Ja sorry, is toch ook gewoon zoquote:
Kalifatima gaat straks ook heel ruig allah akhbar van d'r balkon af schreeuwen zekerquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fatima wil gewoon even stoer doen.
Hoort ze ook ergens bij.
Sarcasme...leer het herkennen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
UCCIE UCCIE !!
Kijk wat die Annabel doet met haar vogeltjes:
Annabel Nanninga @ANanninga · 31 dec.
Overigens heb ik een groene parkiet, qua huisdier. Voor de zekerheid ga ik m maar even aan de katten voeren. #martelaar
Insha'Allah!quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kalifatima gaat straks ook heel ruig allah akhbar van d'r balkon af schreeuwen zeker
Specuappa heeft wel de powers het te veranderenquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als Specunanninga dit irritant vindt is het gelukt.
Bedankt voor al je leuke posts vanavond.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
Geen idee wie Appa is. Ik ga wat anders doen denk ik. Dit gaat boven mijn pet.
Ja maar dat doet hij vast niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specuappa heeft wel de powers het te veranderen
Weet je nou nog niet dat ik niet leuk ben?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedankt voor al je leuke posts vanavond.
Appa is een motivational speakerquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
Een achterlijke haatbaard.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
Ben nu haar tweets aan het lezen. Zijn er fucking veel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
En die Annabel is net zo'n achterlijke kut, met haar ik heb het recht om mensen te beledigen als ik daar zin in heb.
Dit is Appa.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
Iek hep schaaidt aan die oferheit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Appa is een motivational speaker
Lekker extra knopjes,quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specuappa heeft wel de powers het te veranderen
Is Matthijs van Nieuwkerk er om één of andere sneue singer-songwriter de hemel in te praten?quote:
Ligt eraan, als ze zo weer gaan koken, wel.quote:
Die is heel ziek geweestquote:
Muur eromheen, hoor ik net.quote:
Die kreeg doodsbedreigingen vanwege dat liedje 60 jaar geleden,quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is heel ziek geweest. Maar het gaat weer goed.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kreeg doodsbedreigingen vanwege dat liedje 60 jaar geleden,.
Welke? België?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kreeg doodsbedreigingen vanwege dat liedje 60 jaar geleden,.
Ja, amerikanen vinden dat ze wel bestaan.quote:
Over Zwarte Piet natuurlijk.quote:
Ohja, daar had je ook nog van die extreme jankzakkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sinterklaas, wie kent hem niet.
Vieze racist dat het is.
Peter R moet ik ook niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was als haatsnor veel leuker vroeger
[ afbeelding ]
Jij moet helemaal niemand lijkt hetquote:
Die is bijna moslim :pquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was als haatsnor veel leuker vroeger
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niemand lijkt het
Die R. staat dan ook gewoon voor Radicaalquote:
Ze is gewoon selectief.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, maar ze hebben ze vanavond allemaal uitgenodigd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IS het trouwens vreemd als ik me enorm kan ergeren aan een spatie voor een vraagteken?quote:
Bij voorkeur mensen met werkende hersencellen en zelfspot.quote:
Oh... Ja dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, maar ze hebben ze vanavond allemaal uitgenodigd.
Dat met Peter R heeft overigens heel ergens anders mee te maken, namelijk dat hij heel onrespectvol is omgegaan met de moord op een bekende van mij.
Net als je shift te lang ingedrukt houden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IS het trouwens vreemd als ik me enorm kan ergeren aan een spatie voor een vraagteken?
Hmmm nee. vroeg mij toevallig laatst af waarom ik die spatie daar zet. Zal er op letten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IS het trouwens vreemd als ik me enorm kan ergeren aan een spatie voor een vraagteken?
Dat was een IS woordgrapjequote:Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als je shift te lang ingedrukt houden.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga je erom onthoofden? Want dat vind ik wel wat ver gaan dan.
Ga je erom onthoofden? Want dat vind ik wel wat ver gaan dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een enorme botte lul, en zo vreselijk walgelijk vol van zichzelf. Wat dat betreft kon ik dan ook hartelijk lachen om de persiflage in de TV kantine, vreselijke kutshow maar Peter R zetten ze daar wel goed neer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, maar ze hebben ze vanavond allemaal uitgenodigd.
Dat met Peter R heeft overigens heel ergens anders mee te maken, namelijk dat hij heel onrespectvol is omgegaan met de moord op een bekende van mij.
Dan is ie zijn Fatima kwijt, zal wel niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Word spellchecker!quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen zei ik tochquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan is ie zijn Fatima kwijt, zal wel niet.
Ben je gek, hoogstens een tik op de billen in dit gevalquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, het is je vergevenquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen zei ik toch
Pfff gelukkigquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, het is je vergeven
Enige waar we een beetje mee hebben lopen kloten was in de Balkan, IR en AF waren meer ondersteunend en opleidendquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:57 schreef YokiKater het volgende:
"Wij hebben als Nederland ook ontzettend veel gedaan in moslimlanden"
Ja.. SFIR/ISAF, allemaal héél goed.
Omdat je dan gezellig met ons mee kan kleppen en je Floortje altijd nog op uitzending gemist kan checken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
Maar nog niemand heeft me kunnen uitleggen waarom ik voor dit kutprogramma, Floortje moet missen vandaag.
Als ik wist dat je moest kiezen had ik gezegd dat je voor Floortje moest kiezen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
Maar nog niemand heeft me kunnen uitleggen waarom ik voor dit kutprogramma, Floortje moet missen vandaag.
Dat is niet geheel helemaal waar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige waar we een beetje mee hebben lopen kloten was in de Balkan, IR en AF waren meer ondersteunend en opleidend
Klopt, ik generaliseer ook maar een beetje, zit heel die onzin niet eens te kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is niet geheel helemaal waar.
Kan toch niet? Floortje is gecancelled.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat je dan gezellig met ons mee kan kleppen en je Floortje altijd nog op uitzending gemist kan checken.
Ja, ze is boos!quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
Kogelwerend, sukkel, kogelvrij verkoopt de Zeeman nog.
Nee, Floortje is niet, dit is in de plaats.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik wist dat je moest kiezen had ik gezegd dat je voor Floortje moest kiezen.
Ik ben er een paar maandjes geweest en dat was gewoon "Mericuh!"quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, ik generaliseer ook maar een beetje, zit heel die onzin niet eens te kijken
Ik word echt enorm aggressief van dit programma.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
Kogelwerend, sukkel, kogelvrij verkoopt de Zeeman nog.
En dan komt er weer zo'n kutnummer,quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word echt enorm aggressief van dit programma.
Yiiiiiiiihaaaa, barbecue, burgers and explosionsquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben er een paar maandjes geweest en dat was gewoon "Mericuh!"
Gelukkig maar, anders was de tv het raam uitgegaan. Had ik misschien de pizzaturk wel geraakt en een aanslag verijdeld.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan komt er weer zo'n kutnummer,.
Kunnen jullie tenminste weer allemaal vrolijke zonnestraaltjes zijnquote:
Nee joh, we kunnen ook gewoon hier praten. Betrekken we jou nog bij het gesprek.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je rustig met LKVTD gaan DM'en.
Nee.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen jullie tenminste weer allemaal vrolijke zonnestraaltjes zijn
Haha.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen jullie tenminste weer allemaal vrolijke zonnestraaltjes zijn
quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Is LTKVD een kloon van onze Cnor?
Anders wordt het inderdaad zo'n kleffe bendequote:Op donderdag 22 januari 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee joh, we kunnen ook gewoon hier praten. Betrekken we jou nog bij het gesprek.
Eerder MRE's, kaakjes en narigheid..quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yiiiiiiiihaaaa, barbecue, burgers and explosions
quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eerder MRE's, kaakjes en narigheid..
Ik ook.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon vroeg slapen vandaag.
Ga ik ook proberen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon vroeg slapen vandaag.
Nah ze gaan zo allemaal weg.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders wordt het inderdaad zo'n kleffe bendeSpec houdt het nog een beetje in het gareel
Oeh, in dat geval...quote:
Bomgordeltje lag al klaar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je iets van plan ofzo?.
Nee juist niet Henk. Check de reactie van LTVDK maar....quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je iets van plan ofzo?.
Is een girlband. Was vandaag te gast bij Jinek. 2 uur durende show over popmuziek.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Appa een girl of boyband die ik niet ken?
Dit moet een kijkcijfer record geweest zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is een girlband. Was vandaag te gast bij Jinek. 2 uur durende show over popmuziek.
Het was eigenlijk vrij saai vonden we hier.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit moet een kijkcijfer record geweest zijn
Hij is gepromoveerd van straatrat tot motivational speaker,quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Appa een girl of boyband die ik niet ken?
Net als John Troost dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is gepromoveerd van straatrat tot motivational speaker,.
Ja, nu durf ik niet meerquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee juist niet Henk. Check de reactie van LTVDK maar....
Welke ?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik niet meerIk ben een film kijken
Moet ik even mijn kast nalopen, heb wel weer zin om Children of Men te kijkenquote:
Oh ja kutquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik even mijn kast nalopen, heb wel weer zin om Children of Men te kijken.
En vraagteken.
Even ongegeneerd mijn eigen topic promotenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja kutDat heeft nog even tijd nodig:p Maar die film ken ik niet.
Ik dacht ook dat het horror wasquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even ongegeneerd mijn eigen topic promotenTV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja daarom duurde het zo lang voordat ik em keekquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het horror was
Maar je hebt hem al gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom duurde het zo lang voordat ik em keek
Ja, echt een geweldige filmquote:
Als ik je niet meer zie, alvast weltrustenquote:
Jij ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik je niet meer zie, alvast weltrusten![]()
Ja, ik snap hier niks van. Iks deequote:Op donderdag 22 januari 2015 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Je bent trouwens een vrouw?
Nou! Ik moet nog veel leren haha.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:59 schreef YokiKater het volgende:
Hahahaha, ninja edits en alles.. Deze is een goeie grapje.
Hoooiiii Twittertokkiequote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:01 schreef twittertokkie het volgende:
[..]
Nou! Ik moet nog veel leren haha.
Maar, ik volg veel forums. Dus op leesgebied ben ik een en al ervaren.
Nu hoop ik dat ik op een hartelijke manier verwelkomd mag worden.
Amen
Welkom, dapper dat je hier je debuut durft te maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:01 schreef twittertokkie het volgende:
[..]
Nou! Ik moet nog veel leren haha.
Maar, ik volg veel forums. Dus op leesgebied ben ik een en al ervaren.
Nu hoop ik dat ik op een hartelijke manier verwelkomd mag worden.
Amen
Wel toevallig, heb je de aflevering van Jinek net gezien? Daar had iemand het namelijk over twittertokkies.quote:
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel toevallig, heb je de aflevering van Jinek net gezien? Daar had iemand het namelijk over twittertokkies.
Weet je wat nog grappiger is?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je wat ook grappig is? Een vierkante weerman die tot afronding komt.
Een vierkante weerman die een cirkelredenering maakt. Dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat nog grappiger is?
Nee, ik ook niet
Daar kun je lastig om heendraaien natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een vierkante weerman die een cirkelredenering maakt. Dat kan ook nog.
Aan het werkquote:
Die spray zorgt ervoor dat er een waas over je ruit komt zodra je ruitenwissers aan doet. Dan zie je helemaal niks. Bovendien schijnt het spul de rubbers aan te tasten.quote:
Hmm geen last van...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die spray zorgt ervoor dat er een waas over je ruit komt zodra je ruitenwissers aan doet. Dan zie je helemaal niks. Bovendien schijnt het spul de rubbers aan te tasten.
Welke kleur Golf is het ?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die spray zorgt ervoor dat er een waas over je ruit komt zodra je ruitenwissers aan doet. Dan zie je helemaal niks. Bovendien schijnt het spul de rubbers aan te tasten.
Als Mutant al in een Golf rijdt, is het een Perzische Golf....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Mutant al in een Golf rijdt, is het een Perzische Golf....Denk idd dat deze niet meer overtroffen kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb ook geen BMW gehad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vreemd... BMW dan ? Sta nu te wachten zodat ik kan beginnen
Echt wel...ik heb Elf een stuk hoger zitten dan dit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk idd dat deze niet meer overtroffen kan worden.
Ik zelf eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt wel...ik heb Elf een stuk hoger zitten dan dit.
Wat moet ik met een busje?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat dan? Zo'n Volkswagen-bestelbusje uit de jaren 80 zeker?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je bent toch van Marokkaanse afkomst?
Nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:47 schreef Elfletterig het volgende:
Wat blijft er nog over? Een SEAT of zo?
Ja maar daar geloven we toch niet. Ze zijn super mooiquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet echt. Ze symboliseren slechte eigenschappen als list en bedrog!
Misschien zijn dat vooroordelen, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar daar geloven we toch niet. Ze zijn super mooi
De Rio is wel een leuke auto.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee.
Mijn eerste auto was een Citroen Saxo. Gevolgd door een VW Bora. Gevolgd door een Volvo S40 en nu rij ik een kleine zuinige Kia Rio.
Net zoals dat Marokkanen eigenlijk alleen maar Golf, Audi, BMW of Mercedes rijdenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Misschien zijn dat vooroordelen, inderdaad.
De Fiesta is ook een leuke wagen inderdaad. De facelift is bagger - maar dat geldt ook voor de gefacelifte Rio die ergens dit jaar weer in de showroom staat. Hebben ze een afwijkende achterbumper gegeven. Gaat helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Rio is wel een leuke auto.![]()
Ik tuf alweer een aantal jaartjes rond in een Ford Fiesta (huidig model, maar dan van voor de facelift met die lelijke voorgrill).
Altijd een beetje jammer, die facelifts. Was met de vorige SEAT Leon ook al zo. Was eerst een erg mooie auto, maar toen gingen ze bij de facelift met de achterlampen lopen klooien. Sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Fiesta is ook een leuke wagen inderdaad. De facelift is bagger - maar dat geldt ook voor de gefacelifte Rio die ergens dit jaar weer in de showroom staat. Hebben ze een afwijkende achterbumper gegeven. Gaat helemaal nergens over.
Makkelijke manier om geld te verdienen zeg ik maar..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd een beetje jammer, die facelifts. Was met de vorige SEAT Leon ook al zo. Was eerst een erg mooie auto, maar toen gingen ze bij de facelift met de achterlampen lopen klooien. Sloeg nergens op.
Die kleur is inderdaad erg gaaf. Dat is toch die mooie, diepbruine kleur?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Makkelijke manier om geld te verdienen zeg ik maar..
Dit is 'm trouwens. Destijds gekozen voor de zandneger kleur. Vond ik wel leuk.
[ afbeelding ]
Ja klopt. Wendy Brown heet die kleur officieel. Als de zon er niet op schijnt is ie een stuk donkderder:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die kleur is inderdaad erg gaaf. Dat is toch die mooie, diepbruine kleur?
Ik zou precies dezelfde kleur hebben gekozen.
Ik vind 'm echt ontzettend mooi.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja klopt. Wendy Brown heet die kleur officieel. Als de zon er niet op schijnt is ie een stuk donkderder:
[ afbeelding ]
PS: mijn DM is stuk.
Thnxquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt ontzettend mooi.
Ah, ons zonnetje in huis has entered the building.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:16 schreef Specularium het volgende:
Hallo allemaal, daar ben ik alweer.
.
Dat heb jij goed gezien, Henk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, ons zonnetje in huis has entered the building.
Fijn. Dan hoef ik nog niet naar de Specsavers.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien, Henk.
Kun je hier goed coke mee rijden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja klopt. Wendy Brown heet die kleur officieel. Als de zon er niet op schijnt is ie een stuk donkderder:
[ afbeelding ]
PS: mijn DM is stuk.
Zeker niet die paars-roze kleur. Die is leuheuk!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Rio is wel een leuke auto.![]()
Ik tuf alweer een aantal jaartjes rond in een Ford Fiesta (huidig model, maar dan van voor de facelift met die lelijke voorgrill).
Voetbal is oorlog, dus dat klinkt wel logisch.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
In WOI tijdens de loopgravenoorlog, gingen Duitsers en Fransen ook wel eens met elkaar voetballen.
Die stond hoog in mijn voorkeurslijstje, maar is het uiteindelijk niet geworden. Ik vond die kleur al mooi toen -ie opdook bij de Ford Verve, het prototype van wat uiteindelijk de nieuwe Ford Fiesta werd:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeker niet die paars-roze kleur. Die is leuheuk!!!
Zonde van de achterkant... De ramen aan de zijkant zijn wel tof.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die stond hoog in mijn voorkeurslijstje, maar is het uiteindelijk niet geworden. Ik vond die kleur al mooi toen -ie opdook bij de Ford Verve, het prototype van wat uiteindelijk de nieuwe Ford Fiesta werd:
[ afbeelding ]
Autistisch kind.quote:
Ik had een passende UI voor hem gemaakt:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:52 schreef sp3c het volgende:
laat die onzin alstjeblieft uit de SC zeg, straks komt xa1pt ook zijn mening geven
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:52 schreef sp3c het volgende:
laat die onzin alstjeblieft uit de SC zeg, straks komt xa1pt ook zijn mening geven
Om vervolgens met een nazi als jij geconfronteerd te worden. Dat lijkt me niet verstandig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Hey Xa1pt als je dit leest, kom eens naar deze SC als je durft godverdomme.
Zonder Tem voelen mensen zich minder bedreigd om iets te posten.quote:
Dat sowieso jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder Tem voelen mensen zich minder bedreigd om iets te posten.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om vervolgens met een nazi als jij geconfronteerd te worden. Dat lijkt me niet verstandig.
Dat zou een hele prestatie zijn... Het weerbericht mag gerust een stuk bondiger!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je wat ook grappig is? Een vierkante weerman die tot afronding komt.
Je zou cabaretier moeten worden Claudia!quote:
One Directioners moeten zij aan zij blijven staan tegen de haters.quote:
Hé een normale, gebruikelijke NWS-SC-post!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zou een hele prestatie zijn... Het weerbericht mag gerust een stuk bondiger!
Je hebt gelijk. Ik liet mij even gaan. Zal proberen om hier in het vervolg op te letten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
One Directioners moeten zij aan zij blijven staan tegen de haters.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hey ! Er zijn ook pakken voor mensen in mijn maat.
Weet ik, vandaar dat ik niet meer zo vaak hier post.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder Tem voelen mensen zich minder bedreigd om iets te posten.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hé een normale, gebruikelijke NWS-SC-post!
Tussen al het gescheld en gebagger door, bedoelde ikquote:
Klöptquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tussen al het gescheld en gebagger door, bedoelde ik
Overigens zit niemand minder dan Salamander Klöpping vanavond in DWDD.
Genieten weer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Val je op dikkerdjes ?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom ga met mij mee, naar de Marokkaanse zee.
Nee. Althans. Dikke tetten en een mooie ronde kont = natuurlijk prima.quote:
Oh misschien moet je dan iemand anders mee vragen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Althans. Dikke tetten en een mooie ronde kont = natuurlijk prima.
De combinatie met Jesse Klaver, dat zou de avond niet meer stuk kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet dik.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh misschien moet je dan iemand anders mee vragen.
Wat heeft Jesse Klaver daar nou weer te zoeken?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
De combinatie met Jesse Klaver, dat zou de avond niet meer stuk kunnen krijgen.
Het lijkt er sterk op dat gasten op hun irritatiefactor worden gekozen.
Ik sta er vierkant achter.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
De combinatie met Jesse Klaver, dat zou de avond niet meer stuk kunnen krijgen.
Het lijkt er sterk op dat gasten op hun irritatiefactor worden gekozen.
Ze bestelt 7x per week bij thuisbezorgd, ze is zo dik dat ze de deur niet eens meer uit kanquote:
Dat klinkt wel een beetje engquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel. Want ik ken jou. Alleen jij weet dat nog niet.
Dus dat. Doe er nou niet bepaald geheimzinnig over.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze bestelt 7x per week bij thuisbezorgd, ze is zo dik dat ze de deur niet eens meer uit kan
Nou ja, hij zat van de week samen met Seabert. Nog zo'n interesaant mannetje.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat heeft Jesse Klaver daar nou weer te zoeken?
Doe je weer alsof je naar buiten gaat?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sta er vierkant achter.
Ik moet weg nu. Fijne middag verder.![]()
Houden jullie Mutant01 een beetje in het gareel?![]()
Jij rondt nu wel heel abrupt af.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sta er vierkant achter.
Ik moet weg nu. Fijne middag verder.![]()
Houden jullie Mutant01 een beetje in het gareel?![]()
Seabert zegt mij niks. Enige leuke aan dat programma is de tv draait doorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou ja, hij zat van de week samen met Seabert. Nog zo'n interesaant mannetje.
Het wordt steeds enger..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een handsome toyboy.
Het is je eigen schuld hoor...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Bijna van deze verschrikkelijke topic titel af trouwens
Kalifatima komt uit de kast...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet al een hele leuke volgende TT hoor Yasmin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |