alleen erg nerveus.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is het dan?
Hij gijzelt iemand? Kwam niet helemaal helder over? Mag je toch wel verward noemen? Iemand in Nederland mee oneens?
hehehequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:25 schreef theguyver het volgende:
in ander nieuws..
Microfoon is ook gesaboteerd.
En!
http://tvolen.be/2015/01/22/moslims-blazen-kasteel-op-in-kortrijk
nogmaals; er is geen anonymous collectief, die figuren die dachten dat ze behoorden tot het anonymous collectief zijn dus gewoonweg newfags die in een meme getrapt zijn. meer niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nah niet helemaal hoor.
http://www.shush.se/index.php?id=83&show=documentaries
Goeie docu er over, laatste jaren zijn ze padje beetje kwijt ( ruk acties in naam van anonymous)
Ook mijn support, in begin vond ik ze wel leuke acties hebben, maar toen gooiden ze het PSN plat.
Er zijn twee scenarios hier;quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als dit niet in scene is gezet maar echt is en die jongen het lef heeft om met een pistool de NOS te kapen om een belangrijke mededeling te doen in het belang van de burgers neem ik hem wel serieus hoor.
Dat de NOS dat niet doet is om hem ongeloofwaardig te maken.
Er zijn wel meerdere collectieven en collectiefjes.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nogmaals; er is geen anonymous collectief, die figuren die dachten dat ze behoorden tot het anonymous collectief zijn dus gewoonweg newfags die in een meme getrapt zijn. meer niet.
Er is geen 'ze'
er zijn wel hacker groepjes die door hun extreme newfagheid denken dat ze een 'ze' zijn in een grid van meer 'ze's maar dat zijn 'ze' dus niet.
Ik was zelf nogal een heavy in het informatie netwerken vroeger voordat ATS uberhaupt vorm had en er nog contact was met senatoren uit de vs om info te krijgen ipv alex jones radio uitzendingen te copy pasten.Dus als er iemand is die weet hoe anonymous werkelijk in de steel zit ben ik het wel vriend.
alle zogenaamde anonymous berichten zijn eenlingen met een template en een text to speech programma dat je met een vuistslag op je keyboard kan downloaden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:49 schreef agter het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere collectieven en collectiefjes.
En daarom zijn er geen collectieven? Hoe groot/klein dan ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
alle zogenaamde anonymous berichten zijn eenlingen met een template en een text to speech programma dat je met een vuistslag op je keyboard kan downloaden.
Ik zat ook veel op 4chan/B/ maar goed.. ik kan me zelf ook anounymous noemen..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nogmaals; er is geen anonymous collectief, die figuren die dachten dat ze behoorden tot het anonymous collectief zijn dus gewoonweg newfags die in een meme getrapt zijn. meer niet.
Er is geen 'ze'
er zijn wel hacker groepjes die door hun extreme newfagheid denken dat ze een 'ze' zijn in een grid van meer 'ze's maar dat zijn 'ze' dus niet.
Ik was zelf nogal een heavy in het informatie netwerken vroeger voordat ATS uberhaupt vorm had en er nog contact was met senatoren uit de vs om info te krijgen ipv alex jones radio uitzendingen te copy pasten.Dus als er iemand is die weet hoe anonymous werkelijk in de steel zit ben ik het wel vriend.
alleen idioten die grandeur hebben door in een meme te trappen, wandelende efg's dus.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:52 schreef agter het volgende:
[..]
En daarom zijn er geen collectieven? Hoe groot/klein dan ook.
Het heeft absoluut geen zin. Ze vertellen niks nieuws.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
Persconferentie was wel weer met droeftoeters
Vooralsnog vermoed ik iets in de trant van scenario 2.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er zijn twee scenarios hier;
1: het is een idealist die door stress iets wilde betekenen.
2: het is iemand die is benaderd en wilde daarom dit onder dreiging van geweld aan het volk delen.
De brief met dreiging strookt niet echt met scenario 1.
Dat; maar ook "de politie heeft het geweldig gedaan" de beveiliging was niet adequaat….quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het heeft absoluut geen zin. Ze vertellen niks nieuws.
Is that a pistol in your pocket or are you just pleased te see me?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik niet begrijp; hoe moffel je zo'n groot wapen weg onder je strakke maatpak?
Ik vermoed dat die jongen zelf dat filmpje gemaakt kan hebben maar dat is weer meer aan scenario 1 dan aan scenario 2..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zat ook veel op 4chan/B/ maar goed.. ik kan me zelf ook anounymous noemen..
Het idee in begin was leuk.. probleem is dat er gewoon te veel onder de noemer, andere acties uithalen..
Echte hackers hadden de uitzending gehacked en zo hun verhaaltje gedaan, niemand met een pistool voor nodig. Prutsers!
Ja zoiets. Dat valt toch op?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is that a pistol in your pocket or are you just pleased te see me?
onprofessioneel iig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:58 schreef Izzy73 het volgende:
De politie heeft de dreigbrief iig niet serieus genomen.
Daarin stond duidelijk als de politie zou ingrijpen er actie zou worden ondernomen door anderen
ivm. de bommen die vermeld werden in het briefje.
Maar vaag allemaal.
Maybe you would notice such details better than me.quote:
Dit!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:58 schreef BaajGuardian het volgende:
grappig dat ze de hele tijd de arrestatie laten zien, weer en weer.. terwijl wat die jongen zei in de andere opname veel interresanter is voor de nieuwsvoering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |