Dat is niet geheel helemaal waar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige waar we een beetje mee hebben lopen kloten was in de Balkan, IR en AF waren meer ondersteunend en opleidend
Klopt, ik generaliseer ook maar een beetje, zit heel die onzin niet eens te kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is niet geheel helemaal waar.
Kan toch niet? Floortje is gecancelled.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat je dan gezellig met ons mee kan kleppen en je Floortje altijd nog op uitzending gemist kan checken.
Ja, ze is boos!quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
Kogelwerend, sukkel, kogelvrij verkoopt de Zeeman nog.
Nee, Floortje is niet, dit is in de plaats.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik wist dat je moest kiezen had ik gezegd dat je voor Floortje moest kiezen.
Ik ben er een paar maandjes geweest en dat was gewoon "Mericuh!"quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, ik generaliseer ook maar een beetje, zit heel die onzin niet eens te kijken
Ik word echt enorm aggressief van dit programma.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
Kogelwerend, sukkel, kogelvrij verkoopt de Zeeman nog.
En dan komt er weer zo'n kutnummer,quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word echt enorm aggressief van dit programma.
Yiiiiiiiihaaaa, barbecue, burgers and explosionsquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben er een paar maandjes geweest en dat was gewoon "Mericuh!"
Gelukkig maar, anders was de tv het raam uitgegaan. Had ik misschien de pizzaturk wel geraakt en een aanslag verijdeld.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan komt er weer zo'n kutnummer,.
Kunnen jullie tenminste weer allemaal vrolijke zonnestraaltjes zijnquote:
Nee joh, we kunnen ook gewoon hier praten. Betrekken we jou nog bij het gesprek.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je rustig met LKVTD gaan DM'en.
Nee.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen jullie tenminste weer allemaal vrolijke zonnestraaltjes zijn
Haha.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen jullie tenminste weer allemaal vrolijke zonnestraaltjes zijn
quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Is LTKVD een kloon van onze Cnor?
Anders wordt het inderdaad zo'n kleffe bendequote:Op donderdag 22 januari 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee joh, we kunnen ook gewoon hier praten. Betrekken we jou nog bij het gesprek.
Eerder MRE's, kaakjes en narigheid..quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yiiiiiiiihaaaa, barbecue, burgers and explosions
quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eerder MRE's, kaakjes en narigheid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |