abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 22:51:16 #51
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148962364
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die is bijna moslim :p
Die R. staat dan ook gewoon voor Radicaal :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148962392
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wie wel ?
The Backstreet Boys.
pi_148962415
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:51 schreef YokiKater het volgende:

[..]

The Backstreet Boys.
Oh ja en One Direction.
pi_148962421
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Jij moet helemaal niemand lijkt het :P
Ze is gewoon selectief.
  donderdag 22 januari 2015 @ 22:52:23 #55
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_148962422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Jij moet helemaal niemand lijkt het :P
Nou dat valt wel mee, maar ze hebben ze vanavond allemaal uitgenodigd.
Dat met Peter R heeft overigens heel ergens anders mee te maken, namelijk dat hij heel onrespectvol is omgegaan met de moord op een bekende van mij.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 22:52:40 #56
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148962438
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wie wel ?
IS het trouwens vreemd als ik me enorm kan ergeren aan een spatie voor een vraagteken?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 22 januari 2015 @ 22:53:00 #57
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_148962463
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wie wel ?
Bij voorkeur mensen met werkende hersencellen en zelfspot.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_148962472
quote:
3s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:

[..]

Nou dat valt wel mee, maar ze hebben ze vanavond allemaal uitgenodigd.
Dat met Peter R heeft overigens heel ergens anders mee te maken, namelijk dat hij heel onrespectvol is omgegaan met de moord op een bekende van mij.
Oh... Ja dan begrijp ik het.
pi_148962477
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]

IS het trouwens vreemd als ik me enorm kan ergeren aan een spatie voor een vraagteken?
Net als je shift te lang ingedrukt houden.
pi_148962498
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]

IS het trouwens vreemd als ik me enorm kan ergeren aan een spatie voor een vraagteken?
Hmmm nee. vroeg mij toevallig laatst af waarom ik die spatie daar zet. Zal er op letten.
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 22:53:41 #61
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148962501
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef Specularium het volgende:

[..]

Net als je shift te lang ingedrukt houden.
Dat was een IS woordgrapje ;(

Kijk Uccie snapt het tenminste:

quote:
3s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ga je erom onthoofden? Want dat vind ik wel wat ver gaan dan.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 22 januari 2015 @ 22:53:50 #62
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_148962507
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]

IS het trouwens vreemd als ik me enorm kan ergeren aan een spatie voor een vraagteken?
Ga je erom onthoofden? Want dat vind ik wel wat ver gaan dan.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_148962523
quote:
3s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:

[..]

Nou dat valt wel mee, maar ze hebben ze vanavond allemaal uitgenodigd.
Dat met Peter R heeft overigens heel ergens anders mee te maken, namelijk dat hij heel onrespectvol is omgegaan met de moord op een bekende van mij.
Het is dan ook gewoon een enorme botte lul, en zo vreselijk walgelijk vol van zichzelf. Wat dat betreft kon ik dan ook hartelijk lachen om de persiflage in de TV kantine, vreselijke kutshow maar Peter R zetten ze daar wel goed neer.
pi_148962528
quote:
3s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ga je erom onthoofden? Want dat vind ik wel wat ver gaan dan.
Dan is ie zijn Fatima kwijt, zal wel niet.
pi_148962555
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]

IS het trouwens vreemd als ik me enorm kan ergeren aan een spatie voor een vraagteken?
Word spellchecker! :D
pi_148962561
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dan is ie zijn Fatima kwijt, zal wel niet.
Ik zal het niet meer doen zei ik toch :'(
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 22:55:02 #67
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148962568
quote:
3s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ga je erom onthoofden? Want dat vind ik wel wat ver gaan dan.
Ben je gek, hoogstens een tik op de billen in dit geval :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 22:55:35 #68
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148962595
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik zal het niet meer doen zei ik toch :'(
Wees maar niet bang, het is je vergeven *;
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148962627
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Wees maar niet bang, het is je vergeven *;
Pfff gelukkig :{
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 22:56:45 #70
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148962648
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148962689
"Wij hebben als Nederland ook ontzettend veel gedaan in moslimlanden"
Ja.. SFIR/ISAF, allemaal héél goed. :X
  donderdag 22 januari 2015 @ 22:58:46 #72
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_148962731
Maar nog niemand heeft me kunnen uitleggen waarom ik voor dit kutprogramma, Floortje moet missen vandaag :(.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 22:59:01 #73
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148962746
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:57 schreef YokiKater het volgende:
"Wij hebben als Nederland ook ontzettend veel gedaan in moslimlanden"
Ja.. SFIR/ISAF, allemaal héél goed. :X
Enige waar we een beetje mee hebben lopen kloten was in de Balkan, IR en AF waren meer ondersteunend en opleidend :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148962771
quote:
3s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
Maar nog niemand heeft me kunnen uitleggen waarom ik voor dit kutprogramma, Floortje moet missen vandaag :(.
Omdat je dan gezellig met ons mee kan kleppen en je Floortje altijd nog op uitzending gemist kan checken.
pi_148962776
quote:
3s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
Maar nog niemand heeft me kunnen uitleggen waarom ik voor dit kutprogramma, Floortje moet missen vandaag :(.
Als ik wist dat je moest kiezen had ik gezegd dat je voor Floortje moest kiezen.
pi_148962787
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Enige waar we een beetje mee hebben lopen kloten was in de Balkan, IR en AF waren meer ondersteunend en opleidend :{
Dat is niet geheel helemaal waar.
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 23:01:08 #77
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148962826
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:00 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Dat is niet geheel helemaal waar.
Klopt, ik generaliseer ook maar een beetje, zit heel die onzin niet eens te kijken :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148962873
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Omdat je dan gezellig met ons mee kan kleppen en je Floortje altijd nog op uitzending gemist kan checken.
Kan toch niet? Floortje is gecancelled.
  donderdag 22 januari 2015 @ 23:02:21 #79
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_148962875
Kogelwerend, sukkel, kogelvrij verkoopt de Zeeman nog.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_148962898
quote:
3s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
Kogelwerend, sukkel, kogelvrij verkoopt de Zeeman nog.
Ja, ze is boos! *O*.
  donderdag 22 januari 2015 @ 23:03:05 #81
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_148962903
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ik wist dat je moest kiezen had ik gezegd dat je voor Floortje moest kiezen.
Nee, Floortje is niet, dit is in de plaats.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_148962925
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Klopt, ik generaliseer ook maar een beetje, zit heel die onzin niet eens te kijken :P
Ik ben er een paar maandjes geweest en dat was gewoon "Mericuh!"
  donderdag 22 januari 2015 @ 23:03:37 #83
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_148962938
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja, ze is boos! *O*.
Ik word echt enorm aggressief van dit programma.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_148962939
quote:
3s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
Kogelwerend, sukkel, kogelvrij verkoopt de Zeeman nog.
O+
pi_148962963
quote:
3s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik word echt enorm aggressief van dit programma.
En dan komt er weer zo'n kutnummer, :(.
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 23:05:18 #86
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148963007
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:03 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik ben er een paar maandjes geweest en dat was gewoon "Mericuh!"
Yiiiiiiiihaaaa, barbecue, burgers and explosions *O*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 22 januari 2015 @ 23:05:20 #87
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_148963009
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

En dan komt er weer zo'n kutnummer, :(.
Gelukkig maar, anders was de tv het raam uitgegaan. Had ik misschien de pizzaturk wel geraakt en een aanslag verijdeld.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_148963036
Het is afgelopen *O* *O*
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 23:07:06 #89
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148963102
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is afgelopen *O* *O*
Kunnen jullie tenminste weer allemaal vrolijke zonnestraaltjes zijn *O*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148963118
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is afgelopen *O* *O*
Kun je rustig met LKVTD gaan DM'en.
pi_148963141
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kun je rustig met LKVTD gaan DM'en.
Nee joh, we kunnen ook gewoon hier praten. Betrekken we jou nog bij het gesprek. :Y
  donderdag 22 januari 2015 @ 23:08:22 #92
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_148963159
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Kunnen jullie tenminste weer allemaal vrolijke zonnestraaltjes zijn *O*
Nee.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_148963171
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Kunnen jullie tenminste weer allemaal vrolijke zonnestraaltjes zijn *O*
Haha.
pi_148963184
Is LTKVD een kloon van onze Cnor?
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 23:09:31 #95
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148963209
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Is LTKVD een kloon van onze Cnor?
:')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 23:10:33 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 23:11:15 #97
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148963297
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee joh, we kunnen ook gewoon hier praten. Betrekken we jou nog bij het gesprek. :Y
Anders wordt het inderdaad zo'n kleffe bende :Y Spec houdt het nog een beetje in het gareel :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148963313
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Yiiiiiiiihaaaa, barbecue, burgers and explosions *O*
Eerder MRE's, kaakjes en narigheid..
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2015 @ 23:12:02 #99
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148963335
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:11 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Eerder MRE's, kaakjes en narigheid..
;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148963388
Ik ga gewoon vroeg slapen vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')